Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Leuk project. Echt gaaf man ! Ga je nog banken ?
Wat betreft je intercooler, dat kan ook echt wel iets netter ! Ik heb het zo geprobeerd op te lossen.
De rode koppelstukken worden nog vervangen voor een andere kleur en ben nog even aan het bedenken hoe ik deze IC wat minder kan laten zien.Succes iig met jou project! Ga je ook dragracen in Dr88?
Grtz, Patrick
Het zit jou ook niet echt mee he? Sorry kan je helaas niet helpen wat betreft de turbolader, daar reikt mijn kennis (nog) niet toe.
Dit vind ik via de zoekfunctie.
Hoofdlagerkap nieuwe bout(en)
Fase 1 50 Nm
Fase 2 45 ° °
Fase 3 15 ° °
Drijfstanglagerkap nieuwe bout(en)
Fase 1 35 Nm
Fase 2 45 ° °
Fase 3 15 ° °
Nokkenaslagerkap M6: 10
M8: 20 Nm
Nokkenastandwiel
Fase 1 50 Nm
Fase 2 60 ° °
Fase 3 15 ° °
Krukastandwiel nieuwe bout(en)
Fase 1 130 Nm
Fase 2 40 – 50 ° °
Kleppendeksel 8 Nm
Vliegwiel nieuwe bout(en)
Fase 1 65 Nm
Fase 2 30 ° °
Fase 3 15 ° °
Inlaatspruitstuk 22 Nm
Uitlaatspruitstuk nieuwe bouten 22 Nm
Oliepomp 6 Nm
Waterpomp 25 NmHeb liever dat BMW of VAG het overneemt !
1. Bladeofdarkness samen met psycho-bitch
2. R.Frankhuisen
3. Ted-Jan
4. Stylo
5. funkycorsa
6. Fearless
7. Cabriobully
8. Rookie
9. SW16V
10. SiDni
11. corsa danny
12. Alfred
13. Bug Killer
14. Corsa_Lunatic
15. corsajeroen (Corsa-C-Drivers.nl)
16. MisterGSi (Corsa-C-Drivers.nl)
17. SpeedfreakR (Corsa-C-Drivers.nl)
18. Dion-Corsa (Corsa-C-Drivers.nl)
19. B_elev (ovb) (Corsa-C-Drivers.nl)
20. RB.C-GSI (ovb) (Corsa-C-Drivers.nl)
21. Dannydehaan (Corsa D)
22. Gsifreakje (onder voorbehoud)
23. Hakkie (Corsa Crew)
24. -JigsaW- (Corsa Crew)
25. Niels.H (Corsa Crew)
26. JackM83 (corsateam.nl)
27. Silver Magic (corsateam.nl)
28. LIzARd (corsateam.nl)
29. Stylo! (corsateam.nl
30. frenk89 (corsateam.nl)
31. IceFreak (corsateam.nl)
32. freek corsa
33. orang-pinda (onder voorbehoud)Misschien wel de bougies. Is sowieso niet handig om het te testen met koude motor.
Nee, zondag ga ik naar klazienaveen. Ga hem sowieso eerst ff rustig inrijden, geen zin in een 3e keer. Moet ook nog wat dingetjes gebeuren voor de afwerking en zag net paar drupjes olie onder de motor liggen.
Of een turbo:jerry
12 a 12.5 bar, onderling mag er niet teveel verschil inzitten.
ik heb hier nog wel 3 bc liggen
Gekocht van Martijn ?:cool: Leuke Corsa hoor !:thumbup
Stel je ook even voor in de daarvoor bestemde topic a.u.b.
Heb een A Corsa gespot bij mij op school. Kent iemand deze?:hmmz

:P
Maar hij zegt toch dat hij er een nieuw blok in heeft gelegd, als dat ook daadwerkelijk zo is dan ??
Nu nog een 16klepper in de Corsa, ik weet nog wel een goeie !:D
Ik wou het wel op 250NM zetten, dan 45 graden natrekken. Alleen het moment is echt zo hoog, dat het allemaal niet zo makkelijk gaat.
Ik ga het dan ook wel met de luchtsleutel doen, heb nu voor het eerst een motor vanaf kaal weer opgebouwd(c20let) dus voor mij zijn veel dingen ook weer nieuw!
Maar de bout van de krukaspoelie moet op 250NM !!
5 februari 2009 om 21:15 In reactie op: Internationale Opel Meeting Klazienaveen 26 April 2009 #17465325ook zeker ben ik weer aanwezig:wors
(Gsifreak Posted)
Drachten wil ik niet missen natuurlijk, hoop dat me Corsa dan nog leeft.:hmmz
4 februari 2009 om 22:28 In reactie op: Voldoende olie *ahem* koelwater… 03-02… of toch niet? #17462288Het kan allemaal wat je zegt. Zie je geen plasje onder je auto liggen dan? Meestal moet hij wel wat achter laten als hij ‘lekt’.
origineel gepost door corsaboy
Originally posted by freek corsa
Ik weet niet wat de originele koppeling kan hebben.250 Pk met 400 Nm kan wel op de originele koppeling dat weet ik zeker.
van een c20let wel jah
Mijn F20 met koppeling van c20xe deed zijn werk prima, of niet Freek?:D
Weet alleen nog niet voor hoelang!! Waarschijnlijk niet zolang.:cool:
Wow, begint er op te lijken!! :wors
Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet, als de motor erin ligt.:P
Succes!!
1 februari 2009 om 12:41 In reactie op: Nieuwe unieke Vleugeldeuren Lambo doors Opel Tigra #17452358origineel gepost door tuned_tigra
Dus ik vraag je nog 1 keer vriendelijk..En anders ??
origineel gepost door Counterstrike
scheelt toch zo’n 400 euro met LSD:thumbupHet is inclusief inbouw hé.
Welkom op het forum! Waar blijven de :kewlpics:wors
Ikke niet snap wat jij hiermee moet??

Turbodrukmeter kun je aansluiten op de slang die naar je drukdoos gaat(Motronic). Op die slang de t-stuk plaatsen die je erbij krijgt. Oliedruk, op de oliepomp en turbotimer?? Dat durf ik niet te zeggen hoe dat werkt.
Oliemtemperatuurmeter is ook wel belangrijk.
origineel gepost door Maus010
Ik ben ook nog niemand tegengekomen waarvoor ik een baantje opzij moest :PTotdat ik achter je rijdt.:P
;)
-
AuteurBerichten