Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
is c20ne… uitstoot word maandag gemeten..
24 februari 2010 om 21:09 In reactie op: Auto kopen: lenen of sparen? Wat is het beste volgens u? #17620460ik doe er ook niet aan mee….. geen zin in spam( voor zover ik dat nog niet had :jerry)
en dan nog iets? 1997 vind jij een oude auto ?…. denk dat 50 % van de forummers hier een oudere auto rijden :jerry
dik dik dik i like it :wub
heb alleen t idee dat ie rechtsvoor iets lager staat als linksvoor…
en idd je blerpijp ff rechthange :jerry
even heel ver terug in t archief,



volgens mij vraagt ie ook om een foto van irmschers, dus dan zit ie hier wel juist.
OT:
hier de irmschers en MHW’s op een foto :jerry



links irmscher, rechts mhw, zal even kijken of ik nog betere foto’s heb
ja dat was die ja :D:D,
met week of 2 hoop ik de blauwe gsi weer rijdend te hebben dus dan zal je hem vast wel eens spotten king:beter doe je het met een trekveer, die is was soepeler en beschadigt dus ook nix :vertag
heb altijd een groene corsa B gsi gereden,
op dit moment blauwe astra gsi, maar die staat nog netjes droog king:nog een vaassenaar hier :jerry word nog druk met die boeren hier :jerry
heb je nog niet zien rijden hiero. komt vanzelf wel.
@ glennie, doe me je nummer is u2uen :P zocht je al paar dagen op msn maar dan ben je er niet :jerry
ben zeer benieuwd hans,
wacht ff de prijs af en als die goed is heb je eerste bestelling binne king:
origineel gepost door Gsifreak
zo ligt goed laag allemaal..Maar nooit last van aanslijtende uitlaat haha?
katvervanger, tussendempervervanger en dan zo hoog mogelijk in de tunnel hangen :jerry, enigste waar je dan nog last van hebt is je carter en draagarmen :jerry
ik zou gewoon weer lekker voor dunlops gaan, heeft alleen wel V profiel, Toyo ook V profiel maar slijten veel harder,
enigste wat je overhoudt zonder V profiel is :
Hankook Ventus Prime K105
Falken ZIEX ZE-912
of Yokohama A539bron autobandenmarkt.nl
is dezelfde auto hoor :jerry,
aan de ene kant nog steeds spijt dak m weggedaan heb :mad:origineel gepost door corsageak
origineel gepost door opelvssn
wat voor sticker zat er op de achterruit?… zijn er maar weinig met witte sticker en mn oude corsa is naar die buurt gegaan. was alleen niet donkerblauw haha
zag het niet goed, was donker en vloog er voorbij:P
ah okee, :P…. mn ex had je wel gezien denk ik, was groot iron cross linksonderin…



origineel gepost door corsageak
03-02-10 rond 21.45 uur op de A29 vlak voor afslag oud-beijerland
donkerblauwe / zwarte Corsa B zag de kleur niet egt goed in het donker.
rondom dikke bumperset en een witte sticker op de achterruit.
en ik geloof ook een GSI spoilertje.heb het niet zo goed gezien reed met 150 voorbij :) met me rode corsa B
wat voor sticker zat er op de achterruit?… zijn er maar weinig met witte sticker en mn oude corsa is naar die buurt gegaan. was alleen niet donkerblauw haha
japs dat is hem wel, is jaaaaaaren ( in de tijd dat het nog goed ging met TEC) geleden opgebouwd en sinds dat ie klaar was weinig van gehoord….. dit was rond 2005/2006 denk ik zo ongeveer
mijn mening: gelijk eraftrekken dat ding, bespaard je een hoop ellende :jerry
wel mooie kap trouwens, hele bekende: hier de auto van de eigenaar die de kap heb laten maken toendertijd :vertag
foto is uit obgeveer 2005 dacht ik, de eerste tigra op asanti wielen in nederland :vertag
origineel gepost door Juffer1
origineel gepost door stutje
Banden nu zijn 205/50/16
Van die velgen die ik kan kopen 215/40/17Je “nieuwe” banden zijn zelfs kleiner dan je orginele banden (scheelt ca 1 cm in doorsnede). Ook zijn ze een behoorlijk stuk smaller (2cm) en krijg je een teller afwijking van 1,2 %
Zoals Gerrit ook al aangaf is voor al de ET waarde erg belangrijk (hoe kleiner hoe verder ze naar buiten komen).
Schitterende kleur trouwens voor een coupe :wub
hoe kom jij erbij dat ze banden 2cm smaller zijn als zn oude?…
zn nieuwe banden zijn juist cm breder,
zn nieuwe banden zijn 76 mm lager
en de omtrek is 239 mm kleiner……als ie straks met zn nieuwe velgen 120 km uur op teller rijd rijd ie dan 118,51 dus dat lijkt me alleen maar voordeliger… en met andere velgen ga je nooit helemaal precies dezelfde snelheid krijgen, klein verschil zit er altijd in.
gr
hoe is de accu van je nieuwe auto ?…
heb het probleem toen ook gehad van tigra naar corsa, corsa had een accu met minder ampere en ging haperen als ie veel stroom vroeg, zwaardere accu erin en probleem was klaarorigineel gepost door gsifreakje
c16xe blokken zijn tot 94 gebruikt in die zelfde jaar is de overstap naar x16xe gemaakt…( heb namelijk 1 van de laatste uitvoering met c16xe)bij de big blocken was de overstap naar ecotec wat sneller
ik had een gsi van maart 95, en daar lag ook nog een c16xe in, me maatje een van eind 95, ook met een c16xe…
goed bezig ouwe :thumbup
hebben ze bij dat nieuwe pand in vaassen ook een verzonken brug dan ?…. of wel een die op de grond ligt..
2 jaar in bezit en er moet apk op zitten, maatje heeft t 2 maand terug gedaan maar die had de auto pas 22 maand…:vertag
origineel gepost door GlennGSI
van essen in Emst zeker :P van Essen in Eerbeek is beter :Pen die hebben een mooie uitlijnbrug !
das er een waar je tenminste opkan om uit te lijnen :jerry
origineel gepost door McKaamos
origineel gepost door Stender
Ik hoorde laatst van iemand dat benzine bij ‘goedkope’ tankstations van slechtere kwaliteit zou zijn dan die van bijvoorbeeld BP of Shell (de gewone Euro98).Is dit onzin of wat? Merk er zelf namelijk niks van.
Vette onzin.
B.v. de Euro95 van de Tango is dezelfde als de Q8 pompt (beide Kuwait Oil Group, check de bonnetjes maar eens).
Shell Express pompt dezelfde Euro95 als de normale Shell. Firezone is onderdeel van Brand Oil die weer aan bepaalde andere stations levert, en dus hetzelfde pompt als de rest van de pompen.Grote verschil is dat bemande stations meer geld kosten, omdat een pomp medewerker loon nodig heeft, er verwarming binnen moet zijn, extra elektra wordt gebruikt voor extra verlichting, etc etc.
Operationele kosten zijn gewoon hoger en daarom is een onbemand “goedkoop” station zo laag in prijs. Het volledige verschil tussen bemand en onbemand gaat op aan het runnen van de tent, en waarschijnlijk maakt een onbemande pomp zelfs nog iets meer winst…
Daarbij is de benaming Euro95 beschermd. Brandstof die zo heet moet voldoen aan een aantal richtlijnen. De meest kenmerkende is dat het octaangetal 95 moet zijn (vandaar Euro95).
Enige is dat je bij sommige pompen b.v. geen Euro98 kan krijgen.
Sowieso verdwijnt de Euro98 nogal uit het straatbeeld omdat VPower, Ultimate, en weetikwatvoorsoortenerzijn de Euro98 vervangen.
In Nederland zit er namelijk nagenoeg geen verschil tussen Euro98 en de dure broertjes. Dat heeft er mee te maken dat het octaangetal niet hoger mag zijn van de overheid.
In Duitsland zit er wel verschil tussen dure brandstof en Euro98, namelijk het feit dat het octaangetal 100 is.
En ja, een octaangetal van 100 merk je, mits je auto heel hard moet zwoegen. Bijvoorbeeld met een caravan heuveltje-op in Italie. Hij loopt dan wat rustiger en zal wat minder last hebben van kloppen/pingelen.Verder zou de dure brandstof nog wat beter geschoond zijn van zwavel en wat andere reststoffen, maar om heel eerlijk te zijn geloof ik er geen flikker van dat dat nog met de huidige technologie verschil maakt. Brandstoffen zijn sowieso wel nagenoeg perfect gefilterd… Die 0.00001miligram minder CO2 die je auto theoretisch minder zou uitstoten is wat mij betreft verwaarloosbaar en de hogere prijs niet waard.
In Nederland heeft het dus geen ruk zin om dure brandstof te kopen. Je auto heeft het in princiepe niet nodig tenzij het in het boekje staat dat je minimaal Euro98 moet tanken, en dan nog is het lonender om gewoon te zoeken naar een pomp die nog normale Euro98 pompt.
even op inspringen ook al heeft het geen enkele toegevoegde waarde :jerry
firezone hoort bij de salland olie groep, waar onder andere ook texaco inzit…
De tinq en tango zijn van de Q8,
gr
-
AuteurBerichten