Orang-pinda

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 318)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: LET met F20 bak #17875151

    Heb je F20 met een lange 5?
    Mijn c20let met F20 bak haalt dat lang niet zo’n hoge top!

    http://www.youtube.com/watch?v=mqjrngPzEks” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Ja daar zeg je wel wat.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612917
    In reactie op: 20 inch echt groot… #17844184

    Jij was aan het werk, volgende keer.:thumbup

    In reactie op: kopbouten c20let #17845245

    Dat vroeg ik mij ook af destijds, alleen mijn opa zei dat ik de bout met dezelfde waarde moest vastdraaien. Hij heeft ruim 40 jaar als machine monteur gewerkt in een fabriek, dus ik twijfelde geen moment en heb dat dus ook netjes gedaan.

    Rijd er nu al ruim 2 jaar mee, heb er iets van 13.000km mee afgelegd, heb 2 keer meegedaan aan de Toyo shootout in Assen (waar t motortje aardig warm werd), op de openbare weg heeft t motortje ook veel te verduren gehad en nog steeds is alles goed. Dus ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het een prima oplossing is.

    In reactie op: ASTRA Gstation VERKOCHT , op zoek naar wat nieuws #17811472

    Ahaa dit is de Astra! Mooi ding, ziet er goed uit al!

    In reactie op: kopbouten c20let #17845243

    [rquote=1907026&tid=145335&author=jason]ff off topic.
    maar lees nu dat er meer zijn die de draad een keer verziekt hebben.
    hoe hebben jullie dat opgelost?

    [/rquote]

    Had een set Volvo 440 cilinderkopbouten (ook rekbouten en uitwendige torx) gekocht in de maat M12x1.5x112mm. Heb toen het draad wat stuk was naar M12x1.5 getapt. Heb de bout qua lengte net zo lang gemaakt als de Opel kopbouten (110mm). Nu rijd ik dus met 1 cilinderkopbout van een Volvo.
    Voor ik de kop erop had gezet had ik nog wel gekeken hoever de bouten in het onderblok gedraaid konden worden, hoever ze uit de kop staken en dit ging prima. Heb de Volvo kopbout met dezelfde waarde vastgedraaid als de rest. Rijd er nu al 2 jaar mee, dus ik kan uit ervaring zeggen dat het prima werkt.

    In reactie op: kopbouten c20let #17845237

    [rquote=1906446&tid=145335&author=kadett4x4]pak de 110mm, bij de 105mm wil je nog wel eens de draad uit het onderblok trekken.
    heb het al een paar keer gezien.[/rquote]

    Jup, ik heb het zelfde ervaren met mijn c20let! Zou ook voor de 110mm gaan.

    In reactie op: 20 inch echt groot… #17844182

    21 inch velgen onder de M5:

    In reactie op: Automaxx street power 27-03-2011 (assen) #17773590

    Mooie filmpjes, mooie foto’s! Heb een leuke dag gehad, wat een mooi weer hadden we ook. Daar ben ik de weergoden echt dankbaar voor, vandaag regent het. Tenminste in het Noorden dan!
    Heb helaas maar 3 runs kunnen doen, de 1e run was een 8.50, 2e run 8.42 en de 3e run 8.47. Kwam ook veels te laat aan in Assen en het was eigenlijk ook wel iets te druk. Volgende keer maar weer.:thumbup

    In reactie op: hahahahahahaha! #17839546

    Haha deze is wel grappig:P

    In reactie op: Show hier je corsa #17294718

    Mijn speelgoed Corsa.

    In reactie op: Streetlegal 2011 #17834865

    Assen: wil ik meedoen, maar dan moet het wel droog zijn.
    Drachten wil ik sowieso wel een paar keer rijden. Weet niet of ik alle keren kan meedoen.
    Waarmee?: A Corsa c20let

    In reactie op: Duitste autosport festival 13-6-2011 (assen) #17773128

    [rquote=1824240&tid=138333&author=sebastiaankadettcabriogsi][rquote=1820247&tid=138333&author=sw16v]Gloeiende gloeiende moeten we nu eerst 6euro betalen om ons aan te melden???[/rquote]

    ja wat een verneukerij, koste toch eerst niks meer om te sprinten?

    maar goed ik heb me ingeschreven voor de sprint.[/rquote]

    Je moest wel altijd 5 euro betalen voor een paddockkaart, wat in dit geval volgens mij niet meer hoeft. Als dat klopt betaal je in principe maar 1 euro meer dan anders… Valt mee toch?

    In reactie op: MY corsa #17756447

    Mooi man.:wors

    In reactie op: ook nog ff n vraagje over kopbouten :o #17745573

    Zelf zou k er 110MM bouten indraaien. Had zelf ook 105MM kopbouten in mijn LET, toen weer opnieuw 105MM bouten erin gedraaid. Na 200KM had ik opeens koelvloeistof in mijn olie, dus ik weer alles lostrekken. Had 1 kopbout het draad uit het onderblok weggetrokken. Misschien toch iets te weinig vlees?

    Weet het ook niet precies, heb toen nieuw draad getapt naar M12 en daar een Volvo cilinderkopbout ingedraaid met een lengte van 110mm en de rest alsnog 110MM bouten ingedraaid. Tot nu toe geen problemen mee, rijd er ook al bijna twee jaar mee inmiddels.

    In reactie op: K16 turbolader revisie….Mtech! #17702693

    Naja de turbolader op de Kadett GSI van mijn broer kwam daar weg, had amper 1000KM gereden en toen begon ie al te smoken en na nog een paar honderd kilometer was het alleen nog maar blauwe rook wat uit zijn uitlaat kwam. Nu even de oude turbolader van mijn Corsa erop gezet en de rokerij is voorbij. (alleen bij lang stationair draaien niet, maargoed dat was ook zo bij mijn Corsa)

    Turbo ziet er van buiten nog als nieuw uit ook, best wel grappig. Misschien dat dit een rotte appel was, kan altijd natuurlijk alleen ik begin er niet aan. Turbo is ook pas na anderhalf jaar na aanschaf in gebruik genomen, dus geen garantie meer. Me broer heeft hem even uit elkaar gehaald, maar hij gooit alle olie naar de kamer van de uitlaat. Weet niet hoe dat ding heet wat stuk is, weet iig wel waarom ie lekt.

    In reactie op: K16 turbolader revisie….Mtech! #17702691

    origineel gepost door loodgieter

    Mijn denkwijze is gewoon een nieuw binnenwerk dat voor rond 11 a 1200 euro en dan heb je er geen gezeik meer van.

    Turboprofi is rommel idd. Maar bij Hennie Boomkamp/v-max was het oude turbo inleveren en nieuwe terugkrijgen met een compleet nieuw binnenwerk voor iets van 800/850 euro.

    In reactie op: Corsa A 2.0 16v Turbo #17517567

    Mooie filmpjes, mooie tijden SW!! :D

    In reactie op: Vandaag geprobeerd de… #17697137

    origineel gepost door gsi-maffia
    Moet je gewoon doen.. weer een sterk verhaal over corsa`s met een c20xe die de wereld wegrijden..

    en als jullie over 10 jaar genoeg centjes hebben komt er een c20let in en dan is dat natuurlijk weer””de shit”

    Lol jij hebt ook wel praatjes of niet? Eerder ook al je reactie over mijn post.:hmmz

    Bedoel Freek rijdt al Corsa Turbo, Sjoerd-Willem rijdt ook Corsa Turbo en ik rijd ook een Corsa Turbo. Dus wat bazel je nou met je over 10 jaar? Daarnaast denken we niet dat we de hele wereld aan kunnen? Daarnaast zijn wel nog allen jong en student, dus snap het even niet..?

    In reactie op: wat zijn jullie TOP snelheiden #18139108

    Mijn nog niet helemaal goed lopende Corsa A:

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612689

    RS4 is zeker leuk, maar eigenlijk iets te zwaar voor op het circuit. Is een 996 GT3 niets?

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612661

    Heb je hem ook te koop staan dan? Mooie filmpjes trouwens…:)

    In reactie op: bougie's c20let #17712943

    origineel gepost door macoe16v

    origineel gepost door Corsa_GSi
    Ik heb er NGK BCPR6ET / BCP6ET inzitten in een phase 2 C20LET.

    heb je weinig aan dezae info, aangezien bij fase 1 en 2 andere bougies in moeten.

    Oké, vertel dan ook eens waarom er andere in moeten? Want ik rijd altijd al met NGK BCP6ET in mijn gechipte LET (Phase 2) en ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ik kan ook met originele druk rijden en dat gaat ook goed. Dus deze bougies zou ik zeker willen aanraden.

    Deze Kadett GSI 20XE is gesloopt vorig jaar:
    TP-11-YF, orig NL, 1988, 20XE, gesloopt

    Deze staat al 7 jaar onder dak
    XF-RJ-98 24/04/1989 Import C20XE

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 318)