Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoi,,
Vertel eerst eventjes, wat voor Xenon Kit je hebt gekocht.
Ook graag de lamp soort, het kan namelijk dat je de verkeerde Kit heb kocht. ( hier praat ik dan over de H4 versie, hier heb je namelijk 4 versie’s in).
Dit mag natuurlijk ook via pm.Mvg
OrlandoHallo,
Ik sta een beetje perplex van reactie’s hier op het forum.
Wij verkopen al jaren lang Xenon verlichting, de meest verkochte kleur is de 8000K. Echter adviseer ik bij witte auto’s altijd 6000K aangezien dit mooi wit licht is. Overigens hebben wij pas geleden een test gedaan welke lamp de meeste opbrengst heeft, om eerlijk te zijn is dit verschil allemaal zeer klein. 6000K gaf wel het meeste lichtopbrengst.Ik lees hier reactie’s dat men beter zicht krijgt als men van 6000K naar 4300K gaan, dit lijkt mij zelf zeer vreemd…
Aangezien vanaf de fabriek geen hogere K-waarde mag geleverd worden als 4300K. Als jullie willen weten waarom dat dit niet mag wil ik dit gerust wel uitleggen maar dat is niet zo uitgelegd 1,2,3.Tevens wil ik graag uit de wereld hebben dat het niet aan de xenon lamp ligt wat voor lichtbundel je krijgt voor je auto, dit bepaald de spiegel namelijk in je koplamp unit.
Dus de reactie van Sjouke snap ik meer dat men van 4300K naar 5000K gaat, echter worden deze niet veel verkocht de 5000K. In de jaren dat ik ze aanbied zijn er maximaal 10 sets over de toonbank gegaan. Dus dit betekend ook vaak als je een aparte K-waarde kiest er niet altijd reserve onderdelen op voorraad zijn.
Mvg
Orlando
Hid xenon verlichtingMeertn88,
Ik zal van de week even een fotootje nemen, echter is het nog al behoorlijk druk op het werk dus vandaar dat ik nog geen exacte datum ga zeggen;)Hallo,
Let er wel even op dat men vaak snel de Canbus functie ziet staan en dat men der vanuit gaat dat de Boardcomputer geen foutmeldingen geeft, echter dit is vaak niet het geval! Let er daarom wel even op welke Kit je koopt.
Over de adapters, ik zou zeggen geef die paar euro extra uit zodat je altijd nog je orginele adapters hebt voor de verkoop van je auto. (de meeste halen de lampen er uit).
@jutoma:
Dit komt omdat origineel Xenon minder sterke lichtbundel heeft, men mag van de fabriek niet hoger gaan dan 4300K en de ideale lichtsterkte is 6000K.Hallo,
Als ik het goed lees gaat het hier over een Bi-Xenon kit? (H4) Als dit het geval is kijk ook even je Relais na, deze bevindt aan de kabelboom van de Xenon Kit (zwart kastje). Kijk ook even de zekeringhouder na en de Min draden. Vaak zitten hier vaak de problemen met zulke Kits.Als je een H7 of andere lamp soort heb en je gebruikt de Onststorings kabels dan zit vaak daar het probleem, deze zijn voorzien van een weerstand die soms de geest geeft. Doordat die flink warmte ontwikkelen zullen deze harder slijten dan de Kit zelf..
Voor verdere vragen kun je me altijd even een mailtje sturen.Mvg
Orlando
Namens Hidxenonverlichting.nlHallo,
Ik heb hier een makkelijk antwoord op. Kom eens een kijkje nemen bij mij thuis, ik heb alles op voorraad liggen en ook de Xenon’look’ lamp in een koplamp unit zitten om het verschil te laten zien tussen echte Xenon en de Look versie. Geloof mij als je het verschil ziet dan weet je waarom je beter even kan door sparen voor de echte Xenon.Over de Projectorlenzen, ik zelf vindt dit geen meer waarde geven aan het lichtbeeld. Als men de Xenon goed afstelt heeft geen enkele tegenligger problemen met jou lampen. (uitzonderingen uitgelaten natuurlijk). Ik heb al vele klanten gehad die ook met deze vraag kwamen over de Projectorlenzen, maar dit ligt echt aan de auto die de persoon heeft. Ik kan je vertellen dat dit bij de Tigra niet nodig is.
Hallo,
Zeer slim van je dat je alle bij de kanten heb vernieuwd, wij zien vaak dat de andere kant zeer snel volgt.
Waarom dat dit gebeurd is ook een raadsel voor ons..
Maar ik zie ook dat je eigenlijk dacht dat er Xenon in zat?Deze vorige auto waar deze complete ecu in zat is op de bank gegaan net over de grens in duitsland, daar is hij afgesteld en gechipt nu zeg je, Ja waarom koop je dat? elke auto is anders. Klopt maar aangezien alles exact het zelfde is. (is ook weer gemeten bij mijn auto op de zelfde bank) hebben we gewoon die ecu kompleet over gezet.
Hij kwam uit op 180,xx pk uit en 2xx Nm vandaar;) En als ik nu eens wist hoeveel hij met de mijne zou geven, zou het makkelijk zijn maar dat hebben we niet meer gedaan..Hoi,,
Ja maar hij is gechipt voor een 200 cells cat, vandaar dat ik er over begin!
Maar kan iemand mij vertellen ofdat je meer geluid krijgt? Aangezien ik bij me vorige auto’s de cat vervangde door een ”’buisje” kreeg je een takke herrie waar ik geen zin meer in heb ;) Met een sport cat heb ik geen ervaring!Is het mogenlijk om CC ook in te bouwen in een Opel astra OPC 1?
Hoi,,
Ik nodig je uit om op het OPC-power.nl forum te komen!
Hier staat het vol met informatie over deze inlaat.Ik ben er zelf ook mee bezig geweest, alleen vondt ik het persoonlijk best wel een smak geld!
Maar ik kan je wel vertellen : je gaat het verschil echt heel goed merken! ;)
En ja hij moet wel ge remapped worden..
Groetenn!Hoii,,
Ik heb nog een mooie achterbumper liggen voor je!
Het uitlaat systeem kun je er trouwens ook bij kopen hoor ;)
Als je intresse heb hoor ik het wel!ik heb net 0W40 gehaald voor mijn OPC…
Maar je wilt niet weten wat je voor 5 liter betaald!Dan moet je toch echt al een slok water binnen krijgen,,
Aangezien hij het eerst nog langs de uitlaatklep naar buiten kan persen of via de zuigerveren het blok in..
Moet dan toch echt wel veel water hebben gepakt!Net ofdat je een auto kan jatten met het kenteken XD
Als ik het goed heb, bij je lagedruk ventiel
Hoi,,
Ik heb zo’n setje op Ebay gekocht met een drukmetertje, zelf bij gevuld op nivo en klaar is kees mijn airco doet het weer goed voor 20 euro ipv 132 euro bij de opel dealerIk wil net zeggen,, Was dat het maar XD
?
origineel gepost door OPCdriver
De Dbilas spullen zijn mooi en misschien best ok.
Ik heb zelf de in en uitlaat op m’n Z20LET motor.
Jammer dat ze zover weg zitten want bij de onderdelen
hoort om het goed te laten werken ook eigelijk een
software update.ps, een 3.6 drukregelaar heb ik nog liggen (was bij mij te hoog)
Hoii,,
Mijn vraag is zo’n brandstofdrukregelaar werkt dat echt? Haal je daar nu echt meer koppel door…?En die inlaat wordt waarschijnlijk eerst gemonteerd en dan daarna gechipperd ;)
Hoii, alles is te koop dus mijn Astra opc 1 ook (A)
Staat nog maar net 15 duizend km op het blokje en ziet er nog super uit!Martijn mail eventjes mij;) Dan regelen we het even!
Edit mis nog een leuk weetje,
Ik werk op een energie centrale waar we 430 Mw opwekken dus 12v gaat me goed af king: Nee, ik heb al me diploma’s daar voor gehaald:DGewoon naar een sloop gaan en daar een 2de handse zoeken ;) Ik heb als het goed is binnen nu en 2 maanden een ecu voor je liggen. die mag je overnemen voor 250 euro ;) Met transponder en alles er bij
Hoi,
Ik weet niet beter dat bij mijn astra maar 2 pinnen in de stekker komen. Als je naar de stekker kijkt zie je 4 draden dat klopt, maar de volledige zwarte en die daar tegen over gebruikt men alleen maar bij mijn type.
Ik zou zelf op de volledig zwarte draad zetten. (aangezien dit de stuur stroom is voor je remlichten) Ik wil gerust vanacht even foto’s maken om te laten zien wat ik bedoel. als je het wilt;)hoi,
ik heb vandaag mijn remschakelaar los gehad voor een speciaal tooltje te proberen (het laten knipperen van mijn remlichten wat ook werkt :P) Maar het probleem waar jij waarschijnlijk mee zit is: op je remschakelijk zitten maar een 2 pins schakelaar, en je hebt een blok die daarop prikt met 4 draden klopt het? De gene met het gele blokje er op is de min draad(oftewel deze loopt naar je achterlichten) de gene die daar tegen over zit is je constante spanning(dus de schakelaar verbindt het circuit als men de rem intrapt)
-
AuteurBerichten