Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Meestal motor op de schakelrobot stuk.
Zodra je de beatuurdersdeur opent moet je de motor voor een paar sec horen, doet ie dit niet zal die stuk zijn. Dan start ie ook niet.
Schakelrobot moet dan gedemonteerd worden en deels uit elkaar gehaald om de motor te vervangen.
Dat is de zonnesensor van de climatecontrol.
Dat wat jij omcirkeld is de waterpomp niet!
Dat is je thermostaathuis, daar zit inderdaad een pakking tussen.
De waterpomp is de bovenste poelie waar je multiriem overheen loopt.
Klinkt mij als de balansas ketting.
Ik zou hier niet te lang mee door rijden.
En als je hem laat vervangen de complete set doen, balasas set compleet en distributie set compleet.
Dan is de originele radio een cdr2005
Dan heb je een iso stekker(2 delen) nodig met een stekker erboven welke naar je scherm gaat en de antenne kabel.

Is vaak de balansas ketting.
Kan je het geluid eens posten?
Heb je links en rechts een wieltje met 2 knopjes op je stuur, of links en rechts 3 ronde knopjes?
Ketting van tijd.
Zorg dat je een continental neemt en geen siemens!
Of die van jou laten reviseren, staan zat mensen op marktplaats die dat kunnen, of een bedrijf die het kan.
Met een beetje knappe tester moet dit uit te lezen zijn, hogedruk gewenst en actueel meten.
Lagedruk moet rond de 3.8 bar zijn.
Sorry dat had ik even niet gelezen, compleet nieuw lijkt me niet dat ie dan verstopt is.
Dan denk ik toch de brandstof druk, zou dat eens laten uitlezen.
Hoge en lage druk.
Katalysator verstopt, heb exact hetzelfde gehad met de YH
Spruitstuk loshalen van de kop, dan kijken of ie wel toeren wilt maken.
Laat hem eerst eens uitlezen!
Dan is er gerommeld met de teller, boven het lampje met steeksleutel hoort het motorlampje te branden!
Mooi terug gaan naar de vorige eigenaar, was daar dus al bekend.
Deze moet je er gewoon af kunnen klikken, iets om kantelen en eruit drukken.
Ja even kijken of ie met contact aan brand, anders is er iemand mee aan het rommelen geweest.
Nokkenas sensor defect, maar dan moet je motorlampje ook branden.
Heeft de mijne ook ooit gehad, ook bobine bougies etc vervangen.
Bleek uiteindelijk de hogedruk pomp te zijn.
Actuele en gewenste druk eens laten uitlezen.
Welke benzine tank je? E10 E5?
Is geen interval voor, je hoort het vanzelf als ie eraan zit te komen, altijd met je deur open starten.
En tijdig olie verversen.
Is de stang van de wervelkleppen die je hoort kan niet zo heel veel kwaad, hadden de YH’s die ik heb gehad ook.
Bij de opel dealer?
Je kan ook niet met alle pasklare radio’s de tijd/datum veranderen, hou daar rekening mee.
Als je goed kijkt zie je een pijl op het potje staan, die wijst naar de felsrand op het potje.
Dat zal de “cold” markering wel zijn, dus tot daar vullen met koude motor.
Gewoon aanvullen met G12+
-
AuteurBerichten