Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:P:P
dat denk ik niet:P
wij gaan ook dit jaar weer naar italie, naar t gardameer, boot achter de auto en gaan
wij houden wel altijd rekening met een paar dingen
– Lid zijn van de anwb met buitenland erbij, je weet maar nooit
– auto een grote beurt geven, remmen nalopen, nieuwe olie+filter en bougie’s en evt als de distri riem over 10000 gedaan moet worden ook die vervangen en natuurlijk zorgen dat de auto op goede banden staaten regelmatig pauze nemen, of wisselen van bestuurder, dat doen wij elke 3 uur
er zit weinig verschil in hoe het aangesloten hoort
als je een motor hebt uit een cali/vectra of andere waarbij het kvs reservoir aan de bestuurders zijde zit dan gaat alleen de dikke slang van het reservoir op een andere plaats op die plastic buis als bij een auto waarbij het reservoir aan bestuurderszijde zit
– slang vanaf de cilinderkop bij de verdeelkap gaat altijd naar 1 van de kachel
– de ander vanaf de kachel moet op de plastic buis
– slang vanaf je reservoir gaat ook naar de plastic buisdie vanaf het inlaatspruitstuk gaan zijn normaal alleen voorverwarming van de gasklep, en die mogen dus wijken,wel ff afdoppen
retour naar je kvs reservoir is gewoon 1 slangetje vanaf de radiateur, als je 2 aansluitingen hebt op t reservoir dop je de ander af
ik heb evt nog gebruikte remtrommels liggen met goede lagers, voorwiel naven heb ik nog en licht ook nog wel ergens een remmenset, anders kosten schijven+blokken rond de 100euro, radiateurtje op de sloop voor 20eu
dus, waar kom je vandaan, zijn al 3 verschillende regio’s aangeboden
idd, meeste is makkelijk zelf te doen
ik weet niet waar je vandaan komt??
als t in de buurt van DenHaag is kan ik evt wel ff helpen als je wil??
k heb alleen buiten deze corsa een andere a corsa met een let ervoor,die s bijna klaarrij dagelijks een seat leon cupra
heb 1 foto gemaakt bij de rdw, reed naar binnen,vent loopt dr onderdoor,vroeg voor t vermogen en mocht m gaan wegen
2 jaar apk geld pas als de auto 30 jaar is…
een auto 7 jaar laten staan :O, zou mij echt niet lukken
ik heb al meerdere malen zo een engels (16euro) set gebruikt
gaat al een jaar of 2-3 primamisschien een stomme vraag
maar heb jij toevallig een Blow Off Vale ( bov of DV ) erop zitten?
zoja deze kan lekken, en dan houd die dus ook de druk niet vast, heb ik zelf ook gehaddie van een x20xev past het beste, gebruik ik ook
kost 15,- bij de dealer17 maart 2010 om 19:13 In reactie op: 15-3-2010 RDW Keuring Corsa B C20XE -> Auto in beslag !! #17628606kijken naar t nummer op de rand, boven de versn. bak
bij mij konden ze t ook bijna niet lezen, vroeg die welke motorcode t was, gewoon c20xe gezegt, vond die t prima
16 maart 2010 om 21:31 In reactie op: 15-3-2010 RDW Keuring Corsa B C20XE -> Auto in beslag !! #17628603op mijn uitnodiging van de rdw staat dat ik alleen de papieren van de auto mee moet nemen waar de motor in zit, niet waar de uit komt
verder kijken ze gewoon naar de ingeslagen code van de motor, en zij hebben een tabel waarin staat welk vermogen bij welke code word
heb al meerdere corsa’s om laten keuren, bij geen 1 is ervoor gevraagd, zeg gewoon hangt een c20xe of let voor, 110 of 150kw en klaar
ze zijn idd uitwisselbaar
let orrigineel 3barsommige m2.5 xetjes zijn ook met een 3bar geleverd, oa de calibra en vectra, elke m2.8 is altijd met een 3bar geleverd
ook de mijne dan maar

hier was die nog ingebouwd
deze hangt er nu bijna in:

de as moet er wel uit om t netjes te doen
heb t zelf ook wel s gedaan…
is idd de olietoevoer richting je ontsteking
klopt
maar wel mogelijkdan heb jij nokken voor een dis-ontsteking,daar zit een balletje in
kan je natuurlijk uitboren, dan werkt t zoals t hoort…
ik heb evt nog een goedlopende c16xe liggen, gewoon compleet
mag weg voor 325
zit een nieuwe distributie op enzois altijd nog goedkoper als een 2l ombouw, (heb er al verschillende gedaan)
met een ¼ ratel+verlengstukje kan je de spanrol verdraaien ( past in een uitsparing )
de XE uit mn a corsa gehaald, en de LET erin gehangen
morgen rijd die weer5 maart 2010 om 21:49 In reactie op: met welke papieren kun ne 2liter 8v gekeurt krijgen in belgi #17624042is al eens uitgezocht
omdat een 2l corsa geen gehomologeerd (of hoe je t spelt) model is, word dat in belgie niet over genomen
je kan m dan niet eens invoeren, of in elk geval niet verzekeren
dat is wel waar
zit 185-65-14 ondermaar t gewicht van de corsa maakt niet uit, zit wel sneller op snelheid, maar snelheid bij bepaalde toeren maakt niet uit met t gewicht, omdat je de bak een vaste overbrengingsverhouding heeft
maar de bandenmaat, 118 op de tomtom is 122 op de teller… dus dat klopt aardig
deze draaid er toch echt 3000 bij 120 ( 118 op tomtom )
ding ligt wel in een corsa a, dus zal niet meer allemaal bij elkaar horen
zullen niet alleen je krukaslagers zijn als die echt op die manier ermee gestopt is, ga er dan ook maar vanuit dat je zuigerveertjes niet meer op en top zullen zijn
draaid je motor nu sneller rond als voor t ongelukje of is dat niet veranderd?
k heb ook een gsi gehad, alle optie’s behalve abs en die was uit 97 x16xe
en ook een gsi uit 94, zonder airco wel met abs c16xe
-
AuteurBerichten