Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoi, waarom niet op de sloop 2 kabelboompje uit een sloopauto halen heb je alles orginaal. Dit heb ik namelijk ook gedaan en dan hoef je niet te boren en het is plug en play.
Succes.
Hallo,
Ik wil hier graag op in gaan. Wij hebben een Corsa 1.2 16v met stuur bekrachtiging. Alleen is deze elctrisch zoals ik begrijp. Is het niet mogelijk om zo iets in te bouwen. Ik wil namelijk ook stuur bekrachtiging in mijn Combo bouwen.Groet Vincent
Hallo Wilco,
Ik heb ook een Combo 1,4 benzine. Nou heb ik de klokken compleet uit een Tigra gehaald. Dit met de zelfde w waarde.
Bij mijn Combo moest ik alleen de kilometer kabel los halen en verder is het plug en play. Op de sloop zijn deze wel te vinden. Tevens heb ik er meteen een stuur van een GSI ingezet.
Succes Vincent :thumbNiemand ? :thumbup
@Tomsmit wrote:
Het gaat om een Astra F.
Is er helemaal niemand die hier iets van weet.
Het gaat om een F.Deze topic kan gesloten worden. Ik heb een andere teller gevongen met het zelfde W getal. Hij doet het nu weer goed.
Groetjes uit een mistig Betuwe.
Het klopt inderdaad dat het W getal niet overeen komt. Ik ga opzoek naar een andere binnenwerk.
Bedankt voor het mee denken.Dat gaan we eens proberen. Ik hoop dat het lukt, bestuurders zijde is aardig kapot.
11 september 2011 om 18:27 In reactie op: motorswap van C14nz naar X14XE wat allemaal aanpassen #17914475Hallo,
Ik ga voor de brandstofpomp. Ik heb de bougie’s er uit gehaald en ze zien er prima uit.4 september 2011 om 19:42 In reactie op: motorswap van C14nz naar X14XE wat allemaal aanpassen #17914468Mijn combo is van 1994. Volgens de man waar is de motor gekocht heb komt hij uit een sport van 1996.
Echter heb ik op carfolie.com zitten kijken. Daar zag ik wat ik niet wist dat er 3 soorten injectie’s zijn.
60 pk wat ik had, 82 pk welke ik nu heb en 90 pk deze heb jij misschien. Ik heb er in iedergeval geen transponder in zitten.
Ik moet nu gaan. Kan misschien van de week reageren anders aan komend weekend weer.4 september 2011 om 14:22 In reactie op: motorswap van C14nz naar X14XE wat allemaal aanpassen #17914466Ik heb mijn binnen kabel niet hoeven vervangen. Alle kleuren passen op elkaar bij de computer. Wat benzine pomp betreft snap ik het niet, want ik had de zelfde motor een C14nz en nu een X14XE. De motor loopt goed en ik heb geen brandstofpomp vervangen.
De transponder heeft volgens mij niets met de motorcomputer te maken. Maar ik kan het mis hebben. Als je hem toch ombouwd is het een kwestie van proberen. De kabelboom moet je toch omleggen.4 september 2011 om 09:17 In reactie op: motorswap van C14nz naar X14XE wat allemaal aanpassen #17914463Hallo,
Ik heb het zelfde met een Combo gedaan. Kabelboom + computer is plug en play. Starten en lopen. Echter nu lees ik dat je ook de branstofpomp moet wisselen. Wat is hier het voorbeeld van.
De auto loopt goed bij mij.Groetjes Vincent
@Dietrich Concept wrote:@wim-v6 wrote:
de eerste X14XE’s hebben geen fabrieks startonderbreker (10pins uitlesstekker / rechthoekige sleutel / geen kastje rond contact slot.)
oke willem dat zou mooi zijn maar hoe kan ik dat op het blok zien
want heb zo dat blok gekocht en kreeg er toen geen sleutel transponder bij dus dat zo misschien wel kunnen
maar hoe kan ik daar achter komen
want heb nog een andere set van ebay toen besteld met computer en sleutele en contactslot en transponder
hoe weet ik dat er geen startonderbreker op zit dan
ik hoor het graag even van je
-
AuteurBerichten