Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1841379&tid=140452&author=Fearless]Heeft zon 20xe zoveel meer co als een geregelde dan?
[/rquote]
euh
stationair netjes 0,4
bij deellast geen lambdaregeling, levert dan een ruime 3% op…
over die kineten…
ik rij met 260pk en 420nm op nexia 16v kineten, in een a corsa 2l turbo… die blijven wel heel hoor
in een B later als 95 geen 20xe hangen, maar echt een C20xe ( ivm lambda regeling )
dit ivm emissie eisen
is t vanaf +- 3000 rpm dat t lampje aan gaat?
zoja, vervang dan je rotor,verdeelkap en bougie’s maar… heb t zelf ook gehad
enne, is die gechipt? zoja, ff verse euro98 erbij
ik heb afgelopen vrijdag Wim gespot… ( denk ik )
bij de graaf ( sloperij in leiden )
stond in elk geval een vectra, met bitte ein bit op de klep
liep daar rond met een aardige haspel en een slijptol
waterkoeling zou ik idd ook gewoon aansluiten…
enne, zo een catchtank als op dat plaatje, die heb ik
ebay.co.uk en dan zoeken naar oil catch tank
18 pond
ik ga mn boek pakken haha :p
denk eigenlijk dat t wel mag…
gvd zie net dat mn boek nog op werk ligt…
morgen weer n dag ^^
ik heb zelf met mn let onder me corsa een simons 63,5mm freeflow midden en einddemper zitten, was rdw goedkeur qua geluid
ok, de motor is gereviseert, maar vmax stage 1 ( 260 pk gechipt ) vandaag op de testbank geweest maar leverde 278pk om 450nm
mn calibra, heeft alleen een einddempper, verder ook 63,5mm systeem, zelfde chip, en die heeft 262pk om 420nm
waar t verschil in zit, ik weet t niet… ;)
12 januari 2011 om 16:40 In reactie op: Motor viel gisteren plots uit (geen dashboardlampjes meer en #17795646nee,
orrigineel zit er 1 op de motor ( ergens aan de versn.bak vast ) en 1 naar de cas….
tenminste,das bij mijn 92er zo
ikzelf heb een rechtstreekse erbij gezet op de dynamo behuizing, en een dikkere naar de cas getrokken…
k ken m niet…
weet alleen wel dat ik 2 B’s gekocht heb voor 400, met een jaar apk en zonder schade…
owja, van deze die jij laat zien is t front ook wel krom, als ik zie hoeveel de bumper naar binnen gedrukt is
1e monteurs examen is afgeschaft…bij een BBL opleiding tenminste…
nu is de beoordeling van je stagebedrijf gewoon je praktijkcijfer…
ik heb nog wel gewoon examen bij de innovam gedaan, alweer 3 jaar geleden…
ikzelf wilde gewoon totaal geen carterdamp,idd ivm olie enzo dus daarom heb ik gekozen voor een catchtank
in elk geval iedereen die via ebay koopt…
waarom niet via paypal dan?
dat kost vrijwel niets ( als ik t goed heb )
deurvanger heeft een keer een klap gehad
de auto heeft schade gehad
slijtage…gewoon n setje nieuwe deurvangers erin en klaar
[rquote=1839320&tid=140274&author=corsaboy][rquote=1839297&tid=140274&author=otdh]
bij de DHRA race’s enzo, mag je ook geen filter gemonteerd hebben,alleen een catchtank, of orrigineel aangesloten[/rquote]Heel goed.
Blij dat mensen dit steeds meer onthouden en doorgeven.. :wors[/rquote]k ben mn corsa DHRA klaar aan t maken…
k ken bijna alle regels uit mn hoofd,
moet alleen nog ff weten of ik een vliegwiel schild nodig hebhoe zie je een te klein filter?
te kleine diameter?
dan krijg je teveel tegendruk, en de druk moet toch ergens heen, wat er dan gebeurt weet je denk ik welte veel weerstand in t filter zelf?
dan zoekt de druk toch zn eige weg…en toch is het afkeur…
heb geen zin om me boek erbij te pakken,maar carterdampen mogen alleen in de inlaat uitmonden, of via een absorberende tank de buitenlucht inja een absorberende tank, dus geen filter…
bij de DHRA race’s enzo, mag je ook geen filter gemonteerd hebben,alleen een catchtank, of orrigineel aangesloten
ik heb vandaag mn 2l remmerij ( 254mm ) vervangen door 288mm remmerij…
zimmermann geboorde schijven
calibra turbo remklauwen
ebs redstuff remblokkenover n open filtertje op je carterventilatie:
a) dan krijg je nog meer dampen in je motorruimte als met n oil catch tank…
b) is tevens apk afkeur…
zoals de rest heet ik je ook van harte welkom hier ;)
paar foto’s zouden idd ook wel leuk zijn
enne, een dikke corsa creëren… dat moet wel lukken
ik ben afgelopen zaterdag avond hier in de stad aangehouden… ook voor uitlaatgeluid
denk dat die op t moment dat ze me hoorden wel de 110+ dB’s produceerde…
kreeg alleen een waarschuwing, omdat die agent zij dat t geen gerechtigde bekeuring is zonder meetapparatuur
dikke slang aansluiten op een oil catch tank…
de dunne, tja ook op een oil catch tank :p
ik weet van wie die is/was
is inbeslag genomen, ivm waarschijnlijke omkatting…
k laat me er verder niet overuit…
maar haal alsjeblieft ( als die er nog op zit ) de powerbox eraf, en de cpu eruit ( c16xe )
t geluid…tja je moet ervan houden,
ikzelf heb alleen een powerfilter in mn a corsa, omdat daar een 2l turbo in ligt, en je dan niet fatsoenlijk een normaal filter kwijt kan
en je levert eerder vermogen in als dat t wat oplevert…
zuigt warme lucht ipv koude aanhoe staat je slot aan de andere kant?
als die in de open stand staat wil die niet op safelock
-
AuteurBerichten