Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
26 februari 2013 om 10:51 In reactie op: Reparatiehandleiding voor Carrosserie en Onderstel #18109565
Die van de Ascona-C heb ik gevonden.
ISBN nummer is 90 201 2186 3Zal voor die van de Vectra-A nog even op de zolder gaan graven.
@asconahobbyist wrote:
naar mijn idee heeft het nog geen zin om actie te voeren.
Er is in via de fehac bekend gemaakt dat er na pasen uitsluitsel komt qua maatregelen,lijkt me wijs om daar eerst op te wachten,in plaats van een hoop stampij te maken voor je weet wat de maatregelen zullen zijn.
Vindt dit soort dingen altijd link,dadelijk staat het hele parkeerterrein vol met W124’s ,190’s en Golfjes 2 diesel,en dan is het duidelijk voor de HH heren bestuurders.
Ik ga in elk geval niet heen,zie er geen heil in.Idd,een domme actie.
Zo speel je jezelf wel heel erg in de kaart.
Dit moet diplomatiek opgelost worden en niet op een door “emotie” gedreven manier.Die velgen staan hem goed. :thumb
Mooie bak.Heb wel een zwak voor D-tjes.22 februari 2013 om 18:19 In reactie op: Reparatiehandleiding voor Carrosserie en Onderstel #18109561Ik ga morgen even op zoek naar die boeken.
Vanmiddag om 16:00 een mooie rode D-Kadett op de A7 tussen afslag Beetsterzwaag en afslag Gorredijk.
Volgens mij met een lampengrilletje.20 februari 2013 om 09:02 In reactie op: Kadett e 1.3s aut 1986 Kan maar geen homokineten vinden #18109160Volgens mij passen nexia kineten ook.
Correct me if i’m wrong.20 februari 2013 om 09:00 In reactie op: Reparatiehandleiding voor Carrosserie en Onderstel #18109557Misschien is het een idee,als de toestemming komt,dit voor meerdere modellen te doen?
Ik heb de Ascona-C en Vectra-A versie’s.
Zo blijft veel info behouden en toegankelijk.Goed initiatief. :thumb :thumb
Die is ook erg mooi zeg.
Hier ook.
Beetje klussen aan het huis.


En zo nu en dan een visje vangen.

Misschien zijn een paar foto´s wel handig.
Zou zomaar kunnen.Ik zal nog even verder research plegen.Gek genoeg staat er niet veel over deze carb op internet,qua Opel.Wel zoals die gebruikt word bij VW.
Zoals eerder gezegd,ben mn carburateur aan het reviseren.Ben al goed op weg maar heb nog een paar dingen uit het revisiesetje waar ik vragen bij heb.Waar moeten de rubberringetjes en de kleine pakking op de foto.
De blauwe dopjes,in het midden, horen op de koelwaterslangen van de choke? Denk ik.Het kleine blauwe dingetje weet ik ook niet waar die hoort.

Hebben toch ook een winkel in Assen?
Of bestaat deze niet meer.Ik bel geen politie meer,als ze mn tank wéér staan leeg te zuigen.
Es kijken of ie een koevoet terug kan koppen.GGGGRRRRRRRRR
Dan maar even een paar dagen uit logeren,zit toch in de WW dus heb de tijd wel.Dan is ie minder dan gedacht,denk ik.
Volgens mij stond deze afgelopen jaar ook al es op marktplaats.Toen in Zeeland,dacht ik.Welke bedoel je.Die uit Drogeham?
Tango is gewoon het B merk van de Q8.
Het verschil is gewoon het merkteken op de pomp.De rest is psychologie en marketing.Mn Opa heeft bij een vleesverwerkende fabriek gewerkt.Daar maken ze de huismerk knakworstjes van de spar,c1000 enzo…
Allemaal dezelfde worstjes.Maar volgens sommigen zijn de worstjes van de spar toch lekkerder…
Hij moest altijd lachen als hij dat hoordde.Ze willen de groep mensen die altijd tanken bij de witte pomp ( en nooit tanken bij de merken) ook graag aantrekken.
De prijs per liter is wat lager,maar men hoeft geen shop met personeel bij de pomp te zetten.2 februari 2013 om 12:43 In reactie op: Lekkage Kadett E Life kofferbak tot vloerbedekking in de aut #18089416Je kan ook es op http://www.opel-classicparts.com kijken.Zijn doorgaans nogal wat goedkoper,ookal is dat inclusief verzendkosten.
Zijn allemaal originele Opel delen.Eigenlijk is het een kwestie van eigen smaak en mening.Wat de 1 mooi vind hoeft de ander niet te vinden.
Ik heb zelf niks met de Ascona B,Rekord-E….Maar meer met de Kadett-D en E en de Ascona-C.Later kwamen de Astra-F en Calibra.
Dat zijn ook de auto´s waar ik mee ben opgegroeid.Weet niet wat je nog zoekt,maar was gister nog een 3 deurs binnen gebracht.Een F2.



Hierbij nog de foto’s van het ingekankerde pijpje.Hierdoor lektte hij een klein beetje.Met als gevolg een mooie groene aanslag op de carb.P.s Mocht iemand nog zo’n dekseltje hebben liggen.Ik houd me aanbevolen.
Hierbij de foto’s



Mocht je een foto van de binnenkant van de chokeklep willen,heb de mijne open liggen.
Met een babyzaagje aan 1 zijde even inzagen.Dan is de spanning dr vanaf en kun je hem dr af schuiven.Dan kun je bij het blokje die vastzit op de draad.Ook moet je het kleine inbusboutje in de lifthendel nog even losdraaien.Na dit alles kun je de gehele boel dr af halen en de oude hoes dr af halen.Naderhand bij het terugplaatsen van alles moet je even de goede afstelling vinden van het blokje op de draad.
-
AuteurBerichten