Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:wub :wub :wub
Welke soort bekleding heb je?
Gr.
PastraMocht je meer vragen hebben, kan altijd informatie opzoeken voor je!
Als je een keer in NL bent, en nog spullen nodig hebt, laat maar weten.
Gr.
PastraHeb een ruit staan, net zoals bumpers die je zocht!
Ruit is in goede staat, alleen de kit er af halen en nieuw rubber door de carglass laten bestellen.Gr.
PastraVectra 3.2… F*CKER!!! Lijkt me een heeeeeeeeeerlijke wagen!!!
JALOERS!!!Wat ik met de x25xe ga doen weet ik nog niet, blijft niet meer van over dan een onderblok, koppen & kleppendeksels :wtf
Moet echt bijna alles overzetten!Ga mn best doen :jerry
Ben altijd te enthousiast bezig en vergeet dan foto’s te maken…Gr.
PastraGisteravond bij de aanbieder op Opel-forum-marktplaats 2 gloednieuwe originele kantelsteunen voor de v6 motor gehaald :D
Tilt de beste man een krat op, ligt daar nog een stuurstangbeugelding… Dat waar je stuurstang doorheen gaat onder het dashboard… Dit vind je niet allerdaags, NIEUW tenminste…
Mocht je ook andere modellen hebben, ascona o.i.d., het is een walhalla aan nieuwe & originele onderdelen!Vanavond weer verder met de motorombouw-> x25xe naar Y30SE
Gr.
Pastra28 mei 2013 om 17:15 In reactie op: ‘Reflectie/Weerspiegeling’topic (ipv fotowedstrijd 17) #18145751Waar smeer je het mee in dan?
Wij gebruiken eerst All Purpose Cleaner om te ontsmetten, en daarna Trim Restorer om de strips weer als nieuwe te laten worden/lijken. Trim Restorer werkt ook waterafstotend, en zal dus niet zoals de meeste troep er bij de eerste beste regenbui er net zo hard vanaf spoelen als je het er op gedaan hebt.Ook gebruiken we bij onze eigen auto’s ook een Trim Sealant, dit is alleen veel duurder, maar dat heeft dezelfde effecten als Trim Restoren, zo niet beter, maar wordt figuurlijk zo hard als beton, en zal dan ook een flink langere standtijd hebben dan de Restorer.
De sealant zit ook op mijn ontwasemingsstrip(Sorry InjectTheVenom), en deze was nieuw, en blijft eruit zien als NIEUW :wub
Gr.
Pastrauit 1901 :jerry
De opvolger van de patentmotorwagen van 1899 :wors
Gr.
PastraCIM heeft een modificatie bij de Dealer, toch Nick?
Twinport valt voor mij sowieso af, schijnt een best ‘vermogensdip’ in te zitten.
Verder fijne auto…De H is leuk te voorzien van upgrades dankzij de Can-Bus…
Gr.
PastraIk heb ook steek 112, met springbouten…
Van 0 tot 215 geen trillingen :jerryMaar je hebt er mooie BBS-jes onder zitten :wub
Gr.
PastraHet ging mij om de Viva van Ferdy, aangezien Ferdy een project heeft…
Ikzelf heb geen Viva, dus heb niets aan de bumper :jerryGr.
PastraHeb je ook foto’s, daar houden wij van :kewlpics
Mocht je ook geïnteresseerd zijn in een vraagbaak, ik heb er 3 in het bezit van de Viva…
Gr.
PastraWillem,
Zelf heb ik ook een extractor, werkt fantastisch, en diverse malen bekleding in nieuwstaat gekregen.
Maar shampoo gaat daar echt niet bij helpen! Wij gebruiken altijd All Purpose Cleaner.
Het enige wat niet te verhelpen is, is slijtage en of verkleuring door ouderdom… Denk hierbij dus aan roze geworden bekleding wat ooit roze was.Mijn vloermatten van de calibra zijn weer als nieuw geworden :wub
Even off-topic:
Weet je wat zo vervelend is Willem: dat je in Limburg woont… Limburg is groot, en hoe dan ook VER! :vertag :(Gr.
PastraMcKaamos!!!
Je weet het hè! Ballast horen niet in het zicht :jerry
Een quote uit mijn workshop:
De ballasten van de xenon lagen altijd los in de motorruimte, en dat vind ik niet kunnen.
Daarom een oplossing gezocht, en deze ook gevonden.
De ballasten passen namelijk precies tussen de bumperbalk, en de beugels passen ook precies zo dat de bout van de bumperbalk ook kan fungeren als montagebout voor de beugel.



Gr.
PastraHeb zelf wel de Y22DTR i.c.m. een Vectra B station, echt beresterk! Mits er niks kapot gaat natuurlijk :jerry
Ben nu een versnellingsbak, 2 aandrijfassen, een tussenas & een turbo verder :vertag Blok is nog wel heel…Hopelijk geeft de Benz weinig problemen, anders maar snel terug naar de Blitz in het rondje…
Gr.
PastraEn de kilometerstand waarbij dat gebeurt klopt ook nog bij de kilometerstand van je nieuwe aanwinst!
Verder moet je letten op roest op de achterwielkasten, vooral de binnenste rand wil weleens goed roesten!Als je een 3-deurs hebt, dan moet je ook letten bij de achterste zijruiten op roestvlekken onder de ruit vandaan, vooral in de hoek ter hoogte van de portier(vooraan dus).
Veel plezier met je diesel!
Gr.
PastraDie radio ga ik in de gaten houden!
Mocht ik die tegenkomen, dan neem ik die mee voor je Willem!Gr.
PastraZe moeten het net als in Finland gaan doen!
Een boete indicatie overzicht van Finland. (Bron ANWB).
Snelheidsovertreding:
Toegestane maximumsnelheid tot 60 km/h
•Overschrijding tot 15 km/h: € 85.
•Overschrijding van 16-20 km/h: € 115.
•Overschrijding vanaf 20 km/h: inkomensafhankelijke boete met een minimum van € 115.
Toegestane maximumsnelheid hoger dan 60 km/h•Overschrijding tot 15 km/h: € 70.
•Overschrijding van 16-20 km/h: € 115.
•Overschrijding vanaf 20 km/h: inkomensafhankelijke boete met een minimum van € 115.Door rood licht rijden
•Boete afhankelijk onder andere van het maandinkomen.Overtreding inhaalverbod
•Boete afhankelijk onder andere van het maandinkomen.Dan weet je dat als je gemiddeld 10 km/u te hard rijdt je een boete van €85 of €70 riskeert.
Al ben ik het niet eens met het geen minimum voeren bij de andere 2 welke hierboven genoemd zijn. Zet daar een flink en duur minimum op, omdat dat dit ernstige overtredingen zijn! Dus €300,- voor door rood, en €250,- voor inhalen bij inhaalverbod :thumbup
En afhankelijk van je inkomen wordt het hoger…Zo kan Jan ‘onder’ Modaal niet denken er dan met €50,- er vanaf te komen!
Gr.
PastraNog geen minuut geleden op de beneluxweg in Ijsselstein Utrecht:
PK-xx-Kx, een donkere (grijs?) manta B2 welke moest keren voor de werkzaamheden op de de brug over de Kromme IJssel.Zag er vanuit kantoor goed uit :jerry
Gr.
PastraZit zelf al een best tijdje in de ‘paardenwereld’.
Daar zijn deze PC-Hooft-tractoren geen zelfzaamheid, en we zijn zelf ook op zoek naar een goede trailertrekker/tractor :jerryMijn vriendin heeft tegenover de plaatselijke manege een eigen stuk land waar de paarden met lekker weer overdag lekker kunnen grazen en rondrennen, met een bordje ‘parkeren verboden’.
Vorig jaar stond er een Passat station voor het hek, dus konden we er niet tot nauwelijks langs met de paarden. Naar de manege gelopen om te vragen van wie de auto was en na het vinden van de persoon gevraagd de auto te verwijderen zodat we er langs zouden kunnen met de paarden.
Zijn antwoord: “Nee, je wacht maar met die knollen tot mijn dochtertje klaar is met de les”
Mijn antwoord: Wij wachten niet, en eventuele schade is voor jezelf, aangezien je er niet mag parkeren!Weggelopen, paarden uit de wei gevist en naar het hek gelopen met de paarden. Daar het hek open gedaan, stond meneer te kijken wat we gingen doen. Gewoon met de paarden langs de auto gelopen, loopt de grootste van de 2 tegen de auto aan. Arm beest :angel
Meneer sprong uit zijn vel, en dat we normaal moesten doen…
Al met al is het rustig afgelopen omdat een andere vader ons te hulp schoot door de man ook een niet zo’n rustige reprimande te geven.Maar sommige mensen snappen het soms gewoon niet… :fy1
De opel, volvo, mercedes diesels, allen blokken welke vele kilometers kunnen en zouden moeten vreten!
Helaas hebben veel mensen het idee waar McKaamos ook al mee kwam… Tsja, de auto heeft al 2ton gedraaid, die is niks meer waard…Waarom denk je dat de Oostblokkers graag een auto met 2ton kopen, die zijn net ingereden!
De Y22DTR is aangekocht met 201.000 op de teller, en nu bijna op 250.000… Still going strong!
Motorisch nooit echt problemen gehad, alleen elektrisch en mechanisch buiten de motor om!Veel plezier met de ‘ster’ Phil! Ik heb 3 sterren in mijn voorruit, telt dat ook?
Hopelijk blijf je bij ATC ook alles up-to-date houden!
Gr.
PastraMijn manta is duurder, maar daar krijg je plaatwerk bij :jerry
-
AuteurBerichten

