Orang-pinda

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 318)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Afstellen actuator c20let #17622057

    Volgens mij is dat 12mm hoor, Hennie weet dat wel.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612448

    origineel gepost door opc
    http://www.youtube.com/watch?v=7Tm9hhJGIAU&feature=related
    Tadaaaa :agent
    Oja ik ben er natuurlijk ook weer bij dre, alleen dan wel met fotocamera :angel

    :wors Haha dank je, die had ik nog niet gezien… :agent

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612445

    Als jij nou een camera in je auto zet, kunnen wij ook even meekijken…:agent

    In reactie op: HOW to Xenon inbouwen in 12 stappen #17614002

    Het is goed bedoeld.:thumbup

    In reactie op: kent iemand deze?? #17614197

    Linker voorspatbord heeft wat kleurverschil. De laatste keer dat ik deze Corsa zag zag ie er best netjes uit. Dit was op 8 augustus 2008 bij de BBQ-meeting in Lobith. Toen liep de motor niet helemaal goed, Hennie zou hier toen ook nog mee bezig gaan.

    Inmiddels heeft de auto al wel weer een paar keer te koop gestaan, weet niet in wat voor staat hij nu verkeerd en hoe vaak hij verwisseld is van eigenaar in tussentijd.

    We lezen het hier Zaterdag wel!;)

    In reactie op: vraagje vectra a 2000 #17596898

    Ik vind het ook een hoop geld. Zeg niet dat hij het niet waard is, maar voor een paar euro erbij kun je al een mooie Astra OPC uit 2000 kopen. Dan wist ik het wel!:thumbup

    In reactie op: Afgebroken tapeinde & losgekomen bouten #17580090

    aha dat van die roestvrijstalen moeren wist ik niet, heb zelf gelukkig de koperen gebruikt.:thumbup

    In reactie op: Show hier je Calibra #17302732

    ehu maar die calibra staat toch te koop op marktplaats?

    In reactie op: Afgebroken tapeinde & losgekomen bouten #17580083

    Die afgebroken bout kun je gewoon uitboren. Wat betreft de draadeinden zou ik hier wel nieuwe voor gebruiken, voor het geval er straks nog één afbreekt. Om het spruitstuk weer vast te draaien kun je ook koperen/roestvrijstalen moeren gebruiken, dat heb ik toen ook gedaan en werkt prima. Gebruik je wel een nieuwe pakking?

    In reactie op: D kadett C20xe op kenteken #17559278

    Volgens RDW hier in Groningen blijft alles hetzelfde komend jaar.

    In reactie op: wat is nu beter? #17558361

    nope, volgens mij was dit eentje van Courtenay Sport?

    In reactie op: Corsa A 2 motoren 700pk #17556331

    Toen het regende deed die GT3 RS het ook in de 8. Maargoed, zelf vind ik het ook geen sprint/dragauto. Op het circuit komt ie beter tot zijn recht.:thumbup

    In reactie op: Corsa A C20LET plannen #17552656

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    ik had een vaag verhal gehoord van febian en kreeg de indruk dat het je zuigerveren waren.

    Nou goed, dat vaag verhaal heeft hij dan zelf uit de lucht gefietst. Snap sowieso niet dat mensen achter je rug om dingen vertellen die niet waar zijn.

    In reactie op: 84er A1 rat .. update 12 september CINEY #17514746

    Vette shizzle! :thumbup

    In reactie op: Corsa A C20LET plannen #17552647

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

    een andere vriend van me heeft dat met zijn c20let niet gedaan en hij mag hem nu binnen een jaar voor de 3de keer uit elkaar gaan trekken om hem te repareren. / reviceren.

    Ik weet niet of je het over mij hebt, maar als je motor goed is dan zou ik juist adviseren om hem niet open te trekken. Dat mijn drijfstanglager eruit lag kwam omdat hij te heet was geworden. De tweede keer dat hij uit elkaar moest kwam om dat een cilinderkopbout draad uit het onderblok had getrokken. Dit had Sander ook kunnen gebeuren. Wat jij zegt staat er helemaal los van. Als Sander zonder intercooler op 1 bar turbodruk tegen een Porsche gaat racen, geloof mij maar dat het motortje dan aardig heet wordt.

    Als je een motor los op de grond koopt, zou ik zeggen “uit elkaar trekken die handel”. Als je en compleet rijdende Calibra Turbo hebt gekocht en de motor kun je testen, voelen, ruiken en proeven en je weet dat de motor goed is. Kom er dan ook niet aan.

    Mijn motor haal ik niet voor de 3e keer uit elkaar, tot hij stuk is. Rijdt nu al iets van 7000KM zonder problemen, hij verbruikt geen olie en presteert goed. Alleen me turbolader begint nu iets minder te worden. Gelukkig heb ik nog een c20let met goede turbo op reserve.:thumbup


    @Tom

    Aangezien je de LET al hebt aangeschaft zou ik deze er inbouwen. Als je de LET nog niet had aangeschaft, had ik het je ook zeker niet geadviseerd. Het wordt gewoon een rijdende doodskist.

    In reactie op: corsa a c20xe naar c20let #17553716

    origineel gepost door corsaboy
    ALs je er een f20 achter gooit
    zou ik een versterkte drukgroep en andere koppelingsplaat van sachs halen voor de c20xe
    icm een platt vliegwiel van de c20xe…

    Werkt super dan

    Uit eigen ervaring zou ik dit ook adviseren. Zet er sowieso geen standaard koppeling achter. Met een standaard c20let werkt dat wel, maar als je gaat chippen dan gaat deze het niet trekken.

    Maar naast het feit dat je de motorsteunen weer kunt gebruiken, komt er nog wel wat meer bij kijken hoor. Je radiateur moet naar voren, intercooler monteren, inlaatslang tussen de luchtfilter en de turbo is ook een drama en je uitlaat moet je aanpassen.

    In reactie op: bra voor een corsa a #17550136

    Nicee:wors

    In reactie op: wat is er geliefder ASTRA f of CALIBRA?? #17545591

    (gsifreak posted)

    Dit is die astra cabrio nu die hier boven ook staat

    In reactie op: Filmpjes, nu nog meer uit het archief. #17366664

    Maarja 0/100 tijd is ook niet alles, dan heb je eigenlijk nog niet echt een goed beeld van de prestaties van de auto. 0/200 wordt al wat spannender.:thumbup

    In reactie op: vragen over 2.0 16v uit nieuwschierigheid #17545543

    Nee klopt, daarom liep GML er ook in te blazen :P

    In reactie op: vragen over 2.0 16v uit nieuwschierigheid #17545541

    Nee heb geen filmpje Freek. Het is die grijze M3 E46, heb je wel eens gezien. Kan nu geen filmpje meer maken, hij heeft hem ingeruild op een M5. Eerlijk gezegd ben ik daar wel een beetje bang voor, dat ding is echt fucking snel. Mag ook wel met standaard 507PK aan boord, onbegrensd lopen ze richting de 330km/u. Ben wel benieuwd of ik van 0 tot 200 een beetje mee kan komen, daarboven is het sowieso verloren zaak.

    In reactie op: vragen over 2.0 16v uit nieuwschierigheid #17545539

    Een M3 rijdt tot op zekere hoogte lekkerder ! Als het gaat om acceleratie dan wint mijn Corsa A c20let (eds-phase 2) het op alle gebieden van de E46. Het fijne van een turbomotor is dat je lekker veel koppel hebt, die druk in je rug mis je met de M3! Je moet hem echt hoog in de toeren jagen, dan komt ie pas tot leven. Moet wel toegeven dat ze behoorlijk fel zijn op het gas. En buiten dat alles rijdt een M3 natuurlijk een stuk lekkerder. Het ligt ook veel beter op de weg en als het gaat om circuit rijden, dan verliest de Corsa het op alle gebieden. M3 kun je ook echt niet vergelijken met een GTI of een R32, eerder met een Audi RS4.

    En ja heb best wel vaak in een M3(e46) gereden. Die M3 is nu vervangen voor een M5(e60), echt een hele goeie opvolger vind ik zelf. Laatst heb ik nog in een BMW 645ci gereden, maar wat rijden die BMW’tjes toch lekker.

    Ps. heb zelf geen beemer.

    In reactie op: waar is iwan gebleven met snowflake? #17545391

    okee jammer,

    Maar waar is IWAN zelf te vinden haha..

    (Gsifreak Posted)

    In reactie op: Corsa A 2.0 16v Turbo #17517440

    Leuk filmpje Sjoerd-Willem ! En natuurlijk super dat je hem nu gekeurd heb. Heb je de papieren al binnen? Nu ik nog, heb het alleen zo druk. Zal binnenkort eens een afspraak maken, wil hem sowieso voor het nieuwe jaar ook proberen te keuren.

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403455

    Gefeliciteerd Freek, super man. Bel je nog wel binnenkort !:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 318)