Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
denk niet dat dit veel kan zijn voor deze prijs
denk dat ze snel poreus worden of gaan kraken of piependat met die k erachter komt toch uit engeland 10000 pond is daar toch 10k (kwit) ofzoiets
voor die chassis balken moet je gewoon kijken of er een zo jong mogelijke cali staat om te slopen
of je moet net geluk hebben met een oude zoals ik
die waar ik de balk onder uit heb gehaald van van het eerste jaar en nerges rot aan de balkendie heb ik bij opel gehaald
had eerst naar opel aken (de)gebeld die kon ze zowiezo leveren
maar omdat ik haast ermee had heb ik naar opel bergstein gebeld in valkenburg aan de geul
die kon ze me binnen een dag leveren voor de zelfde prijs als in duitsland.
die kosten mij 55 euro per stuk
je bedoelt toch die rubbers waar de 8teras aan de carrosserie vas zit he die donut rubbers zeg maarhet probleem met de 2000 is op gelost
had eerst rotor ,verdeelkap,bougies en bougiekabels vervangen,
hij liep wel stuk beter maar nog steeds kut
toen heb ik hem laten uitlezen bij kennis
toen bleek dat de kabel naar de lmm kortsluiting had
deze gestript kleek een kabel kapot te zijn dit gerapareerd
en nu loopt hij beter dan ooit!de astra 2.0 rijdt ook al rond momenteel nog zonder de zij skirts
en met rotte 1.4 einddemper maar daar kom zsm vervanging voor
alleen bleeft je de benzinepomp horen onder het rijden
tot me vriendin gister belde dat ze met pech stond
hij was uitgevallen onder het rijden wat blijkt
benzine pomp dood (daarom maakte hij denk ik ook zo een herrie)
nu aan 4 pompen kunnen komen via internet wel gebruikt mja zit er altijd wel ene bij die het doet:P
was toch maar klein prijsje haha
ze zijn alleen van een 1800 16v gsi maar is het zelfde d8 ik
nu wachten tot ze binnen zijn dan kan ik de astra weer lopend maken
trouwens rijdt veel beter nu hij omgebouwd na gsi is (met stuurverkrachting en abs en 2x zo veel vermogen haha)dan weet ik wel dat mijn monster ooit veel geld waard word:P:P hahah al sik hem nog 20 jaar hou :P
dan weet ik wel dat mijn monster ooit veel geld waard word:P:P hahah al sik hem nog 20 jaar hou :P
dan weet ik wel dat mijn monster ooit veel geld waard word:P:P hahah al sik hem nog 20 jaar hou :P
ja haha me vriendin stond er net al stil mee
kreeg geen benzine meer
dus al andere gekocht
1.8 16v gsi is de zelfde als die van een 2.0 8v ofniet???vind er maar een op mp
die zwarte voor 800
vind ik zelf veel als er geen kenteken op zit
en hoe die uit zietzijn er nog maar zo weinig
jaa gewoon bij de opel dealer heb ik ze maand trug ook gehaald voor mijn 2000
die gele zou helemaal afgezeikt zijn
hier mijn mooie blauwe schatje:P:P
ingevoerd van uit duitsland door de vorige eigenaar
zelf heb ik hem gekocht voor 100 euro:P
wel wat werk eraan gehad maar super blij met hem zal ook nooit meer weg gaan



en nu met witte velgen (hij moet alleen nog gepoetst worden)
10 november 2010 om 22:19 In reactie op: Vectra 2000 4×4 gestopt, Vectra A turbo opknapper gekocht #17716961haha dat met die chassis balk ken ik vorige eigenaren van mijn 2000 hadden ook alleen maar plaat op plaat op plaat gelast voor de apk is best wel wat werk voor die eruit te halen en erin te lassen heb aan een balk flink wat werk gehad mijn balk kwam uit een cali en was echt nog in top vorm daar moet je gewoon wat geluk mee hebben is echt en wereld van verschil met de oude
bedankt dan zal ik morgen eens kijken
auto staat bij me ma en hier heb ik geen gereedschap
hoop dat het iets kleins isik vond het al zo raar eerst reed hij normaal zet hem uit ben ff 20 min bijde gamma binnen geweest en wil weg rijden naar huis en toen ging hij al slecht aan dus hoop niet dat hij een gescheurde kop heeft weet trouwens ook niet hoe ik dat kan zien of welke kop ik heb
hmm vandaag weer pech was ff na de gamma geweest en wil na huis rijden rijd hij maar op 3 pitten en valt hij de hekle tijd uit onder het rijden
dus maar ff door na huis gereden (500 meter) laten afkoelen
koelvloeistof vaaje na gekeken geen olie erin en uilaat is ook droog
en gebruikt geen water dus koppakking lijkt me niet
nu gaan kijken wat dit isiemand een idee :P?? zou wel helpen heb het een beetje gehad met de pech de laatste tijd met me wagens
hoe kun je zien welke ks kop je dan hebt????
hahha idd staat hem goed hoor
koppakking denk ik eigenlijk niet geen olie in koelwaterreservoir uitlaat blijft droog
scheurt een kop snel dan??
die lampen lijken heel veel op de wat hier in de kast hebben gelegen hahaha
voor dat ze op je station kwamen:Pmooie achterlichten in de station :P:P
komen me ergens bekend van voor:P:P
zow
de 2000 is weer voor een jaartje gekeurd:D
gelukkig
de astra staat ver in een alleen nog de abs pomp erop , vloeistoffen erin ,nog een ashoesvervangen die is gescheurd, bumper en grill erop danis hij eigenlijk wel klaar
en dan kijken hoe het rijdt met die c20ne met lexmaul uitlaatspruitstuk tegen over de oude c14nzfoto volgen
de x20xev komt in die vectra b station die blauwpaarse waar ik het blok ook heb opgehaald
klinkt wel lekker zo he
de vec2000 van mij klinkt ook zo lekker -
AuteurBerichten