Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
loopt mn oude blok nou nog niet :o
nee geintje
blok is trouwens van 93 maar met maar 147k km’sdraden gewoon kleur op kleur solderen, moet dan gewoon lopen, de cpu regelt je startmotor niet dus die hoeft ook niet te denken dat die in zn P of N staat
ik heb 5 corsa’s omlaten keuren
1x corsa b waar ook een c20let voor gegaan is, staat alleen corsa gsi in de handelsbenaming, dit was een gsi voor de ombouw
2x corsa a c20xe staat nog 1.2 in de benaming
1x corsa a c20let staat alleen opel corsa
en 1x corsa a c20xe waar wel weer gsi in de benaming staaten alle bij hetzelfde keurstation
waar t aan ligt weet ik ook niet….
mja, als t vermogen maar op kenteken komt toch ;)
keep up the good work
heb je de brackets wel ingevet?? anders blijven ze piepen…
enne,nieuwe blokken moeten altijd ff ”zetten” dus piepen doen ze soms wel ff in t begin
motorsteunen zijn in elk geval anders…
heb evt nog een distrikant motorsteun van een kadett voor jeof de assen t zelfde zijn weet ik niet, maar kadett 2l asjes zijn genoeg te vinden
dennis
dan moet je ebc redstuff blokken monteren
heb ik dr nu ook onder zitten en stoffen vrijwel nietmorge nog ff werke en dan 3 dagen zuipen :D
om vervolgens dinsdag dronken op werk te verschijnen hahabevrijdingsfeest in Leiden ;)
hmm
mijn cali heeft ongeveer t zelfde, en als k gas geef dan lijkt t ook alsof die uit wil vallen, ook stinkt die naar benzinehad dr al mee leren leven, morgen ook maar ff nieuw sensortje erin bouwen
ik heb t setje van fearless ff op mn corsa gemonteerd
zimmermann geboorde schijven met ebs redstuff remblokken
dan wel in turbomaat ( 284mm )deze stoffen niet zo als andere blokken
t is net alsof je n anker uitgooid zo hard remmen ze, abs grijpt nu meer in als ooit tevoren
hmm
kan zijn dat 1 van de nokkenassen een tandje te vroeg of te laat staat…(denk zelf te laat)de motor loopt er niet op stuk, maar je levert wel prestaties in
is dat niet je tankontluchtingsklepje dan
die zit aan je spruitstuk geschroeftding wil wel s vast gaan zitten, ff n ander op de sloop halen
ik was 18 en reed eerst een calibra c20xe
nog geen maand later een corsa a c20xenu 3 jaar later ook een c20let in de corsa, en dagelijks een calibra turbo…
gewoon doen wat binnen je budget past…
owja, mijn vader vond t geweldig, die 150pk in de corsa, me moeder daarintegen vond t minder geslaagd
pijl moet altijd richting distributiekant
zijn idd pruts dingen, heb ze zelf ook gehad
ik had ze vorige keer via de brezan, zijn van Febi, dat zijn gewoon orriginele, kosten daarintegen ook genoeg
voordeel is wel dat je ze per stuk kan kopen, ik had er 2 nodig, dus ook maar 2 besteld, was 30 euro
13 september 2010 om 09:48 In reactie op: andere motor van c14nz naar x14xe wat is er anders aan #17727942draaid ook op de ecu van een x16xe,maar zou toch een x14xe setje zoeken
en je moet idd de tank+pomp van een multipoint hebben
ik heb er nog 1 liggen mocht je interesse hebbenten opzichte van mijn 1e c16xe 3 jaar geleden die 1 liter op de 3000km luste vind ik dit gewoon een verbruik van niets haha
mja, wat is nou ooit 0.3 liter op de 10000km
hier ook geen verbruik
c20let met 246*** gelopen
wel 40*** geleden gereviseertis vmax evo310 gechippt
verbruik is 0.3 liter op 10000km
is idd de hot start valve
lekker zo laten als hoe t nu zit…ding zorgt voor meer problemen als enig andere ding die aan de motor hangt
in de ad staat dat dr een m32 bak bij zit
mja leuke motor voor een aardige prijs
vind t alleen raar dat er in de ad staat dat t onderblok niet aangepast is terwijl r op zn minst arp bouten in moeten zittenelke c20let heeft deze bouten er orrigineel op zitten
dit omdat t spruitstuk een stuk heter word als een non-turbo motor, en op deze manier word t schroefdraad minder aangetast
zijn alsnog gewoon tapeindjes die uit de kop steken met soort van dopmoeren erop
hangt in mijn cali ook los
en bij mn vorige ookorriginele bak met orrigineel filter
is beter bevonden in meerdere tests als een k&n inlegfilter
ben zelf ook weer teruggestapt op een papierfilter
dan zou die wel s kapot kunnen zijn
heb er hier nog 2 liggen die goed zijn mocht je interesse hebbenMarc
hallsensor zit achter je rotor/verdeelkap
komt een 3 dradig stekkertje vanaf
kabelbreuk in 1 van de draden of de sensor kapot
komt die foutcode er meteen in bij starten van de motor of pas na de 3000rpm?kijk, duidelijke foto’s van de bak
en idd, een normale f20 heeft die nietook is het deel waar de rechter aandrijfas normaal in gaat anders, anders zou je een f28 ook niet om hoeven bouwen als je m in een FWD auto gebruikt
je moet zoiezo een bak hebben die 4×4 voorbereid is
dus een F28 of een f20 die van een 16v 4×4 of een 8v 4×4 af komtelke andere bak is niet te gebruiken omdat de verdeelbak er niet aan past
ook heb je natuurlijk het bijpassende schakelmechaniek nodig
-
AuteurBerichten