Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
4 februari 2014 om 10:44 In reactie op: waarom heeft de ene 2.5cdti 115pk en de andere 146 pk ? #18215416
115 pk is de 2.0cdts die wij hebben lijkt me sterk dat een 2,5 maar 115 pk heeft miss een fout op internet ofzo
die van pipo gaat tot 12 cm lager
ik weet dat deze gast een heeft of een heeft gehad
http://garageterrybeckers.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;hij heeft ook die blauwe d kadett station turbo met dezelfde aanhanger
2 februari 2014 om 18:48 In reactie op: LAATSTE WENS MANTA-A (OVERLEDEN 19-04-2012)restauratie manta #17969881mooi gedaan mannen erg ontroerend om te lezen !
dit probleem had ik bij mijn kAdett e18nv automaat ook en was die rubber/metale pakking de boos doen hiervan was die wel nog verkrijg baar miss dat die past ??
mooie cc hoor wou dat mijn cc zou mooi blinkte :P
het is een manta b met een ascona b neus :P ascona b coupe bestaat niet
haha die glastroep vind je over 10 jaar nog terug op de gekste plekken :P
heb tot nu toe 11 c20xe gehad en 2 c20ne en enigste wat ik gehad heb is bij twee c20xe dat ze tikten als ze koud waren/zijn
en me laatste c20ne dat hij toch wel wat meer olie begon te verbruiken na 375.000 km
bij de x18xe had ik continu gedoe met die milieu troep en bij de xev had ik beide mechanische problemen voornamelijk hoog olie verbruik en op beide blokken de koppaking kapot en de kop scheef
doe mij maar een in t wit :P ! :thumb
zo goed is die toch niet ie staat al een tyd stil als goed is staat hier paar straten van daan
ken enkele oude eigenaars van deze wagen
huidige eigenaar had ook een rekord d van een kennis maar die staat er al een tijdje niet meerpersoonlijk zou ik nooit meer een eco pech willen heb er 3 gehad en alleen maar problemen mee gehad 2x x20xev en 1x x18xe
doe mij maar de oude vertrouwde bigblocks ! nog nooit iets beters gehad dan een c20ne en c20xe !
1.2 heeft toch maar 45 pk ???
over de 90 pk lijkt me heel sterk lijkt me stug dat je pk’s verdubbeld zijn dan schroef ik gelijk een turbo op me x25xe en dan heb ik ook 340 pk :P haha
wat meer verhaal en foto’s van t turbo plaatsen en dergelijke graag :P :kewlpics :kewlpics :thumbup
dan moet je ook 1 voor 1 geld veel geld hebben en veel tyd hebben :jerry
31 januari 2014 om 08:12 In reactie op: Past een middendemper van een Calibra op een Vectra A? #18209467nee idd dat past ook niet omdat een vectra 2000 een hele andere bodem plaat en onafhankelijke achter as heeft
ik zie dat jij een v6 hebt dus een starre achter as dus past dit niet
ff optopic .. een eigen vraagje ,heeft jouw achter as een extra stabilisatorstang ??? omdat ik op mijn ascona een vectra as wil schroeven vroeg ik mij dit af…in tegenstelling tot de 2,0 as
30 januari 2014 om 22:45 In reactie op: Past een middendemper van een Calibra op een Vectra A? #18209465nee calibra past niet onder normale vec a calibra past alleen op vectra a 2000 16v , vectra turbo, en vectra 4×4
mensen die hun oldie gesloopt hebben vind ik zowiezo dom eigenlijk voor die 120 euro max per jaar laat me echt niet me hobby afnemen door die gekken
nu is een ascona al 2 jaar geschorst vanwege dat t een project is en mijn andere kost me 98 euro pj nou die paar euro pm maakt t verschil ook niet hoordie vectra kan je al weg gooien das oud ijzer vectra a kennende
maar de rest zijn best mooie wagentjes , en heel veel mooie auto’s zijn begonnen als een berg roest maar met tlc is er heel wat van te maken en ze zijn het ook waard aangezien ze best zeld zaam t worden zijnals ik er t geld voor had dan zou ik best die twee kapitains en een rekord caravan willen :wub :wub
ja maar veel verschil merk je er niet aan als je m vergelijkt met een auto met subframe zoals astra gsi 16v ok dan is mijne wel redelijk verlaagd maar denk als je een veer pootbrug en de onderste brug van wiechers erop zou zetten dat je veel verder komt als je de prijzen van de armen en de vindbaarheid vergelijkt met de bruggen van wiechers
bij mij komt er straks een kooi in en schroefset onder dus dan is hij isw met alle 3 de bruggen(veerpoot,voor onder,kofferbak) zo stijf als wat
ik heb zowiezo al geen kat omdat de auto van 82 is
maar omdat ik straks met tb’s en aangepaste ontsteking wil gaan rijden kan ik dus beter de 20xe origineel houden en de c20xe gebruiken voor te tunen en dergelijk
welke ecu heb ik dan nodig ? dus ik kan wel de zelfde kabelboom gebruiken ??
leuk he zoon frontera hier ook al 3 gehad wat continu kapot waren en uiteindelijk de motor en een automaatbak kapot gelopen
2x 2.2 dti en een 2.0 benzine frontera’s zijn gewoon een berg ellende -
AuteurBerichten