Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat kuntstof pijpje breekt vroeg of laat hoe dan ook, is n bekend probleem bij opel
bij elke nieuwe waterpomp zit daarom weer gewoon een metalen versie…
je kan de kunststof versie overigens niet zomaar wissellen, dan moet je nieuw schroefdraad in je waterpomp tappen
@ robbert
Nee, ook maar 2 aansluitingen@ vlugge japie
Die kan je 1:1 uitwissellenzal niet meevallen, al is het wel eens gedaan
getrag 240 van een 18s, of n r25/28 van n omega ( of n 265 met 18s kom ) al weet ik niet hoe je dan met de startmotor uitkomt
koppeling zal je heel creatief mee moeten zijn, aangezien er geen passende oplossing voor is ( splines bak en diameter plaat, evt zou je de drukgroep van de 1600 en de plaat van een 18s kunnen combineren met kleine aanpassingen )
carterpan, motorsteunen e.d. zul je zelf moeten makenIk rij nu dus met combinatie 2 van corsaboy
Plaat en drukgroep van helix ( plat vliegwiel ) en n sachs lagerIk heb een 4pucks plaat erin, welke geveerd is
Als die warm is slipt die niet en is file rijden een hel :p
Maar t zet t vermogen prima op de weg (260pk 360nm), ook met fullslicks2 mei 2013 om 09:34 In reactie op: via marktplaats gratis blok voor manta of toch niet helemaal #18138359T scheelt dat marcel zn blok door mij gebouwd ( en ingebouwd ) is
Foto”s van de revisie en in/ombouw zijn ook aanwezig voor belangstellenden
Marc
Rammellend geluid is meestal een fuseekogel
Marc
Je kan met n 1.6 16v ook je eigen bak houden
Ey
Heb je n plat vliegwiel of een kom?
Gezien een let alleen met een kom geleverd isDie koppeling van ccc hoef je niet te kopen, zonde van je geld en op de engelse ebay is die 50eu goedkoper
Ik rij zelf met een let en een f18 bak, hier zit een helix koppeling in, ben er zeer over te spreken
Heb evt nog wel n std let drukgroep liggen
En nog een helix plaat icm let drukgroep ( en evt n komvliegwiel )Marc
In een combo c kan je alle motoren gebruiken uit een astra G zonder problemen
Of je dan een x18xe1 neemt ( smallblock ) of een z20let ( 2l 16v turbo )Moet binnenkort voor een maatje toevallig de laatste in zijn C hangen…
Als je de hulpveer weg laat ( dat is die kleine )
Zakt je schroefset een cm of 5 extra
Knikkerbusjes op kleur zijn ook niet goedkoop
Als je kwaliteit wil zo een beetje 40 tot 50 voor 2 bussen
En n fles 2k blankelak kost ook 25 per stukDan heb ik t dus niet over motip zooi
Ey
Dan moet ik ff kijken of ik de ontsteking werkend krijg op n c20xe met injectie
Normaal gebruik ik die ontstekingen alleen bij weber ombouwMaar je mag altijd langskomen, kunnen we alles ff doormeten en vergelijken
Marc
Ik heb nog wel een paar van deze complete ontstekingen liggen ( en ook losse delen van )
Weet niet waar je vandaan komt, maar als t in de buurt van Leiden is wil ik wel langsrijden met een paar delen om te proberen
http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/171368-xe-let-oil-pressure-temp-senders-what-why-how-where.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Vdo druksensor kopen ( bij biesheuvel oid)
Die monteren in 1 van de plaatsen die je over hebt, evt met n verloopstukjeFf makkelijk rekenen
0,25 liter waterbasis verf € 35
0,5 Liter blanke lak. € 20Tijd in de cabine: 30min, kost bij een gasgestookte cabine 40euro
Zit je alleen al op 95 aan kosten, en de spuiter wil er ook wat aan over houden en die moet er maar vanuit gaan dat jij goed geschuurd hebt
In een kadett combo past die met orriginele kadett steunen
Bij een corsa combo zelfde handleiding volgen als n corsa b
En als de basis een diesel is het je iets meer werk te doen25 april 2013 om 20:52 In reactie op: Verschil een x25dt en m51 25tds ( en hoe zijn deze motoren ) #18136980Alleen heb ik liever een ster in me voorruit als onder de motorkap…
Ben zoiezo een bmw en opel fan, dus waarom geen combinatie daarvan creeren
Als t meezit past die 6cil zelfs gewoon op de orriginele steunen25 april 2013 om 20:15 In reactie op: Verschil een x25dt en m51 25tds ( en hoe zijn deze motoren ) #18136978Ik wil koppel voor t trekken van mn ambulance
Voor t vermogen pak ik wel mn corsa b c20let
Enne, uit de bmw versie halen ze gewoon 200pk…
Is in een chevrolet en lada gebruikt…
Suc6 met zoeken, zijn extreem zeldzaam, je hebt t meeste suc6 op de duitse ebay
Oenatje hier op t forum heeft of had ze toen allemaal
Gewoon monteren zonder t plastic omhulsel
Alleen de rubberen ring eronderKrijg je foutcodes als je m uitleest?
Als je je orriginele pijlstok gebruikt, en het minimum en maximum een centimeter hoger merkt heb je de goede waardes ( heb k ooit ns uitgemeten )
Gaat dan iig 4,2liter olie in
Verrekte koekwous
Ff serieus, er komt altijd fijnstof vrij!!!
Een maatje van me is er helaas al de dupe van en die heeft nog 3 maanden te leven!!
Zoiezo slaan de meeste antwoorden van jou nergens op, en de meeste oplossingen zijn nog gevaarlijk ookAls je niets zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je klep!!
@CORSA BB wrote:
je kunt hem ook leegkloppen…en niet inleveren..
als ie dan goedgekeurd is met de 4gas test…de lege kat er weer tussen zetten…
bb
king:Een kat leegkloppen? Hoe graag praat jij iemand longkanker aan?
Iets slechters voor je longen als de fijnstof die vrij komt met het leegkloppen bestaat niet!!
@ts:
Als je de uitlaat helemaal luchtdicht hebt, met een nieuwe kat zijn je waardes bij warme motor gewoon goed, al vaak genoeg deze waardes gezien welke goed waren na vervangen van…Hoeveel J en bandenmaat?
Het scheelt immers maar 6mm
Hmm
Die gozer ken ik wel, heeft n leuke werkplaats achter zn huis waar wel wat xetjes liggen voor de verkoop
Crosst zelf met n astra fHad de dett er ook wel bij willen hebben, zonde dat er weer 1 verdwijnt
-
AuteurBerichten