paist8

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: motor loopt, maar.. #17848481
    paist8
    Deelnemer

    verkeerde gasklephuis…….
    gasklephuis van een 2.5 op een 2.8 gaat niet werken….
    mijn fout, hahaha

    In reactie op: draden oliesensor in carter #17842019
    paist8
    Deelnemer

    dank u dank u!!!

    In reactie op: draden oliesensor in carter #17842016
    paist8
    Deelnemer

    en die is aangesloten via de kabelboom neem ik aan? via de computer?

    In reactie op: draden oliesensor in carter #17842014
    paist8
    Deelnemer

    en de olidruksensor zit? waar?

    In reactie op: lexmaul inlaat #17834389
    paist8
    Deelnemer

    Rail van BDR? Mis ik hier wat?

    In reactie op: lexmaul inlaat #17834380
    paist8
    Deelnemer

    kan zijn dat je originele dynamo en steun nu niet passen. en slang van de rembekrachtiger.
    en misschien nog wat kleine dingen.
    niet zo heel moeilijk allemaal.

    Groet’n Peter

    In reactie op: Onderdeelnummer moduleblok m2.8 #17832407
    paist8
    Deelnemer

    Ok, dus deze is dus ook geleverd op de saab 900.

    Dank u
    Groeten, Peter

    In reactie op: verschil E kadett 1.3 – 2.0 #17831349
    paist8
    Deelnemer

    Uit eigen ervaring in de cross, de bovenstaande heren hebben allemaal gelijk.
    Carroserie kan verschillen. draagarm en achter as hetzelfde. bij de poten zijn de naven anders.
    Steekassen zijn dunner.
    Succes met bouwen.

    Groet’n Peter

    In reactie op: Bokken bij volgas geven bij lage toeren #17832244
    paist8
    Deelnemer

    ligt echt niet aan de bak zelf.
    Misschien aan de drukgroep.
    Maar eerder bij iets van de motor.
    Net als gsi racer zegt, laat hem eerst maar eens uitlezen.

    In reactie op: c20xe ombouwen corsa bouwen, nieuwe vraag! #17831523
    paist8
    Deelnemer

    wij hadden die steun er bij.
    Gebout op de motor. Daar zit een rubber in. en dan loopt de geleiding voor de dynamo in een boog omhoog. De bovenkant, voor het spannen van de snaar.
    Ongeveer 10 a 12 cm lang, uit het hoofd, met een bus van 1,5 cm, met een rubber er in voor aan het blok.

    In reactie op: c20xe ombouwen corsa bouwen, nieuwe vraag! #17831521
    paist8
    Deelnemer

    geen lexmaul?
    Alleen een ander steuntje van het blok naar de dynamo, om hem te spannen.
    Verder volgens mij niks. wij hebben het ook zo gedaan bij de crossauto.

    Groeten, Peter

    In reactie op: wat doet een actieve koolstof klep? #17829388
    paist8
    Deelnemer

    Eelde, yde.
    Maar 2 jaar terug ook in Wehe den hoorn gereden.
    Misschien dit jaar nog wel weer.

    In reactie op: wat doet een actieve koolstof klep? #17829386
    paist8
    Deelnemer

    ok dank u.
    Ja, welke dorpscrossen?
    Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet waar Norg ligt?:D:cool::P:agent

    In reactie op: wat doet een actieve koolstof klep? #17829384
    paist8
    Deelnemer

    dus slang van de ene naar de andere ingang en klaar?
    trouwens waar cross jij zoal?
    zie dat jij uit groningen komt.

    In reactie op: Wat doe jij voor werk?? #17793095
    paist8
    Deelnemer

    Ben medewerker bij een loonbedrijf.
    Vooral op mini kraan voor Enexis. het elektriciteits en gasnetwerk bedrijf.

    In reactie op: blauw witte draad dynamo… #17827804
    paist8
    Deelnemer

    ok, dacht ik ook al, maar was weer eens iemand die me aan het twijfelen bracht.
    Bedankt

    In reactie op: LMM #17822421
    paist8
    Deelnemer

    had al zo’n vermoeden, hahaha.
    komt vast wel weer goed…

    In reactie op: LMM #17822419
    paist8
    Deelnemer

    dan doe ik dat…..
    maar dan hou ik me nog wel aanbevolen voor een lmm en zo’n sensor, voor de reserve bank…..;-)

    In reactie op: LMM #17822417
    paist8
    Deelnemer

    ik zit een beetje met ruimte gebrek voor in de neus van de auto…..(het is een crossauto, met versteveging voorin) dus de inlaat buis is eigenlijk ongeveer 10 cm te lang. moet ingekort worden. en dan zit die sensor in de weg. en van de 2.5 lmm heb ik er 3. dus 2 op reserve, voor als er op de cross 1 kapot zou gaan, met al dat gestuiter….;-)
    Anders moet ik op zoek naar 1 van het type voor de 2.8, voor reserve. en heb nog wel ergens een 2.5 kabelboom ligggen, als ik de stekker dan over kon zetten…. zou voor mij, logistiek gezien, makkelijker zijn, hahaha

    In reactie op: LMM #17822415
    paist8
    Deelnemer

    ok….
    maar dat helpt nog niet bij mijn reserve onderdelen probleem…….;):)

    In reactie op: LMM #17822413
    paist8
    Deelnemer

    dus als die dichterbij de lmm komt te zitten is niet erg.
    Maar het omzetten van de stekker van een 2.5 boom naar de boom van de 2.8 is niet mogelijk?
    Want van die lmm heb ik nog 2 op reserve……..

    In reactie op: C20xe turbo #17804140
    paist8
    Deelnemer

    Naar turkije gsiracer Onze vriend wil een complete turbo naar turkije toesturen, omdat zijn auto daar staat….
    Duur grapje, waarschijnlijk…..

    In reactie op: nokkenas #17817449
    paist8
    Deelnemer

    wat is de originele graden en lift van de nokkenassen van een 2.8? Dat is toch bij alle types hetzelfde?
    of waar kan ik dat eventueel zelf vinden?

    In reactie op: nokkenas #17817447
    paist8
    Deelnemer

    de lift kunnen we meten met een goede schuifmaat toch?
    Is die lift dan altijd gekoppeld aan die graden of hoeft dat niet altijd zo te zijn?
    En gaan deze nokkenassen gewoon in mijn verder standaard onderblok?
    Bedankt trouwens voor de snelle reactie.

    In reactie op: C20xe tuning voor de cross (kan dicht) #17814713
    paist8
    Deelnemer
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)