Pablo

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 131)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Manta c20let #17849343

    Ik was er al bang voor, bedankt voor het kijken!
    Word toch een gsi zoeken.

    Groeten Paul

    In reactie op: Manta c20let #17849341

    Mooi!, bedankt alvast!

    In reactie op: Manta c20let #17849339

    Stomme vraag misschien maar ik neem aan dat jij die antraciete gt heb gekocht zonder verlichting en bumpers, die stootlijsten op dd zijkant zijn die geplakt of met klemmetjes?
    Ik heb interesse in een gt maar daar zitten ook die lelijke lijsten op, geplakt is niet zo’n punt maar anders word mijn interesse ineens een stuk minder.
    Alvast bedankt voor je reactie.

    Groeten Paul

    In reactie op: c-kadett rijders.. #17299891

    Ziet er dik uit Hans!!!!

    In reactie op: v8 in c-kadett #17668461

    origineel gepost door louwe 16 klepper

    origineel gepost door Pablo

    origineel gepost door c-dett16v
    die rover is inderdaad een mooi ding, 3.5 of 3.9
    hebben alleen bijna geen vermogen……………..

    4,2 4,5 supercharged, is een olds blok, in de uk echt enorm veel voor te krijgen en dan rijd je letjes helemaal zoek hoor:wors
    Als ik iemand vind die het voor een leuke prijs in wil bouwen ga ik delen verzamelen hoor :wub

    alle letjes zoekrijden:hmmz

    rechtdoor mischien wel
    op n bochten circuit zal t n heel ander verhaal worden;)

    heb nog wel n 5,7 chevy liggen;)
    wel 2 ook:P

    Haha, ik begrijp wel dat dat niet zo maar gebeurd hoor en al helemaal niet als ze gaan chippen, v8 is gewoon leuk!, en de rover is maar 15 kilo zwaarder dan een cih dus dat valt wel mee, een 350 weegt als lood en is niet te vergelijken natuurlijk!
    V8 is gewoon lekker, geen hoogstaande techniek maar wel lekker :agent

    In reactie op: v8 in c-kadett #17668458

    origineel gepost door c-dett16v
    die rover is inderdaad een mooi ding, 3.5 of 3.9
    hebben alleen bijna geen vermogen……………..

    4,2 4,5 supercharged, is een olds blok, in de uk echt enorm veel voor te krijgen en dan rijd je letjes helemaal zoek hoor:wors
    Als ik iemand vind die het voor een leuke prijs in wil bouwen ga ik delen verzamelen hoor :wub

    In reactie op: het dikke kadettjes topic #17326396

    origineel gepost door carboncorsa
    Aaahh!!:o die velgen zijn heeeel fijn

    custom made zo te zien.Ronal hart toch…

    Dit is echt een dikke bak!!!:o
    Ik had hem nog nooit gezien maar dik in orde zo:thumbup

    In reactie op: het dikke kadettjes topic #17326385

    origineel gepost door Fearless

    origineel gepost door Pablo
    Kan nog zo goed lopen maar dat ziet er toch niet uit :puke

    Nooit die rencup gezien?
    Allemaal super brede golfjes 1 en kadettjes die van punt a naar b racen….bosweggetjes….bergaf..enz
    geweldige sport :D

    Jawel maar die zijn nog in verhouding, hier is die wel zoek vind ik, maar goed, smaken verschillen!

    In reactie op: het dikke kadettjes topic #17326375

    Kan nog zo goed lopen maar dat ziet er toch niet uit :puke

    In reactie op: Teflon Coating, Wie heeft er ervaring mee? #17631416

    Dat het niet zo mooi word als gewoon in de was zetten is natuurlijk grote onzin, ik heb het jaren gedaan en de glans is alleen maar groter mits het goed gedaan is natuurlijk, je kan het beter polijsten en het is veel harder, vogelpoep vreet niet zo vlug in als een gewone was laag.
    Je begint hetzelfde als gewoon poetsen, goed wassen, reinigen en vervolgens heel de lak goed machinaal cleanen.
    Heel de auto weer goed reinigen/wassen en de betere (zoals protech) plakken het zwart af (rubbers ed) zodat dit niet blijvend wit uitslaat want dat risico zit er in.
    Vervolgens behandel je de lak met een weekmaker (component 1) en vervolgens met de teflonlaag (component 2) Dit werkt goed in op de lak en dan ga je hem polijsten, dit word echt kei en kei hard en kan echt super glimmen als je het goed doet.
    Protech is wel de bekendste en tevens duurste, niet alles is hetzelfde, waxoil bijvoorbeeld claimt hetzelfde te zijn maar is op was basis en dus ook na een aantal maanden zo goed als weg..
    Kost wat maar dan heb je ook wat, maar het kost ook echt wat, ik verkocht diamonite en dat koste inkoop al heel ruim over de €100,- voor 1 auto!
    Kortom, als je de goeie heb is het echt super alleen op oude lak werkt het eigenlijk niet echt goed meer omdat de lak te hard is voor de weekmaker.

    In reactie op: c-kadett sedan 50-XN-54 #17631484

    :D , ja zover was ik ook, hij heb een flinke schade ook nog;)

    In reactie op: verlaging C coupe #17619826

    Dank je, hij is alleen al jaren niet meer van mij:cry
    Het zijn Borbet BS-sen in zoals vernoemd 8 en 9j 15 et15.
    Op mijn huidige sedan wil ik straks 8 en 9j 14, zit nu azev a onder in 15, rijd gewoon het lekkerst.

    In reactie op: Webers? #17621727

    Helder, bedankt!

    In reactie op: het dikke kadettjes topic #17326346

    Lijkt op mijn “oude”wieltjes, is dat niet powertech of zoiets?
    Dussel hier op het forum moet dat weten, die heeft ze er op gelegd:)

    In reactie op: het dikke kadettjes topic #17326344

    Volgens mij is dat geen azev a hoor…., de randen zijn te rond vlgs mij.

    In reactie op: verlaging C coupe #17619819

    Mijn huidige limo wil ik -85 doen met liefst 14 inch, maar voorlopig laat ik effe zitten wat er nu onder zit -40 met 15 inch azev a, functioneel en dan kan ik eerst de schade herstellen en kijken hoe de eco pech het houd:D

    In reactie op: verlaging C coupe #17619817

    -/-60 mm pipo verlaging met 15 inch 8j et 15 en 9j et 15;



    Voor geen enkel probleem, achter kon niemand meer achterin want dan liep ie wel aan, anders alleen bij echte putten in de weg.

    Geen coupe maar dat maakt geen ruk uit natuurlijk :vertag

    In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470800

    En een chevy cowl induction hood?

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612428

    origineel gepost door KERNI
    Ik ben er niet, geen tijd ;)

    Maar die ascona komt met zekerheid van Marc vd brand af ;)
    Vader van mats ……

    Ding gaat als een brandweer :D

    Gr.kerni

    Zolang als ik hier woon komen er al dikke ascona’s en c-tjes dwars de hoek om door son en breugel, helaas is ie nu naar Nijnsel…., die bouwt die dingen al lang om!!!!
    Azev is ook favoriet op zijn eigen auto’s volgens mij, heb heel lang geleden een zilver grijze b ascona van hem willen kopen, helemaal standaard om te zien, laag met azev en subtiel 16v achterop, echt knappe wagens die ze daar bouwen :wub

    In reactie op: X20XEV??? #17605858

    origineel gepost door wim-v6
    Ow vandaar de naam C2 16V ondrin je bericht

    haha…

    ja kan ook..

    willem

    Zjuust;)

    Maar bedankt!

    In reactie op: X20XEV??? #17605856

    Oke dank u!, op het kentekenbewijs staat 12n;)

    In reactie op: Gespot op de Sloop #17532212

    Sjezu, jammer van die trans am:cry

    In reactie op: weet iemand dit #17603112

    9J hoef je niet te slijpen hoor, ik reed 9j 15 et15 195/45r15 erop en dat ging in principe prima met de originele, niet gerolde randen en en een “Pipo drop”:jerry van min 60 met gele korte koni’s :wub
    Die wielen zou ik wel weer terug willen:thumbup

    In reactie op: weet iemand dit #17603105

    origineel gepost door hanskadett
    hmmm:hmmzdus met een 12.. niet en past die er zo onder dan en van welke manta moet ik die pakken dan of wat is het beste:)

    Dat past zo inderdaad, a manta 1.5 cm per kant breder en b manta 3 cm per kant.
    De verschillende overbrengingen weet ik niet, vlgs mij is 1,6 het kortst maar dat weet ik niet zeker.

    In reactie op: weet iemand dit #17603098

    Als je een cih ombouw doet/hebt wel, standaard 1200 niet.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 131)