Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Voor een Kadett D station achteraan is volgens mij idd niets te vinden, heb er ook geruime tijd achter liggen zoeken…
Enkel schokdempers zijn wel verkrijgbaar, heb er koni onder zitten.Hoe laag wil je gaan? Hatchback veren zijn korter dan die van een station, model is wel hetzelfde.
E en F past niet omdat die bolvormig zijn.Mijn kadett was verlaagd met vooraan kadett e poten en veren van -8 en achteraan hatchback veren van -5 dacht ik en 14″ velgen:


Zo is hij achteraan +/-10cm gezakt.
Nu zit ik met standaard hatchbak veren achteraan en 15″ velgen en staat hij zo:


Zo is hij achteraan +/-5cm gezakt.
Dus de standaard hatchback veren zijn een 5cm korter dan die van een station ;)
Dat zou ik raar vinden aangezien de binnenkanten pas oranje gespoten zijn :D
6 juni 2012 om 19:18 In reactie op: 10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012 #17956197nr 43
Als je discotheek Stuyvezand tegenkomt moet je afdraaien, het plein ligt daar achter :thumb
Ook terug te vinden op de flyer als je goed kijkt :D
6 juni 2012 om 19:12 In reactie op: 10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012 #17956195Bredaseweg in Zundert :thumb
Wrappen doen ze op verschillende plaatsen, gewoon even googlen..
Prijs voor een dak draait rond de 200-400€ bij een specialist.
Hoe ze het doen? Gewoon plakken en met de fohn wat verwarmen waar nodig om op te rekken.De mijne moet wel opnieuw gedaan worden en deze keer gaan de dakrails er af, kan het mooier afgewerkt worden.
Opvallend veel Belgische combo’s :afro
Hier nog eentje:


En daarna zo, valt het op dat er een vrouw mee rijdt :D

Nog een truk die ik vernomen heb: deur openen en een beetje silicone op de deurvangen spuiten, dan de deur dicht doen en dichtlaten tot volgende dag. De silicone zet zich dan tussen die onderdeeltje die versleten zijn waardoor deze terug vast zouden komen te zitten en je van dat vervelende geluid vanaf bent.
Op zich het proberen waard zou ik denken, kost vrijwel niets. In het slechte geval is vervangen nog steeds een oplossing :D
Ik vermoed dat je bij die veren geen goca attesten hebt gekregen ofwel?
De veren die ik vond was max -3 rondom… Ik had graag vooraan wat lager gegaan dan -3. Maar ik heb een schroefsetje klaarliggen van H&R :vertagIk zal de mijne hier ook maar eens bijzwieren, zo staat hij er momenteel bij:


Reeds gebeurd: 3cm verlaagd met vaste veren (schroefset ligt klaar), irmscher grill er in, dak mat zwart gewrapped, en hier en daar lamjes vervangen door led.
Goed genoeg als daily, hobby blijft de 2 kadettjes :DHeb je het over de benzineleidingen of elektrische bedrading? Anders kan ik wel eens nakijken onder mijne hoe het allemaal loopt :D
Heb vorig jaar dezelfde ombouw gedaan…
Kadett 1.2 heeft dunne cardans en voor de 1.8 heb je dikke, dus past niet. De veerpoten verschillen idd en gaan hoogstwaarschijnlijk niet passen.
Zoek anders een setje veerpoten van kadett E gsi, enkel de toplager van je D erop zetten en klaar, dus ook de veren van de E meenemen. Komt hij gelijk ook een dikke 3cm lager :DDe cardans van de ascona kan je wel gewoon gebruiken, die zijn even lang als die van de kadett.
Mijn city is niet slecht, in tegendeel, maar ik heb nog een city sloper staan en die is super rot :thumbdown
Is al grotendeels gedemonteerd, geen motor, geen assen, geen interieur, geen kofferklep, geen motorkap, geen spatborden, … Enkel nog kas met ramen eigenlijk, deuren hangen er ook nog in :D
City ziet er bijna te goed uit om te slopen, wisselen tegen mijn sloper? :D
Wordt echt een topbak, 2 van mijn favorieten verwerkt in 1 wagen, caravan en aero.De rolbeugel van je zit nog steeds niet in mijn city :hmmz
Maat van me heeft rondgereden met rondom 8j verbreed staal, ook sr-velgjes met 175/50r13 op en plat op de grond, bangelijk zicht maar net rijdbaar en overal met uitlaat over de grond :D
Vorige week hebben we er 14″ breed staal onder gepast, 7j met 175/50r14 vooraan en 8,5j met 195/45r14 achteraan en past perfect. Dus eigenlijk is er wel veel mogelijk en met 6cm verlaging lukken voorgaande breedtes en maten zeker volgens mij.Ziet er idd goed uit, klein puntje mss, als je een gevraagd topic opent moet je ook een prijs ingeven (of aanvinken dat prijs in advertentie staat). En je moet ook conditie aanduiden terwijl het mss niet ter zake doet of het over een nieuw of gebruikt onderdeel gaat… Mss een 3de mogelijk bijvoegen “alle” ofzo?
13 januari 2012 om 21:20 In reactie op: ben op zoek naar lager voor kadett c coupe wie helpt me? #1797259420€ is geen geld… ik heb vorig jaar nog een 50€ per stuk gegeven :hmmz
195 op 7j kan je amper getrokken noemen vind ik… 195 op 8,5/9 dat kan door als getrokken :D
Onder mijn vriendin haar corsa C steekt origineel al ET49…. Ook 16″ GSI velgen met 195/45r16
Een overzichtje van het manta (ascona) gedeelte van 2011:



Bedoel je VBOA (Vauxhall Bedford Opel association) in Billingen of een treffen met enkel manta’s?
Wij hebben de voeding binnengestoken bij in het gat waar het darmpje van de achterruitsproeier naar binnen loopt.
Auto’s en boten op een aanhanger vind ik nu niet meteen “gekke” vrachten…. Hoewel het soms wel leuke combo’s zijn :thumb
Hier is mijn breed staal, eerst D en daarna op C, 14″ gt in 7,5″ en 8,5/9″:




Nog af te werken, 13″ sr met lange sleuf in 7,5″ en 8″:


Dat staafje noemen ze een “burner”, normaal moeten die ook uitgericht worden in functie van de reflector, weet wel niet in hoeverre dit het beeld beinvloed.
Heb deze een paar jaar geleden nog gemaakt bij Philips Turnhout :D , werk daar nog steeds maar niet meer op die afdeling.
Ik heb spijtig genoeg niet de connecties om aan zo eentje te komen, hoewel, stuur anders de gegevens van die lamp eens door. Kan mss wel eens polsen ;) -
AuteurBerichten