Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
parma-it
Deelnemeren u bent?
parma-it
Deelnemerlekker afblijven zou ik zeggen. Zeker niet goed voor draaiende onderdelen.
aceton lost olie op
parma-it
Deelnemerook heel mooi ;-)
parma-it
Deelnemermoet op het busje staan
parma-it
Deelnemerop 180.000 nog lpg ?
parma-it
Deelnemerkan je iets meer info geven over de wagen.
Jaar. km stand ……
parma-it
Deelnemerwelke motor?
parma-it
Deelnemerrelais is inderdaad beter maar een coolertje van 8cm zuigt niet veel ;)
parma-it
Deelnemerals het pomp is dat op distri zit moet die op tijd gezet worden.
bij de 1.9 zit die op dezelfde distri riem als ik het juist heb.
De 2.5 heeft eentje voor de distri en eentje voor de pomp.
Je hebt het toch niet op de pomp in de tank?
parma-it
Deelnemerer is daar een topic van op astragsi nl
parma-it
Deelnemerik zou die er toch af halen op 8jaar :p
parma-it
Deelnemer@strike: Golf 2 GTI 1986 (ingeruild op de champion,binnen 1 dag weer een rotschap gehad,hopeloos ding)
LOL
parma-it
Deelnemerik had geen vonk en geen injectors die openden.
2 weken naar gezocht. Verdikke elk onderdeel van de auto zitten meten testen ….
parma-it
Deelnemerserieus ????
26 april 2010 om 12:56 In reactie op: 15-3-2010 RDW Keuring Corsa B C20XE -> Auto in beslag !! #17628631parma-it
Deelnemerblijft stil
parma-it
Deelnemerniets beter te doen
parma-it
Deelnemerheb dit ook gehad.
De stekker die naar de injectoren loopt wil soms eens los komen. De contacten dan wel. Kijk goed of er geen kabels naar achter schijven bij het insteken van de stekker.
parma-it
Deelnemer150000 ????
das veel. Staat dity in het boekje ? Zou eerder max 90.000 zeggen
22 april 2010 om 13:07 In reactie op: Versnellingsbak olie – hoeveel liter? edit: En REMvloeistof? #17660886parma-it
Deelnemerals de bak nog dezelfde is ja.
Pak gewoon 2l dan ben je er ;)
parma-it
Deelnemerraar dat de lmm er niet bij staat
parma-it
DeelnemerROFL
parma-it
Deelnemerniet zo denderend veel
parma-it
Deelnemerdenk dat multiplex 8mm in dat geval voldoende is.
MDF is wel zwaarder dan multiplex
parma-it
Deelnemervolgens mij zijn turbo motoren meer geschikt voor lpg.
De kleppen van een turbo motor zijn meestal al beter bestemd tegen hoge hittes.
parma-it
Deelnemerwelkom
-
AuteurBerichten