Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en hoe moet dit precies
heb dit nog nooit gedaan heb wel ooit iets gelezen van een paperclip ofzoiets
maar hoe het werkt???bobine kabel is splinter nieuw net als de rest
en de massa zit net jes op het inlaatspruitstuk….
uitlezen kan toch alleen als hij loopt???ervaring heb ik wel hoor :P:P
bekabeling had ik netjes aan de kant gelegd
alleen deze zit me erg tegen
de bdp sensor heb ik vervangen met een van een lopende c20xe
lijkt me dat deze het zelfde is … ongeveer zelfde ondeblok..eeh bedoelde de die sensor wat onder het uitlaatspruitstuk zit met die 3 polige stekker srry
waar zit de krukas sensor dan want ik vinde hem tog niet bij het krukas tandwiel zoals bij de 1.6 motoren
dringend hulp nodig……
niemand??
ja zo een veilige loods hebben wij ook :P:P heb ook nog 2 hele lieve hondjes daar rond lopen:D
hoi
ik wil een c20xe met omega b r28 bak in mijn ckadett coupe leggen maar wat heb ik daar voor een tussen as voor nodig
…..
???? bvd mikeow dat frame bedoelde ik met de rails kwam niet er ff niet op:P
dus dakje omwisselen is niet egt een optie dan
dn ga ik strax als ik eraan begineerst eens kijken met stralen …
maar als er dan kleine gaatjes in dak komen kan je die dan niet met een lasaaparaat dicht punten???
of blijf je dat zien na het spuiten??
trouwens weet je miss tegen welke prijs ik aan kijk als ik mijn vec geheel wil laten spuiten???gr mike
wat gebeurd met die brug ????…..
en waar heb je het nieuwe dak vandaan??
oh bij mijn vec lijkt toch een soort kit/lijm uit de naden te komen
is origineel dakraam
de afvoer zit toch in het dak raam zelf en dan met die 4 slangen door de stijlen na beneden???
de rails waar het raam aan bevestigd zit is volgens mij niet rot maar de vlakke dakplaat waar die op zit wel
het probleem is daar kom je ook niet met een vinger tussen (tussen die rails en het frame van het dak… had er nu even zolang hamerite op gesmeerd..
dus lassen aan het dak gaat niet ???bij astra f zitten ze toch ook gelijmd en bij de a vectra d8 ik??
waar haal je dan een originele dakplaat met dakraam vandaan ???
of zo je het ook kunnen laten stralen???
het is best erg omdat die eikel van een vorige eigenaar het dakraam opengebroken had om in de auto te kunnen komen en toen 6 maande zo in de regen laten staan hadhet rotte is dat het onder die bevestiging rails zit het is best erg aan de binnen kant en aan de boven kant heb ik ook al blaartjes zitten
het moet toch gemaakt worden dan ….
wat raad jij aan ?[rquote=1905309&tid=126596&author=GREY ILLUSION]@ jblfreak: zou idd kunnen.
vandaag mooi weer om te hobbyén,maar vandaag niet aan mijn dettje.ga vandaag een nieuwe dakplaat monteren bij de astra van rickert.er zit er nu 1 in met een sunroof die naderhand is ingebouwd,dat ding lekt als de kolere,en het is al 3x vervangen:cry
dus eruit met dat ding en een nieuwe strakke dakplaat terug plaatsen.
straks een nieuwe topic maken voor rickert:D[/rquote]
zo een dak plaat vervangen is dat moeilijk/of duur om te laten doen??
mijn vec2000 heeft veel roest aan binne kant van dak onder die rails waar je het dakraam aan schroefd???
heb namelijk nog een 2000 staan die gesloopt word…mijn astra f gsi van 93 nog knetter hard geen grammetje roest :P:P en ook nog nooit gelast….:D:D
kan ook de turbo zijn …. of een slang ervan heb ik ook gehad…
had eerst een b sport met 2.2 16v turbodiesel die ha dook het ene na het andere kapot ,de pomp, turbo ,enzo alles kompleet nieuw eronder gedaan en toen liep hij pas weer goed..
die verkocht nu heb ik een frontera b wagon (5drs) zelfde motor
ook de zelfde problemen en nog erger….. motor geheel laten reviseren..nieuwe turbo egr noem maar op auto maatbak gereviseerd en nog loop thij niet zoals het moet. dus echt goede auto zijn het niet die diesel frontera”s31 maart 2011 om 09:57 In reactie op: HELP! schroefset TA-Technix gaat niet laag genoeg, wat nu??? #17845539ja ook voor vectra a kostenalleen 670 euro:P:P
omdat je de hele poot moet vervangenof pipo vragen…..
zo veel heb ik toch niet betaald …. 45 euro bij dealer
bumper past gewoon motor kap van gsi heeft alleen andere scharnieren nodig omdat de schroefgaten dichter opeen zitten maar past verder
het verschil f1 en f2 zit in de koplampen en grille
goed bezig kerel :thumbup
bjorn ik denk dat vanuit groningen naar roermond rijden voor een sleutel te laten bij maken een beetje ver is he ..haha word het een hele dure sleutel dan:P
omdat je vast en zeker dan in je originele sleutel een chip voor de start onderbreking hebt zitten
en deze niet in de sleutel wat bij gemaakt is zit….
maakt de sleutel dus geen contact met de startonderbreker
en start hij niet ….
dus moet je een reserve sleutel laten maken met een chip die gesynchroniseerd is met je start onderbreken
kan normaal bij de opel dealer…
had ik ook met mijn oude astra f station..[rquote=1903365&tid=145512&author=DarkNL08]Cooool die foto stond er net niet :D
Is dit geen TR??[/rquote]
neej een tr is 3 drs
dit is een sedan -
AuteurBerichten