Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
P. Rutser
DeelnemerHals even los schroeven en kijken waar het stuk is.
Die belgische benzine pompen zijn dus toch goed !!!!P. Rutser
DeelnemerMag ik vragen hoe dit is afgelopen ???
P. Rutser
DeelnemerFoutcode even resetten en kijken of hij terug komt.
P. Rutser
DeelnemerHoeft niet altijd de sensor te zijn kan ook de bekabeling zijn.
sensor zit na de cat.P. Rutser
DeelnemerECN 014100 betekend P0141.
P0141- Verwarmingscircuit O2-sensor, hoge spanning(cil,rij 1,sensor 2)
P0141- Verwarmingscircuit O2-sensor, lage spanning(cil,rij 1,sensor 2)
P0141- Verwarmingscircuit O2-sensor, onderbreking(cil, rij 1 sensor 2)P. Rutser
Deelnemerplaatje gaat mij niet lukken maar kijk even op havam of winparts.
P. Rutser
Deelnemerinderdaad je moet de kabel en kastje hebben is china kloon.
geen originele software er op zetten want dan is het kastje naar de klote.
je krijgt er waarschijnlijk een cd er bij.
anders hier op het forum vragen bv opeltje17.
hier hebben ze hem zelfs in nl,maar engels zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn?P. Rutser
Deelnemerik kan uit je verhaal nog niet uithalen of er nu een thermo schakelaar op de radiator zit ja of nee.
als hij er op zit kan je hem testen door hem in een pannetje met water te verwarmen en meten met een ohmmeter of hij schakelt.heb je laptop zo ja dan zou ik een op-com uit china laten komen(kosten geen ruk) kijk even op ebay.
P. Rutser
Deelnemerelk streepje is 2.5 graad dus op 102.5 graden
P. Rutser
Deelnemerik zou er even een schakelaar er op zetten zoals Wim-v6 zegt tot je gevonden hebt wat het is.
motor kan beter te koud zijn dan te warm .
welke buiten temperaturen moet aan denken dag en nacht.
hoeveel tijd verschil tov nl
auto haalt snelheden van een landbouw tractor dus weinig rijwind dus de ven moet wel werken.
als het lampje op het dashboard aan gaat zal er een foutcode worden op geslagen.
welke sensor is er vervangen op de radiator of op de motor?(zit er wel een op de radiator??)P. Rutser
DeelnemerAls de ven niet aan slaat is er wel iets aan de hand.
P. Rutser
DeelnemerAls je de ven schakelaar doorverbind vliegt dan de dop er nog af???
P. Rutser
DeelnemerIk zou toch even naar de ven kijken?
Thermo schakelaar?
Hoe warm word de radiateur? (even meten bij de thermo schakelaar)
Want ik lees een eind terug dat de ven niet draait bij 100 graden.P. Rutser
DeelnemerAls de kachelweerstand stuk is zal de ven alleen nog maar op de hoogste stand werken.
Als de ven af en toe werkt dan zit er iets los of de koolborstels van de ven zijn op.P. Rutser
DeelnemerDealers kunnen ook fouten maken.
Er zal wel een nummer opstaan.
Er zijn hier vast mensen die er dan raad mee weten.P. Rutser
DeelnemerWeerstand mag best wat heet worden is tenslotte een vermogensweerstand.
Maar niet zo heet dat hij stuk gaat.
heeft de nieuwe weerstand de zelfde waarde ??P. Rutser
DeelnemerAls de kachel weerstand stuk is zal de ven alleen in de hoogste stand draaien.
Klopt dit???P. Rutser
DeelnemerIs het een nieuwe motor of tweede hands.??
Indien het laatste dan loopt hij te zwaar(smeren) .P. Rutser
Deelnemerkijk even bij havam
P. Rutser
DeelnemerAls het niet vriest de tuinslang er op en iemand kijken waar het binnen komt.
24 december 2014 om 19:07 In reactie op: Ik heb een probleem ik krijg mijn verwarmings unit niet los #18264688P. Rutser
DeelnemerVolgens mij heeft hij er kerstverlichting in gestopt en zegt lekker niets.
P. Rutser
DeelnemerNu even gaan tanken en kijken of het ergens nat wordt. (lamp meenemen).
P. Rutser
DeelnemerRechter achterwiel eraf dan het binnenscherm losmaken (4 boutjes)dan kijken .
Maar ik verwacht dat die belg zijn pomp na moet kijken.P. Rutser
DeelnemerJa toch nog iet gevonden van z13dt ,wel engels.
welk bouwjaar ???P. Rutser
Deelnemer1300 ook niet.
-
AuteurBerichten