Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-

JAJA en die grill heb ik nieuw gekocht net als die matten!
eem weet iemand een verkoper die mij een originele motor plaat kan verkopen???
ik bedoel die afdekplaat die over de bougies zit.
ik wil ERG graag die rode hebben met aleen OPEL erop en het logo.
iemand een AD??
19 : Krukassensor geeft onjuist signaal
21 : Gaskleppotentiometer signaalspanning te hoog
57 : Stationair stelmotor geen of onjuiste werking
61 : Brandstof regenereerklep geen of onjuiste werking
71 : Luchttemperatuursensor signaalspanning te hoog
Toevalig stekkertjes losgehad?? wel veel fouten! kan zo zijn dat de stekkertjes los zijn geweest.
wat ook wel SOMS kan is dat de stekkers zelf smerig zijn en dat zij slecht contact hebben.
daar kan hij van gaan storen, gewoon even de stekkers enzo schoonmaken met BVB remreiniger ofzo, of contact spray.
hmm ja oke.
wat voor progamma gebruik jij?? dat moet ik ook hebbe! hihi.
en is het te downloaden?? en voor welke merken en types kun je het gebruiken??
Hey alvast bedankt
hey mensen.
jaja ben nog niet klaar!
de irmscher grill zit ERIN!!!! joepie!
nu aleen nog even uitzuigen en dan even wat leuke feuteus maken dacht ik zo!
jaja was ik even dom bezig linker voet ahaha maar oke.
heb net even mijn ELEC speigels gemaakt.
nou ja de schakelaar was vuil van het schoonmaak middel wat de verkoper heeft gebruikt.
ik zal wel wat foto’s plaatsen als ik de auto klaar heb.
MOET nog….
een irmscher grill op. (besteld bij opel)
even schoon maken van binnen.
beetje goor weetje:pukeniet veel dus.
owja even nog een vraag….
ALS ik de EGR afdop neemt hij dan ook meer benzine of juist minder??
graag zou ik de voordelen en nadelen willen weten, en aangezien er veel mensen hier op het forum die dingen afdoppen zijn er vast wel goede en slechte meningen over.haha welkom samet maar je kunt je eigen topic openen daar heb je geen gebruikte voor nodig.
even over die spiegels……
ze doen het allebij NIET! ga zo wel even kijken daar niet van.
wat is het gemidelde verbruik van een twee liter als je normaal rijd, op een tank van 52liter??
want bij 470Km is hij op! dat is een beetje erg veel van het goede.
ik heb er fuel cleaner in gedaan van weijn ofzo en ging ineens een STUK sneller!!!
ik schrok ervan zo erg.
maar een tweel liter is ongeveer net zo zuinig als een 1.6 16V is mij verteld, is dat wel zo??
en ja ik heb ook al een ligte linker voet gekocht.owja nog een paar dingen vergeten te zeggen.
Mijn bestel lijstje…
een originele irmscher opel grill besteld HIHI!
dat is zo mooi he daar kick ik echt op.
Xenon erin gebouwd.
Gloednieuwe matten van opel.
K&N inleg filter (die dingen maken de auto wel zuininger en rijder en wel zeker mooier om!)
die gewone power filters SUCKS ASS!, maken toch je LMM stuk.enne wat is de actie radius van een X2.0XEV????
ik heb nu ongeveer 470Km ofzo toen het lampje begon te knipperen.
ik had gezien in het opel boekje dat hij een 52Liter tank heeft klopt dat?
en waarom kunnen mijn elec spiegels niet werken???? Links en rechts werken niet
(zekering nog niet naar gekeken maar dan zouden meer dingen niet doen toch?)hey, mensen.
jazeker de vectra blijft in de familie het wordt de auto van mijn moeder.
ik heb de onderhoudsboekje erbij ja hij is meedere malen nagekeken op roest en is nooit wat gevonden.
tot nu dan. Het is echt een HEEL klein blaasje presies boven de wielkast.
ook heeft deze wel van die chrome deurgrepen.
en de bouwjaar is 2000 echt voor de rest een super auto!
en de ccr600 zat er al in hihi.
hoe dan via de OBD???? kan dat of moet die wisselaar naar de fabriek terug?
mm dus lekker ik kan hem wel weggooien?? lekker het zit mij ook wel weer meer NIET DUS:mad:
ja volgens mij wel ja!
je hoort hem brommen en dan houdt hij weer op.
ik heb de deksel van de wisselaar al los liggen maar ik kan het zo niet zien
met veel gevloek en gescheld is het mij gelukt!!!
maar niet met mijn kabelboom maar DE ORIGINELE!
ik had al een andere topic geopend met de vraag waar de stekkertjes voor waren.
één daarvan is dus van de wisselaar. En hij werk.
maar er is een ander probleem! hij geeft opeens een CD-error aan!
wat is dat en hoe kan dat?? ik las in het boekje dat ik naar de dealer moet??
please help, ik heb de boel weer uit elkaar en weer werkt het niet mee!
met een enkel draad lamda? he?? is dat dan een massa draad ofzo?? die ene??
eeemmm………..
X16SZ motortje
mmmm ja idd HIHi!
maar hoe los ik dat op?
Moet ik gewoon de massa kabel schoonmaken die op het chasis zit van de auto??
zeg maar de min kabel?? van de accu af??
nee dit is ook niet echt mooi ofzo.
maar ik heb wel fotos gezien van een vectra A coupe en die is wel VET STOER
SI betekend dat niet dat hij een multipoint injectie heeft?
met een 8 kleper motor??
mm ja oke…..
ik heb de benzine filter een jaar terug vervangen.
lamdasonde werkte wel iets beter nu! wel vaag maar oke.
een ritje heerenveen/drogeham deet hem wel goed.
geen storingen heen en terug.
wat ik dus zo vreemd vind is dat de éérste injector OPEN bleef staan en daardoor gewoon benzine doorpompte.
deze erin en werkt wel. hij loopt zo nu en dan netjes.
en dan kan het zo ineens zijn dat hij weer begint te prutelen.
PS ik zal nog even de foutcodes laten zien welke ik drie dagen had uitgelezen.ECHT NIET BEST: 93,44,25,47,34,15
mm bah nee dat is niet mooi.
een vectra coupe dat lijkt mij wel stoer maar een cabrio? dan koop ik wel een astra ofzo
nu geeft hij aleen maar code 44 aan mensel te arm ofzo.
snap het echt niet want de lamdasonde is NIEUW van opel zelf.
ik heb de lamdasonde GOED met remreiniger gespoten en ja ook de binnenkant.
kijken of dat werkt.
wat ik dus niet snap is als de motor nog geen 90 graden is dat hij dan GEEN MM aangeeft.
als het wel zo het geval is dan wel!
maar het zit zo, als ik eerst 50 rij vanaf de koude start dan geeft hij het aan.
rij ik 60 dan ook, maar als ik weer 50 rijd geeft hij geen mm aan!!!
ik snap er NIKS van.
en dit geld ook voor hogere snelheden.
haha even lopen hobby’en!
en dit heb ik er van gemaakt klopt het?
Pin 26 Radio op Pin 06 wisselaar
Pin 20 Radio op Pin 05 wisselaar
Pin 21 Radio op Pin 12 Wisselaar
Pin 24 Radio op Pin 01 Wisselaar
Pin 25 Radio op Pin 07 Wisselaar
Pin 19 Radio is met Pin 4 wisselaar verbonden (Pin 04 wiselaar is ook met Pin 03 Diagnose stekker verbonden!)voeding & luidspreker Pinout Stekker Radio NCDR & CCR/CCRT (heb ik dit gedeelte ook nodig??
Pin 01 = stuurwielbediening ????????????????????????????
Pin 02 = Klemm W (Klemm 15)
Pin 03 = Vrij
Pin 04 = Massa (Klemm 31)
Pin 05 = snelheidssignaal
Pin 06 = Vrij
Pin 07 = Klemm RC
Pin 08 = plus long (Klemm 30)Pin 09 = luidspreker achter rechts +
Pin 10 = luidspreker voor rechts +
Pin 11 = luidspreker voor links +
Pin 12 = luidspreker achter links +
Pin 13 = luidspreker achter rechts –
Pin 14 = luidspreker voor rechts –
Pin 15 = luidspreker voor links –
Pin 16 = luidspreker achter links –hihi ik ben niet goed in duits ondanks dat ik in een opel rij!
erg he.
-
AuteurBerichten