Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zelfs een knijper is al een te klein oppervlak.Ik had een klein lijmklemmetje waarmee ik al een redlijke print achterliet,en met moeite kreeg ik die print dr uit.
Een breed plankje met een oude doek dr omheen en dan afklemmen dat was bij mij het beste.Er rijden nog best wel wat Calibra’s rond in het noorden.Maar deze zitten dan ook vaak alleen bij de liefhebbers.Wat me wel opvalt is dat ik de eerste serie tot 1994 wel steeds minder tegenkom.
Zonder slijpen en spuiten niet,haha.Zitten van die pinnetjes op gelast waar weer een klemmetje aan zit.Daar zit de lijst om vastgeklemd.
Je kunt de lijst loskrijgen door de lijst naar beneden te drukken en aan te halen.De lijsten op de deuren zitten geklemd niet geplakt.
Wees wel voorzichtig met het tijdelijk klemmen met lijmklemmen van de strip.De pootjes van de klemmen laten afdrukken achter in het hemeltje.Deze zijn moeilijk weg te krijgen.
Vanmorgen een erg nette blauwe Vectra-B met i500 voorbumper en kofferspoiler.Was op de zuiderhogeweg ter hoogte van Multi-merk te Drachten.Ik was in mn Paarse Calibra.
Heb je al van die spuitlijm geprobeerd?
Mtech misschien?
Als je 1.6i de c16nz is dan hangt daar waarschijnlijk een F16 bak met de kleine asvertanding achter.
Je moet een F16 hebben die achter een bigblock hangt/hong.Netjes man. :thumbup
Toch een soort van eerste liefde voor mij die D-tjes8 november 2014 om 14:16 In reactie op: Ruitenwisserarm achterklep Astra-G station verwijderen #18260002Ding is niet los te krijgen.Ongelooflijk hoe vast ie zit.
Kon dit nummer vinden,ik denk doe een gooi.
90219579 129475 Dit nummer heb je al Vinci?
:thumb Ziet er netjes uit.
17 oktober 2014 om 07:39 In reactie op: Opel dealer Engelsma en Wijnia Leeuwarden failliet #18256353Bij de kassa hadden ze dr een glas tussen.Maar dat zal wel met ervaringen uit het verleden te maken hebben….
Bij mij zijn ze afspraken altijd nagekomen en dat kan ik van de andere 2 dealers in Friesland niet altijd zeggen.Ben benieuwd.Lmm?
Erg jammer.Was een redelijk oud bedrijf.Vooroorlogs nog geloof ik.
Hoop met je mee te kunnen…
2slow misschien??
Ben je niet lid van een vakbond?
Netjes Patrick.En een stuk beter schoon te maken dan de bbs. ;)
Je hebt mensen die hun eigen kracht niet kennen met een zware bankhamer…. :swear
Al met al vaak ook nog goedkoper.Want tel alle onderdelen maar eens los op…
Idd voorzichtig op de moer slaan,anders gaat je kreukelzone in je stuurkolom dr aan.
Of een rotte donor zoeken en alles overzetten.De Astra is uitgevoerd met de 2.0 8v dus delen zijn om te bouten.
Kabelboom,andere brandstofpomp,luchtmassameterof luchtweger hangt van je motor af.
andere aandrijfassen….. -
AuteurBerichten