Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Met een brandstof drukmeter, er zit een nippel t.h.v de hogedruk pomp.
Als eerst een originele Bobine monteren.
Wat er nu op zit is rommel!
Lage druk meten dan.
Mocht die goed zijn, kijken of of de hogedruk goed is dmv de computer.
Lage druk, of hogedruk pomp vervangen? Lage druk moet rond de 3.8 bar zijn. Als deze te laag is zal de hogedruk ook niet goed zijn.
Anders injectoren niet goed.
Rij eens een rondje met de stekker van de LMM los.
Oude knop moet je eraf trekken, kan nogal stroef gaan. Dan kan je het hele setje vervangen.
Officieel moet de carterpan er ook onderuit.
Dus dan ook een carterpanpakking.
<p style=”text-align: left;”>Een riem.</p>
9 december 2021 om 07:59 In reactie op: Vivaro 2003 schiet omhoog in toeren bij koppelen voor opschakelen #18448477Verhoogd toerental met schakelen kan de koppeling schakelaar zijn.
Blazen is vaak een lek van turbo druk, slangen van en naar turbo/intercooler goed controleren.
Staat in je instructie boekje, dacht stadslicht/dagrij verlichting defect.
Niet toevallig een lampje vervangen voor één met een ander wattage? Alle lampen werken wel?
Geen verloop in de aanhangwagen stekkerdoos?
Complete koppelingsset, drukgroep, koppelingsplaat en een druklager.
Heb hem ook via alie besteld een tijd terug, werkt top met de karl van m’n vader.
EL50448
TPMS Reset Tool EL-50448 OEC-T5, Bandenspanning Gereedschap Resetten Opnieuw Leren Activering, Bandenspanningcontrolesystemen Tool voor GM/Opel/Vauxhall 2006-2021 https://www.amazon.nl/dp/B0987T57Z8/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_7QG1CX0MD144WDH84G39?_encoding=UTF8&psc=1
Heb je geen partslink24 op het werk? Dan kan je het originele nr opzoeken.
Anders iemand hier met epc.
Volgensmij heeft deze al een enkel massa vliegwiel.
10 november 2021 om 12:48 In reactie op: Controleer injectie systeem en luchtverontreiniging #18444179Eerst uitlezen, dit is een algemene storings melding. Kan dus van alles zijn.
Hoe klinkt ie met starten? Ketting wil wel breken bij deze motoren.
Mijn vader z’n karl heeft hier ook last van, heel af en toe werkt de start-stop wel.
Wervelkleppen rammelen ook vaak, tijdens stationair draaien effies de bedieninging stang aandrukken en kijken of de rammel stopt.
Verder zijn de distributie ketting en balansas ketting een hekel punt.
23 oktober 2021 om 14:17 In reactie op: Ruitenwisserarmen zitten erg vast op Astra G. Mechanise ruitewissers defect. #18441477Als het niet los wilt zul je toch een trekkertje o.i.d moeten gebruiken.
Druklager in de bak kan lek zijn, dan pakt ie soms lucht.
Dan kan het zijn dat je uitwendig niks ziet lekken.
Complete set inclusief tandwielen?
Is de afsluitplug om je krukas te blokkeren als je de distributie vervangt.
Gewoon bij de dealer halen.
Olie 5W30 of 5W40 ivm de ketting.
-
AuteurBerichten