otdh

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 976 tot 1,000 (van in totaal 1,007)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Met de auto naar Italie (tips gezocht) #17646400

    :P:P

    dat denk ik niet:P

    In reactie op: Met de auto naar Italie (tips gezocht) #17646386

    wij gaan ook dit jaar weer naar italie, naar t gardameer, boot achter de auto en gaan

    wij houden wel altijd rekening met een paar dingen
    – Lid zijn van de anwb met buitenland erbij, je weet maar nooit
    – auto een grote beurt geven, remmen nalopen, nieuwe olie+filter en bougie’s en evt als de distri riem over 10000 gedaan moet worden ook die vervangen en natuurlijk zorgen dat de auto op goede banden staat

    en regelmatig pauze nemen, of wisselen van bestuurder, dat doen wij elke 3 uur

    In reactie op: Koelcircuit cilinderkop #17645654

    er zit weinig verschil in hoe het aangesloten hoort

    als je een motor hebt uit een cali/vectra of andere waarbij het kvs reservoir aan de bestuurders zijde zit dan gaat alleen de dikke slang van het reservoir op een andere plaats op die plastic buis als bij een auto waarbij het reservoir aan bestuurderszijde zit

    – slang vanaf de cilinderkop bij de verdeelkap gaat altijd naar 1 van de kachel
    – de ander vanaf de kachel moet op de plastic buis
    – slang vanaf je reservoir gaat ook naar de plastic buis

    die vanaf het inlaatspruitstuk gaan zijn normaal alleen voorverwarming van de gasklep, en die mogen dus wijken,wel ff afdoppen

    retour naar je kvs reservoir is gewoon 1 slangetje vanaf de radiateur, als je 2 aansluitingen hebt op t reservoir dop je de ander af

    In reactie op: Einde Corsa Avontuur #17645500

    ik heb evt nog gebruikte remtrommels liggen met goede lagers, voorwiel naven heb ik nog en licht ook nog wel ergens een remmenset, anders kosten schijven+blokken rond de 100euro, radiateurtje op de sloop voor 20eu

    dus, waar kom je vandaan, zijn al 3 verschillende regio’s aangeboden

    In reactie op: Einde Corsa Avontuur #17645493

    idd, meeste is makkelijk zelf te doen

    ik weet niet waar je vandaan komt??
    als t in de buurt van DenHaag is kan ik evt wel ff helpen als je wil

    In reactie op: Corsa c20xe goedgekeurd bij de RDW :D #17645311

    ??
    k heb alleen buiten deze corsa een andere a corsa met een let ervoor,die s bijna klaar

    rij dagelijks een seat leon cupra

    heb 1 foto gemaakt bij de rdw, reed naar binnen,vent loopt dr onderdoor,vroeg voor t vermogen en mocht m gaan wegen

    In reactie op: na 7 jaar teken van leven #17633194

    2 jaar apk geld pas als de auto 30 jaar is…

    een auto 7 jaar laten staan :O, zou mij echt niet lukken

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403700

    ik heb al meerdere malen zo een engels (16euro) set gebruikt
    gaat al een jaar of 2-3 prima

    In reactie op: C20LET wil niet boven de 0,5 bar #17603447

    misschien een stomme vraag

    maar heb jij toevallig een Blow Off Vale ( bov of DV ) erop zitten?
    zoja deze kan lekken, en dan houd die dus ook de druk niet vast, heb ik zelf ook gehad

    In reactie op: GM code "nieuwe" SFI vervanger M-Tech #17632630

    die van een x20xev past het beste, gebruik ik ook
    kost 15,- bij de dealer

    kijken naar t nummer op de rand, boven de versn. bak

    bij mij konden ze t ook bijna niet lezen, vroeg die welke motorcode t was, gewoon c20xe gezegt, vond die t prima

    op mijn uitnodiging van de rdw staat dat ik alleen de papieren van de auto mee moet nemen waar de motor in zit, niet waar de uit komt

    verder kijken ze gewoon naar de ingeslagen code van de motor, en zij hebben een tabel waarin staat welk vermogen bij welke code word

    heb al meerdere corsa’s om laten keuren, bij geen 1 is ervoor gevraagd, zeg gewoon hangt een c20xe of let voor, 110 of 150kw en klaar

    In reactie op: Brandstofdruk regelaar #17630563

    ze zijn idd uitwisselbaar
    let orrigineel 3bar

    sommige m2.5 xetjes zijn ook met een 3bar geleverd, oa de calibra en vectra, elke m2.8 is altijd met een 3bar geleverd

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324816

    ook de mijne dan maar

    hier was die nog ingebouwd

    deze hangt er nu bijna in:

    In reactie op: 20 xe reviseren of niet?? NIEUW PROBLEEM! #17623106

    de as moet er wel uit om t netjes te doen

    heb t zelf ook wel s gedaan…

    is idd de olietoevoer richting je ontsteking

    In reactie op: 20 xe reviseren of niet?? NIEUW PROBLEEM! #17623104

    klopt
    maar wel mogelijk

    In reactie op: 20 xe reviseren of niet?? NIEUW PROBLEEM! #17623102

    dan heb jij nokken voor een dis-ontsteking,daar zit een balletje in

    kan je natuurlijk uitboren, dan werkt t zoals t hoort…

    In reactie op: Nieuwe motor kiezen #17627170

    ik heb evt nog een goedlopende c16xe liggen, gewoon compleet
    mag weg voor 325
    zit een nieuwe distributie op enzo

    is altijd nog goedkoper als een 2l ombouw, (heb er al verschillende gedaan)

    In reactie op: UPDATE II #17626825

    met een ¼ ratel+verlengstukje kan je de spanrol verdraaien ( past in een uitsparing )

    In reactie op: Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan? #17401093

    de XE uit mn a corsa gehaald, en de LET erin gehangen
    morgen rijd die weer

    is al eens uitgezocht

    omdat een 2l corsa geen gehomologeerd (of hoe je t spelt) model is, word dat in belgie niet over genomen

    je kan m dan niet eens invoeren, of in elk geval niet verzekeren

    In reactie op: F16 vraagje #17624716

    dat is wel waar
    zit 185-65-14 onder

    maar t gewicht van de corsa maakt niet uit, zit wel sneller op snelheid, maar snelheid bij bepaalde toeren maakt niet uit met t gewicht, omdat je de bak een vaste overbrengingsverhouding heeft

    maar de bandenmaat, 118 op de tomtom is 122 op de teller… dus dat klopt aardig

    In reactie op: F16 vraagje #17624713

    deze draaid er toch echt 3000 bij 120 ( 118 op tomtom )

    ding ligt wel in een corsa a, dus zal niet meer allemaal bij elkaar horen

    In reactie op: me bok op een hoop ofnie ? ( hij rijd weer ) #17624137

    zullen niet alleen je krukaslagers zijn als die echt op die manier ermee gestopt is, ga er dan ook maar vanuit dat je zuigerveertjes niet meer op en top zullen zijn

    draaid je motor nu sneller rond als voor t ongelukje of is dat niet veranderd?

    In reactie op: Verschil corsa gsi/sport #17622021

    k heb ook een gsi gehad, alle optie’s behalve abs en die was uit 97 x16xe

    en ook een gsi uit 94, zonder airco wel met abs c16xe

25 berichten aan het bekijken - 976 tot 1,000 (van in totaal 1,007)