Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
P. Rutser
DeelnemerCorsa 1200 bestaat volgens mij niet in diesel.
P. Rutser
DeelnemerIk zou toch eerst de olie druk controleren.
Olie druk is meestal te laag (te hoog nog nooit meegemaakt).
Drukventiel zit rechtsvoor in de carter pan .
(distributie zijde)
Wat gebeurt er als je er geen filter in doet.9
P. Rutser
Deelnemereerst even olie druk meten. in het carter zit ook nog een oliedrukventiel.
P. Rutser
DeelnemerIk weet wel waar de olie pijlstok zit.
Maar ik bedoelde heeft die stok ook overdruk zodat hij er ook uit vliegt.
Niet dus.
Dan snap ik het niet, is toch een verbinding.
Toch moet er iets verstop zitten.P. Rutser
DeelnemerWaar licht de oliepijlstok dan.???
P. Rutser
DeelnemerCompressie test.
Koelvloeistof of er rook of olie inzit.
Als dat goed is koelvloeistof onder druk zetten en kijken waar het uit komt.
Passagiers vloer bedekking oplichten en even kijken of het nat is.P. Rutser
DeelnemerIk zou toch even wat testjes (laten) doen voordat ik die conclusie trok.
Komt er witte rook uit de uitlaat als de motor warm is?15 december 2014 om 12:36 In reactie op: Ik heb een probleem ik krijg mijn verwarmings unit niet los #18264686P. Rutser
Deelnemerwelk bouwjaar.?
welke motor?P. Rutser
DeelnemerWat opelje 17 zegt kan ook.
Moerensplijter moet je wel hebben.
Wd 40 is zo verdwenen met wat remreiniger.
Wat ook kan de moer aan twee kanten dun slijpen tot bijna aan de draad en dan er een bijtel er op zodat de moer splijt net als met een moerensplijter.P. Rutser
Deelnemerik bedoel met die pot krik de stuurkogel naar beneden drukken zodat de conus weer vast zit.boven een stuk hout gebruiken.
P. Rutser
DeelnemerAls ik het goed begrijp kan je de moer van de stuurkogel niet los krijgen.
conus weer naar beneden drukken desnoods een pot krik er boven op zetten.
wil dat niet lukken dan moer splijten of slijpen met een slijptol (moet je wel een vaste hand hebben) om alleen de moer te rakenP. Rutser
DeelnemerDie schroeven van de stappenmotor die niet losgaan zijn dat torx ,inbus of kruiskop??
P. Rutser
DeelnemerWat is een sco kanon????
P. Rutser
DeelnemerIk zou het herstellen dan heb je weer remvoering indicatie.
Is meestal kabeltje van de remvoering naar het stekkertje op de veerpoot.
Komt meestal als er iet onderdoor is geweest.??
Of sneeuwkettingen??P. Rutser
DeelnemerKruipolie doet wonderen.
P. Rutser
DeelnemerKlop je kenteken even in bij kroon oil en kijk wat daar uitkomt?
ongeveer recht moet toch goed zijn.
olie warm afgetapt?
pijlstok heel??P. Rutser
DeelnemerVan de bougies.
P. Rutser
DeelnemerMoet toch iets fout gaan;
Kroon weet er niets van????.
0.2 of o.6 liter laten zitten (pijlstok helder???).
Kijk in je boekje wat daar staat.
Hoeveel olie is er uit gekomen ???
Misschien toch een andere motor???
bouwjaar??P. Rutser
DeelnemerLicht aan het bouwjaar 5.2 of 5.6 liter.(zie bv kroon oil).
P. Rutser
DeelnemerAls de motor er uit is even de lagertjes nakijken, losmaken en smeren, is meestal een hopeloze zaak.
Weerstand brand door omdat de motor te zwaar of niet looptP. Rutser
Deelnemerdan toch maar even naar de ven motor kijken.
zit achter dashboardkastje.
er zit ook nog een relais in k5 of k4.P. Rutser
DeelnemerZekering f 123 stuk ????.
Welke motor ???P. Rutser
Deelnemer75km is inderdaad ver.
Maar voeler lint en olie spatdeksel zij nog gewoon te koop bij midlock.
voelerlint 0.30 e 14.50
olie spat deksel op/rk/top(zo heet dat ding) e 1.80P. Rutser
DeelnemerIk heb een pm gestuurd.
Laat maar horen.P. Rutser
DeelnemerZoek maar even.
alles op een rij kleppen stellen. -
AuteurBerichten