Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik gebruik in mn a corsa 1 van een kadett, die is orrigineel t kortst
astra komt daarna qua lengte, en een calibra kabel is iets langer
f16 is vaak kort, tenzij je toevallig aan een WR kan komen…
anders zit je sneel op ze top(die dan laag is), en moet je steeds erg snel schakelen…
toen ik mijn vectra 4×4 had, sleten de achterbanden ook erg hard aan de binnenkant, en die stond op orriginele hoogte met orriginele wielen+maat
deed +- 30 a 35000 met een set banden
wel elke 3000km de voorbanden naar achter en omgekeerd, en op de 15000 de LA wisselen met RA ( opletten of je een draairichting hebt, of een Left of Right band )
als jij nu een 1.8 – 2.0 hebt, kun je je eige motorsteun gewoon gebruiken, anders die van de calibra meenemen
verder heb je nodig:
de complete motor, incl kabelboom computer en gewoon alles wat erbij hoort totaan de downpipe aan toewelke versnellingsbak wil je eraan?
je huidige of wil je de 6bak van de calibra gebruiken?met je huidige bak hoef je niets aan te passen
als je met de 6bak wil gaan rijden heb je een aangepaste motorsteun LV nodig, moet je de bak ombouwen naar 2wd
altijd leuk een vec turbo, mis de mijne nog steeds…
mja, over je probleem….
heb je een bonkend geluid bij rijden op 4×4?
zoja, wss je tussenbak overleden,drukbol kapot, of je v+a banden hebben een gigantisch verschil qua hoogte, dus bijv voor 2mm profiel en achter 8ook kan er per merk band verschil in hoogte zitten
als t n gierend geluid is, achteras lagers versleten
verlagen:
is mogelijk, mits je speciale bussen plaatst om de wielen uit te lijnen, anders begeeft de tussenbak t binnen notimevoor een var 2 heb ik hier een complete set
pomp,koeler,reservoir,stuurhuis,leidingen,steun
gewoon alles om t in te bouwen,blijven liggen uit een sloopcorsa gsi…
als het knopje hoogteverstelling in de auto zit, moet het het doen voor de apk
wat er niet inzit hoeft dus ook niet te werken, gewoon het knopje eruit halen, en ff op de sloop een passend kapje zoeken
-
AuteurBerichten