Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2011 om 12:07 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373320
Pascal_B
DeelnemerOF samen met flatshift gebruiken !
Dan hoef je de koppeling helemaal niet te gebruiken met schakelen :thumb ;)
Gr pascalPascal_B
DeelnemerDe raakvlakken van de remblokken op de zadels goed schoonmaken.
‘Speciaal’ remmenvet op de raakvlakken smeren.Het makkelijkste is, om met een grote schroevendraaier de zuiger terug te drukken voor je ze er af heb.
Gr Pascal. Succes , stelt niks voor :) ;)
Pascal_B
DeelnemerWat voor turbo is het?
En neem je een screamerpipe of doe je de wastegate weer terug de uitlaat in??
Mooi project hoor:thumbupPascal_B
DeelnemerOp mn werk, Brezan, kennen we plaatwerk regelen.
Anders orginele bij Zeilemaker in Purmerend ff proberen.
Gr PascalPascal_B
Deelnemerja hoor. collega van mij rijdt er ook mee, en doen het prima! :)
Gr PascalPascal_B
DeelnemerIk zou de 12 14 011 monteren. Deze hebben 4 electroden
Lengte E.D. is hetzelfde.
Gr PascalPascal_B
DeelnemerHeb nog een subaru wrx (2.0 turbo) pomp liggen. Deze zit in een houder van een Kadett. Deed het perfect op mijn C20NE :)
Leuk bod en hij is voor jouking:
Gr PascalPascal_B
DeelnemerIk heb een C16NZ, maar zover ik weet is dat ook een 1.6s..
Het complete blok(MET MAAR 39xxxKM:o) heb ik te koop, maar bied maar wat voor dat ding :) (blokje is trouwens met versnellingsbak. serviceboekje van de auto er ook nog bij)Gr Pascal
Pascal_B
Deelnemersloperij even aflopen, moeten er genoeg zijn.
wil die van mij ook wel verkopen:P:hmmzPascal_B
DeelnemerVoor het vervangen van die ‘schotel’?
Ik had er toen volgens mij 1 van een 1.4 8v Corsa B op gedaan. Past 1 op 1.:angelPascal_B
Deelnemer@ Bjornno,
Original equipment manufacturer, oftewel: standaart (vanuit fabriek gemonteerd)Pascal_B
DeelnemerEn de watertemp. sensor zelf?:angel
Pascal_B
Deelnemerweet niemand et?:hmmz
Pascal_B
DeelnemerVolgens mij kan je met een overbrengingsverhouding van 50/50 geen donut draaien op asfalt…
:hmmzPascal_B
DeelnemerVan de week in mijn Kadett gezet: :)

Gr Pascal
3 oktober 2009 om 12:34 In reactie op: kadett c 12 ohv turbo of compressor opbouw wie weet raad? #17530645Pascal_B
Deelnemerorigineel gepost door folkyc20xe
toen ik nog naar de okccn meeting ging in Budel ( 2000??) reed er daar een duitser met zo’n ding. Volgens mij met een td03 van een scooby. Ding draaide nooit goed, altijd stuk, dus nooit goed bekeken :afroEven tussendoor: impreza heeft standaart al een TD04:P;)
Gr PascalPascal_B
DeelnemerIs Calibra hetzelfde?
zo ja, heb ik nog gele koni’s.
U2U me maar als je interesse heb.;)
Gr PascalPascal_B
DeelnemerKan je de nippel boven de thermostaat afsluiten?
Zie namelijk bij bepaalde foto’s wel een slang lopen, en bij andere niet.Gr Pascal
Pascal_B
DeelnemerAls hij niet inhoudt zal ik niet veel doen aan dat turbogeluid.
Wij hadden op m’n werk ook een combo als servicebusje. Die hoorde je ook erg hard, maar vanaf het begin had hij dat al.Gr Pascal
Pascal_B
DeelnemerOp mijn werk zijn er 2 geweest (van de 2 die we hebben rijden volgens mij:hmmz) Die terug zijn gekomen omdat ze inhielden.
Toen een aantal kleppen, waar ik nu de naam niet van weet, in de pomp vervangen. En ze rijden weer als een trein.:)Gr Pascal
Pascal_B
DeelnemerIk heb het met een collega van me een paar maanden geleden bij een Z28LEL gedaan, en daar trokken we de slang van de orginele DV af, en dopte die af.:angel
Pascal_B
DeelnemerHeb je al een flens om de dumpvalve aan te sluiten?
Zo ja, die zet je zo dicht mogelijk voor de gasklep in de intercoolerslang.
Op de dumpvalve sluit je een vacuumslangetje (direct vanaf je intake) aan.Vacuumslangetje van de standaart dumpvalve trek je los, en die dop je af.
Gr Pascal:)
Pascal_B
DeelnemerLeuk om te zien:)
Wel jammer dat je de helft van de cilinders gebruikt..
Zal een hoop in spoolup en vermogen schelen.
Je gaat op je eigen motor wel alle cilinders gebruiken voor de turbo? En wat voor turbo wordt het?Gr Pascal:thumbup
-
AuteurBerichten