Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je hebt ook H1 fittingen voor dimlicht.
Luuk
Ja past gewoon xenon look lens is alleen dat je gehele lamp achter een lens zit en je deze dus niet ziet zitten ziet er alleen maar mooier uit.
@dion87 wrote:
dan ben ik blij dat ik me auto niet bij jou zaak breng.. :wtf
Is inderdaad ook een heel raar bedrijf maar heb wel hele aardige collega’s alleen me baas en me chef zijn rare gasten
Ik bedoel ook gewoon mixen in het algemeen of het nou blauw rood groen of wat dan ook is zelf heb ik nog geen auto maar heb wel al koelvloiestof vervangen bij mijn vaders auto en daar gaat ook alleen 1 dezelfde soort koelvloeistof in.
En op me werk wordt mij verteld dat ik die koelvloeistof erin moet doen nou dan doe ik dat toch lekker als ie stuk gaat mag me baas betalen :D
werk bij een renault garage en heb daar al vaker groene koelvloeistof bij rood gedaan nog nooit problemen gehad.
Zou ik gewoon bij vullen met G12 lonlife de rode anders moet je het hele systeem aftappen en weer vullen
Nee de parrot mki9200 heeft standaard een ipod aansluiting, je moet inderdaad een verloop stekker hebben en je moet ergens een geschakelde plus vandaan halen want die zit niet in de kabelboom.
Volgens mij zit er bij de lichtschakelaar een geschakelde plus.
Luuk
Klopt heb ik ook wel eens last van ben ook wel benieuwd of het makkelijk te verhelpen is.
20 september 2012 om 20:36 In reactie op: Astra H, slippende koppeling bij alleen nat weer en koude mo #18066216Heeft de astra H Z1.4XEP hier ook last van?
turbo slang misschien los, heb het al vaker mee gemaakt met een renault master gaat ook het motor storings lampje branden en hij gaat raar lopen.
Ja klopt weet zelf niet het fijne over schuifbouten dat kan een ander je beter vertellen
Nee hoeft niet hetzelfde te zijn, let wel op met de ET waarde als er standaard ET40 onder zit zou ik max er 5 boven of onder gaan zitten dus 35 en 45
En als je naar een andere steek maat gaat moet je schuifbouten gebruiken en let goed op het naafgat, als de velg een andere diameter heeft moet je er centreer ringen bij kopen.
Maar ik zou lekker op zoek gaan naar velgen met in ieder geval dezelfde steek:5×110
Deze site effe bekijken gaat over ET waardes enzo: http://www.steekmaat.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Luuk
Kijk effe op
Een benzine auto heeft geen verstuiver maar een injector.
Waarschijnlijk is dus de 3de injector stuk de 3de vanaf de distributie zijde.
Luuk
@speaker wrote:
Als de CD70 en de CID als set uit 1 auto komen , dan kan je hem gewoon overzetten en hoeft deze niet afgemeld te worden als je ze ook weer als 1 set in een andere auto zet.
HU = Head Unit !
De CD70/DVD90 is ook geleverd in de C1 vanaf 2005 ( dat is nl. het jaar dat ze van half canbus naar full canbus overgingen )
En lees idd Raafie z’n topic ff door. Dan hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden !
:thumbup
Weer wat geleerd :thumb
@taner32 wrote:
@Opeltje17 wrote:
Ja dat maakt heel veel uit want de CD70 is pas vanaf 2006 geleverd in de vectra C2 de cd70 is volledig canbus en de vectra’s van voor 2006 de C1 dus zijn half canbus dus een hele andere aansluiting veel werk om om te bouwen.
cd 70 past vanaf 2004 en k heb selfd in mijn gts uit 2002(maar dan heb je meer werk voor cd 70 inzeten)
De CD70 past in alle vectra C dat zeg je zelf want die van jou is uit 2002 alleen het aansluiten is veel werk en duur omdat je alles nodig hebt wat jraaf zegt
De CD70 is pas origineel n de vectra geleverd toen het facelift model uitkwam de C2 en die kwam rond 2006 eind 2005.Ja dat maakt heel veel uit want de CD70 is pas vanaf 2006 geleverd in de vectra C2 de cd70 is volledig canbus en de vectra’s van voor 2006 de C1 dus zijn half canbus dus een hele andere aansluiting veel werk om om te bouwen.
Wat voor radio heb je er nu in origineel? en heb je de 3 knoppen links en rechts van je stuur?
Nee moet afgemeld worden in de auto waar hij uit afkomstig is en die RGB kabel hoeft er niet bij te zitten want bij een GID scherm heb je geen RGB kabel nodig en bij een CID wel
Dus laat je goed informeren want als ie niet is afgemeld dan is het een hele dure grap
Als je een CD70 wil kopen moet je er zeker van zijn dat deze is afgemeld met de tech2 uit de auto waar deze uit afkomstig is.
Is dat het geval kan je hem in bouwen in je eigen auto met een CID(color info display) of met een GID(graphic info display) en je moet er ook voor zorgen dat je CID,GID is afgemeld uit de desbetreffende auto anders werkt deze niet zodra je deze hebt ingebouwd in je auto moet je deze beide laten activeren met de tech2.Een hu ken ik ook niet wel een EHU(entertainment head unit) en als je een CID wil inbouwen zal je ook een RGB kabel moeten hebben om dat het in kleuren scherm is.
Luuk
Nee dat kan niet dan heb je een aparte module nodig zo’n één:
http://www.happylightshow.com/shop/opel-1/astra-h/happylightshow-standard-astra-h.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze site even bekijken heeft onder andere coming and leaving home function wat jij boedoelt.Post hierboven lezen de link aanklikken als je de module op het linker plaatje in je auto hebt heb je een REC
Weet niet of je een carpass heb of een service boekje daar moet het opstaan als je deze niet hebt kan je jou dealer bellen en vragen of ze jou code hebben aan de hand van je kenteken.
Als ze deze niet hebben kunnen ze deze opvragen bij opel nederland maar reken wel rond de 20-30 euro aan kosten om het op te vragen.
Ik had de mazzel dat mijn dealer de code had het is trouwens een 4 cijferige code.
Wel eerst kijken of je een REC heb als je de gene op het linker plaatje hebt zit je goed als je rechts hebt kan het niet:
http://www.towbarsdirect.co.uk/AstraElectrics.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar zelfs als je deze heb kan het zijn dat jou REC niet is voorbereid op comfortsluiting en zou je eentje moeten kopen die dat wel is en dat is een hele dure grap.
13 september 2012 om 18:58 In reactie op: Benodigdheden voor het tonen gegevens op GID ASTRA H #17943261@stefanDTI wrote:
De tabbladen kan je laten programmeren op alle radio’s.
Op de GID
De garage heeft mij verteld dat het programmeren niet kon en dat de enige optie een andere radio was.
Die gasten bij de garage. Kan je ook niet vertrouwen
@hawk45: Klopt niet heb het een aantal weken geleden ook ingeleerd bij onze astra H 5d uit 2006 bij mij werken alleen de 2 voorste ramen.
@john.t: REC zit links achter in de kofferruimte achter dat vakje met die 2 draai clipjes je kan hem inleren met de op-com mits je de security code van je auto hebt als je die niet hebt is het onbegonnen werk ik woon helaas iets te ver van groningen :D13 september 2012 om 16:08 In reactie op: Benodigdheden voor het tonen gegevens op GID ASTRA H #17943258Als je een cd30 hebt heb je inderdaad links de tabbladen en met een cd70,dvd90 en cdc40 heb je de tabbladen boven heeft dus met de radio te maken.
Scherm is volgens mij even groot als een BID.En van de CID zijn inderdaad 2 types de bn en de ks enige meerwaarde is dat het gemiddelde verbruik zichtbaar is.
-
AuteurBerichten