Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
19 september 2012 om 17:02 In reactie op: # LED DAGRIJLAMPEN INSIGNIA / ASTRA J # NU LEVERBAAR!! #18046350Idd, en deze mijn foto’s icm met de led drl’s:





Ben super tevreden, eindelijk echt wit licht vooraan :thumb
BBS ch in 8,5×19 en 9,5×19 onder mijn siggie:


17 september 2012 om 17:32 In reactie op: # LED DAGRIJLAMPEN INSIGNIA / ASTRA J # NU LEVERBAAR!! #18046347Ik vermoed de xenon gasgevulde H7 lampjes, die heb ik namelijk ook zitten en die schijnen echt hard en helder. Benieuwd als ik mijn led drl’s binnen heb wat dat gaat geven :thumb
Is het mss mogelijk om nog enkele foto’s te bemachtigen? Kan op die 3 foto’s niet echt een mening geven. Dus het zouden ook H7 koplampen zijn met projector dan?
Op het eerste zicht staan de led’s in veel scherpere hoek dan de originele.7 september 2012 om 16:56 In reactie op: # LED DAGRIJLAMPEN INSIGNIA / ASTRA J # NU LEVERBAAR!! #18046340Iemand white vision dagrijlichten kopen? Ik ga overschakelen op LED :wub
Een schroefset is toch net ff iets anders dan veren hoor…
Het is aangewezen bij een verlaging vanaf 4cm om andere dempers te steken, maar ik zou met -5 nog niet meteen panikeren precies. je zal wel snel merken of er mee te rijden valt en of je dempers dichtklappen of niet.
30 augustus 2012 om 16:53 In reactie op: # LED DAGRIJLAMPEN INSIGNIA / ASTRA J # NU LEVERBAAR!! #18046330Je bent niet alleen :D
Klopt als een bus :thumb Het gaat ditmaal om een tuningmeeting, dus alle merken veronderstel ik.
info: http://users.telenet.be/opelteamunlimited/tuning%20day%202012.html
Met die velgen zonder spacers ofzo zal je normaal niet aanslepen hoor. Maat van me heeft met 19″ vooraan 9J en achteraan 10J plat op de grond rondgereden zonder te raken in zijn kassen…
Ik heb anders wel een setje smoor velgen te koop als je zoiets zoekt :D in 7 en 8″ breed.
Is het niet gewoon superlite, denk niet dat deze van schmidt zijn. Smoor is het iig zeker niet.
Nog geen probleem ondervonden met koeling, gisteren eerste maal mee gereden naar meeting in Zeeland en toen was het toch ook niet bepaald fris buiten. Is niet boven de 90° gekomen. Bovenaan krijgt de radiator nog veel koeling hoor. Bij mijn kadett d met 1.8 heb ik onderaan ook een gleuven in men steenplaat die er normaal wel moeten zijn voor de grotere radiator, blijft mooi onder de 90° bij welke buitentemperatuur dan ook.
Ik heb ook een 130 pk van 2011, ook gekocht in de hoop dat de kinderziektes er uit zouden zijn. Voorlopig nog steeds tevreden en hopelijk blijft het ook zo.
Ik zou denken in de betere bandencentrale, dewelke gespecialiseerd is in velgen en verlagingen. Zijn gewoon overzetstukjes die je over je rubberen ventiel schuift met bijpassend dopje.
Maat van me werkt in bandencentrale en hij trekt er steeds gewoon kortere in met een blinkend hulsje over.
Mss niet zo goed te zien op foto:

Heb ook dat probleem gehad met mijn vectra c, toen was het kofferslot zelf stuk en niet de microswitch, voor 30€ eentje gaan halen op de afbraak en klaar.
Voor dit model bestaan er zeker mistlampen, moet je wel de onderste grill ook vervangen.
Hoofdsteunen? In het facelift model staan deze wel achteraan, heb die 3 nog liggen, de madam vond ze storend :D
Meer vermogen? Mss chiptuning? Voor de rest zal er niet veel kunnen gebeuren op een diesel denk ik.Als de laag uitgedroogd/hard is zal dat mss wel goed lukken, en anders met een staalborstel op een haakse slijper, ben je zo tot op het blote metaal.
Waarom de moeite doen om een schroefset te plaatsen om dezelfde rijhoogte te behouden?
Foto van de poten? Mss zijn het omgebouwde van een bestaande set en kan je zo de juiste veren vinden.Dit model heeft niet specifiek een sub-out maar een versterker uitgang, groot verschil.
Met die 4x50w kan je al aardig spelen op een composet en hoedenplank speakers. Heb dit ook zo gedaan in mijn kadett, enkel heb ik wel een aparte sub-out waardoor ik mijn woofer beter kan regelen/sturen en mijn andere boxen sparen van bas waardoor ik redelijk hard kan gaan.
Je kan ook meteen pipo contacteren…
Ik vrees dat je voor kadett e niets gaat vinden met papieren…
Anders eens gaan horen bij VDR in Hamont-Achel, Lars zal met plezier iets zoeken voor een Opelrijder :thumb@pipo wrote:
ok ja net gekeken klopt je hebt gelijk dacht dat ik ze bij v-maxx zelf kon leveren.maar is niet zo staat overal ex station bij :(
Anders had ik ze al lang besteld gehad bij jouw :D
Zouden ze die niet willen/kunnen maken? Of bvb een standaard hatchbackveer maar dan stugger zoals verlagingsveren? ;)Vooraan heb ik veren van -6 zitten op de 2 laatste foto’s.
Maar ik ben nog steeds op zoek naar hulpveren om achteraan bij te plaatsen. De originele hatchback veren zijn natuurlijk iets te zacht voor als je personen op de achterbank meeneemt of wat gewicht in de koffer laadt…Bovenste zijn E, onderste zijn D:

Zoals je kan zien is de toplager verschillend, die moet je overzetten als je E poten zou steken. Ook het kogelscharnier van de stuurstang moet omgedraaid worden, kijk maar naar de bevestiging op de veerpoot. En zoals je kan zien is de E poot iets korter en zit die iets verder erdoor onderaan en staat de veerschotel ook lager waardoor deze ongeveer een 4cm lager komt dan een D poot.
-
AuteurBerichten