Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb nog een Calibra sleutelhanger in mn vitrine.Is zo’n rond staafje in t rood met rubber rinngetjes aan het eind.
Zal wel even een foto maken.Dat zegt mn vriendin ook altijd…..
Ehm,ok en nu even serieus haha.
Nee,heb ze niet nieuw.Pm je wel even.Dank je,Teun.Er komen vandaag 2 lange draagarmen en een veerpoot binnen,de andere veerpoot komt nog met een luchtfilterbak en een stabistang voor de voorzijde..De draagarmen en de veerpoot tesamen konden net 20 gram binnen een 30kg vracht,hahaha.
Haha,ben ook niet vaak met de Cali op pad in Drachten.Voor de boodschappen pakken we altijd de Astra-G station.En heb vaak werk buiten Drachten.De Ascona staat al zo’n 2 jaar in de garage te wachten.Dank je,Rik.
Gisteravond 2 baksteunen en een motorsteun gestraald.We hebben op de hobby club tegenwoordig een straalkast staan,wat een gemak zo’n ding!!Super Patrick.Mooie wagen. :thumb
Hen kennende zal de Astra aangeschafd zijn voor restauratie of onderdelen.Is idd een net museum met erg mooie wagens.
Vandaag de as maar even gelaten voor wat ie is.Kan de nauwe hoekjes niet kaal krijgen.Moet toch echt gestraald worden.
Dus de ankerplaat van de rechterkant kaal gemaakt en in de menie gezet.Tevens de stabilisator en de beugeltjes een 2e zwarte laag gegeven.24 februari 2014 om 19:44 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472932:thumb
Touren zal wel het meeste gebeuren denk ik.Maar vind het wel fijn als de motor mag leveren wat ie kan.Ik zit te denken aan een F16 cr met de 5e versnelling van een F16 wr.
rdw en vwe geven geen gegevens meer van deze wagen.Zal niet meer onder ons zijn.
21 februari 2014 om 21:43 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472919Als ik het goed heb dan zijn deze mapjes pas meegeleverd vanaf de Astra-G.
Ik verwacht dat je wel een kassabon/factuur d’r bij moet hebben.
Nu de keuze op een C20ne is gevallen ben ik me een beetje aan het oriënteren op een versnellingsbak.
Nu zit de F16 standaard achter de 20seh/c20ne in de Ascona maar is dit ook de beste keuze?
De wagen zal niet dagelijks worden gebruikt en zal alleen de zomermaanden buiten komen.Het zal dus ook een CR variant worden en geen WR.8 februari 2014 om 19:55 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472902Goed bezig :thumbup
Wat eerder ook gezegd is,blijf niet in mineur.Positieve mensen komen er het snelste bovenop.Inschrijven bij uitzendbureau’s en laten zien dat je bereid bent alles aan te pakken en erg graag wil werken.Ik begreep dat je schilder bent,vanaf eind Maart trekt het werk wel weer wat aan.
Ben zelf timmerman en mag gelukkig niet klagen.Gelukkig is het geen strenge winter en gaat alles nog een beetje door.
Heb het ook meegemaakt,van ontslag op staande voet tot rechtbank zittingen.Maar heb mn gelijk bewezen en gekregen!!
Oh wat was ik blij dat ik lid van de vakbond was.Vandaag de kachelmotor en weerstand vervangen.
De lange draagarmen maken hem wat strakker qua wegligging.Daarom zoek ik ze.Maar heeft nog geen prioriteit.
Uitlaat zal niet gaan vanwege de kat en de lambdasonde.Volgens ascona-info.de moet ik de hoofdremcilinder van 22mm uit een vectra-a 2.0 i halen.Maar deze moet dan geen ABS hebben.Ik vrees de welbekende speld in de hooiberg.Maar ik ga dapper op zoek. ;)
Ligt in een Ascona c.Neem de rest van de steunen ook mee,voor de zekerheid.
Enige jammere is dat de bak al enige tijd op de sloop ligt,wel met de bak achter de motor en de assen dr nog in gelukkig.
Zit alleen nog even te kijken welke hoofdremcilinder ik het beste kan nemen.Deze moet beslist zonder abs zijn toch?Zo’n vaag vermoeden had ik al.Maar een handbak achter een blok waar een automaat achter zat is 1 op 1 te gebruiken?Vliegwiel en koppeling van een seh moet wel lukken dacht ik.
Heb een F16 op het oog die nog achter een seh hangt,alleen de seh is niks meer.Ook heeft ie de voorpoten dr nog onder dus neem ik die ook gelijk mee.
Genoeg uit te zoeken.Lijstje word steeds groter.Hahaha :thumbHeb je de 16sv al vervangen voor een c20ne?
Zoja,uit welke Opel heb je je ne gehaald?Ik heb een nette c20ne op het oog uit een Astra F.Alleen heeft deze er een automaatbak achter zitten.Kan je hier gewoon een F16 achter knopen?En moet je dan de motorkabelboom van de Astra gebruiken of die van een Vectra?Onder je C20xe?Of je andere.
Ok,perfect.Vond het al een vaag verhaal.Immers bij de vectra raakt ie hem ook niet.
Ik heb ergens gelezen dat bij het inveren de as de tank nog wel eens wil raken.Komt jullie dit ook bekend voor?En hoe is dit eventueel op te lossen.Vooral met het oog op de eventuele (subtiele,35mm) verlaging.
-
AuteurBerichten

