Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
paist8
Deelnemerverkeerde gasklephuis…….
gasklephuis van een 2.5 op een 2.8 gaat niet werken….
mijn fout, hahahapaist8
Deelnemerdank u dank u!!!
paist8
Deelnemeren die is aangesloten via de kabelboom neem ik aan? via de computer?
paist8
Deelnemeren de olidruksensor zit? waar?
paist8
DeelnemerRail van BDR? Mis ik hier wat?
paist8
Deelnemerkan zijn dat je originele dynamo en steun nu niet passen. en slang van de rembekrachtiger.
en misschien nog wat kleine dingen.
niet zo heel moeilijk allemaal.Groet’n Peter
paist8
DeelnemerOk, dus deze is dus ook geleverd op de saab 900.
Dank u
Groeten, Peterpaist8
DeelnemerUit eigen ervaring in de cross, de bovenstaande heren hebben allemaal gelijk.
Carroserie kan verschillen. draagarm en achter as hetzelfde. bij de poten zijn de naven anders.
Steekassen zijn dunner.
Succes met bouwen.Groet’n Peter
paist8
Deelnemerligt echt niet aan de bak zelf.
Misschien aan de drukgroep.
Maar eerder bij iets van de motor.
Net als gsi racer zegt, laat hem eerst maar eens uitlezen.paist8
Deelnemerwij hadden die steun er bij.
Gebout op de motor. Daar zit een rubber in. en dan loopt de geleiding voor de dynamo in een boog omhoog. De bovenkant, voor het spannen van de snaar.
Ongeveer 10 a 12 cm lang, uit het hoofd, met een bus van 1,5 cm, met een rubber er in voor aan het blok.paist8
Deelnemergeen lexmaul?
Alleen een ander steuntje van het blok naar de dynamo, om hem te spannen.
Verder volgens mij niks. wij hebben het ook zo gedaan bij de crossauto.Groeten, Peter
paist8
DeelnemerEelde, yde.
Maar 2 jaar terug ook in Wehe den hoorn gereden.
Misschien dit jaar nog wel weer.paist8
Deelnemerok dank u.
Ja, welke dorpscrossen?
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet waar Norg ligt?:D:cool::P:agentpaist8
Deelnemerdus slang van de ene naar de andere ingang en klaar?
trouwens waar cross jij zoal?
zie dat jij uit groningen komt.paist8
DeelnemerBen medewerker bij een loonbedrijf.
Vooral op mini kraan voor Enexis. het elektriciteits en gasnetwerk bedrijf.paist8
Deelnemerok, dacht ik ook al, maar was weer eens iemand die me aan het twijfelen bracht.
Bedanktpaist8
Deelnemerhad al zo’n vermoeden, hahaha.
komt vast wel weer goed…paist8
Deelnemerdan doe ik dat…..
maar dan hou ik me nog wel aanbevolen voor een lmm en zo’n sensor, voor de reserve bank…..;-)paist8
Deelnemerik zit een beetje met ruimte gebrek voor in de neus van de auto…..(het is een crossauto, met versteveging voorin) dus de inlaat buis is eigenlijk ongeveer 10 cm te lang. moet ingekort worden. en dan zit die sensor in de weg. en van de 2.5 lmm heb ik er 3. dus 2 op reserve, voor als er op de cross 1 kapot zou gaan, met al dat gestuiter….;-)
Anders moet ik op zoek naar 1 van het type voor de 2.8, voor reserve. en heb nog wel ergens een 2.5 kabelboom ligggen, als ik de stekker dan over kon zetten…. zou voor mij, logistiek gezien, makkelijker zijn, hahahapaist8
Deelnemerok….
maar dat helpt nog niet bij mijn reserve onderdelen probleem…….;):)paist8
Deelnemerdus als die dichterbij de lmm komt te zitten is niet erg.
Maar het omzetten van de stekker van een 2.5 boom naar de boom van de 2.8 is niet mogelijk?
Want van die lmm heb ik nog 2 op reserve……..paist8
DeelnemerNaar turkije gsiracer Onze vriend wil een complete turbo naar turkije toesturen, omdat zijn auto daar staat….
Duur grapje, waarschijnlijk…..paist8
Deelnemerwat is de originele graden en lift van de nokkenassen van een 2.8? Dat is toch bij alle types hetzelfde?
of waar kan ik dat eventueel zelf vinden?paist8
Deelnemerde lift kunnen we meten met een goede schuifmaat toch?
Is die lift dan altijd gekoppeld aan die graden of hoeft dat niet altijd zo te zijn?
En gaan deze nokkenassen gewoon in mijn verder standaard onderblok?
Bedankt trouwens voor de snelle reactie.paist8
Deelnemer -
AuteurBerichten