Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
brandstofpomp relais misschien kapot?
een f16wr rijd op de grote weg wat relaxter,scheelt aardig wat in toeren tov een f20 op de grote weg
in de stad maakt het niet echt uithmm, de motor komt in een kadettje, dan zou ik zelf toch de f16cr gaan rijden, of een f20, in elk geval geen wr
complete kop kost al gouw 300 incl alles
en nee,past er niet zo 123 op
je hebt dan ook de XE zuigers nodig, distributie kappen, en je moet het onderblok aanpassenligt eraan in welke auto de motor ligt
in een corsa a ofzo kan je makkelijk met een f20 rijden
of een f16/f18 wrin een zware auto, dus een astra of calibra oid zou ik het zelf bij de f16cr houden
ik ga morgen een simons systeem onder een calibra turbo hangen
2x middendemper ( die ronde buis vorm ) en een einddemper, zonder kat oid
63mm
zal wel ff een filmpje maken hoe dat klinktbedankt :D
zowel voor de nr’s als waar te vullenik doe zoiezo alles op de brug, dus kan er wel bij
en, kan ik m niet via t pijlgat vullen dan?
doe je toch ook met een versnellingsbakhmm
ff henny mailen voor een losse bol
ding vervangen is gewoon de 2 bouten van de leidingen lossen en klaar? of is daar een howto vooreen diesel krijgt het toerensignaal vanaf de dynamo
dus een gare dynamo is een rare toerentellerhmm
er zou idd achter die plastice kap een ecu moeten zitten
kan zijn dat die ter hoogte van je dasgboard kastje zit…zonder een dergelijk iets loopt het niet
ik weet idd dat ze het bij de dealer kunnen bestellen,maar dat balletje achter de balie vroeg MIJ de onderdeelnummers
omdat hij er 2 vond bij een cali turbo1 fles van 0.6 liter
en 1 van 1 literdie van 0.6 is voor de verdeelbak
en die van 1 liter voor het diff, maar hoeveel gaat er in het dif?ik weet wel dat dat hele 0.6 liter flesje in de 4×4 bak moet
krukassensor kapot
hij krijgt waarschijnlijk ook geen benzine…hmm
ff op die site gekeken, zie wel dat er aardig verschil in zit als je naar het merk van de band kijktik denk dat ik voor 7 en 7.5J ga icm die 195-45-15
en komen dan denk ik toyo’s om, mits ik de r888 in die maat kan krijgenthnx freek
ik heb geen idee welke chip er in mijn cali zit
maar heb een overboost van 1.2 en een continudruk van 1.0
vermogensuitdraai 260pk op de wielen met 4×4 aanweet alleen dat het een vmax chip is
ik vraag mij eigenlijk hetzelfde af
kan je niet een vectra/calibra gedeelde as iets in laten korten? of word de hoek dan te groot
vmax is een leuk setje, zeker gezien de prijs
u2u pipo daarvoor ff die kan die sets leveren als t goed isikzelf rij op weitec variant 3,is leuk speelgoed,koop je 6 vmax sets voor
18 april 2010 om 16:35 In reactie op: 15-3-2010 RDW Keuring Corsa B C20XE -> Auto in beslag !! #17628614hmm
wel raar dat je bij de rdw dan gewoon je papieren terug gekregen hebt, in fijte zijn zij degenen die papieren in mogen vorderen, de politie mag dat nietals je politie je aanhoud, en die willen je papieren in beslag nemen moet er iemand van de RDW of de Marrechause bij zijn
een agentje mag dat nietkan gewoon zonder problemen,ook zonder de luchtinlaat aan te passen
je cpu regelt regelt alles gewoon bijt is maar dat je zover weg woont,anders had ik je graag willen helpen
misschien dat Freek hier van t forum voor je wil doen,die woont in Marum
hmm
ook met een luchtkanon krijg je niet elke band op zn plek
loop daar zelf al lang genoeg voor mee in de werkplaatsmet remmenreiniger gaat t trouwens wel 9vd10x goed
de brezan moet ze gewoon kunnen/laten drukken
heb ik ook de mijne vandaan voor mijn 83er TRvroeg niet eens voor t kentekenbewijs
alleen wat ik erop wilde hebbenheb ze zelfs in amerikaans formaat
calibra’s met airco worden altijd warmer als zonder
en, 100 graden is gewoon de bedrijfstemp
bij 105 slaat de fan aan
bij 95 stopt de fanmisschien is er een koelere thermo schakelaar te krijgen,zodat de fan eerder aanslaat
of een koelere thermostaat erinik heb t van de week nog gevraagd bij de rdw, ivm restauratie van mijn huidige TR
deze regel blijft gewoon gelden, dus auto’s tot 98 zonder problemen keuren, zoiezo nog tot 2011
nee met de getande schijf in t blok kan niets zijn, is 1 geheel met de krukas, zou dan wel een heel raar geluid maken als die kapot is
in welke auto hangt de motor?
toevallig een auto waar eerst een carb motor in gehangen heeft?
zoja, dan zit er een weerstandsdraad naar de bobine, dus ff nieuwe geschakelde + trekkensensoren zijn niet gelijk van een mono en multipoint
in de ecu’s onderling zit wel verschil he
je hebt een luchtweger en een luchtmassameter cpuzoiezo vind ik t raar dat de brandstofpomp gaat lopen als je t contact aanzet
het relais mag dan 1x klikken en niet inschakelen,dat mag pas gebeuren zodra de motor rondgaat en een signaal aan de cpu geeftik heb t wel een keer met een corvette gehad dat de injectoren open bleven staan, en de pomp bleef lopen, dat was een gebrek aan massa naar de injectoren toe
uhmz
wat er nu gezegt word klopt niet helemaaltot 1993 is alleen stationair meten, 0.5% max
met of zonder kat, u9 e2 of k6 maakt niet uitvanaf 1993 tot 1997 is stationair en 4gas meting op toeren
stationair 0.5%
3000rpm 0.3 + lambda waarde tussen 0.97 en 1.03
kat hoeft er niet onder zolang de waardes maar kloppenen dan heb je voor de oldtimers dus tot 1987 max 3.5% stationair, en voor de auto’s tot 1981 max 4.5%
ouder als 1975 hoeven niet te metenvorige week mn apk papiertje ff vernieuwd
idd
18 komt regelmatig voor bij alle type’s
vooral bij de draagarmen/veren e.d. -
AuteurBerichten