Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik vind die lampen met rand ook altijd erg gaaf staan in een B1, dus ik zou die nemen ;)
origineel gepost door Ghanz
iets bij vijlen links en rechts ???Ben bang dat er gewoon al andere sloten zijn geplaatst in de loop der jaren?
Vandaag de sleutel ontvangen,
Op de kofferbak past die idd perfect, maar op mijn deuren en contactslot helaas niet :cry
Iemand hier die misschien nog een komplete set heeft liggen ook inclusief de volledige bevesteging voor het contactslot omdat ik mijn oude niet zonder sleutel kan omwisselen :(
Mooie verzamelig ja :wub
Die rode cabrio is idd. een hele bekende die vroeger ook vaak in baarlo te zien was, is iig geen hintermeier maar ik dacht een piecha ombouw? het gaf vroeger 3 merken cabrio ombouwsets als ik mij niet vergis en dat was dus die van hintermeier die van piecha en er was er nog één waar de rolbar bleef bestaan waarvan ik even niet meer op de naam kan komen :hmmz2 moet genoeg zijn :P
origineel gepost door postbusmanta
Je kan even contact opnemen met:http://www.keyprof.com/Sleutelprof-Sleutelprof-Luke.php
Hij kan verschrikkelijk veel op sleutelgebied.
Hij staat altijd op oldtimerbeurzen, maar stuurt ook op.Goede ervaring mee. :thumbup
Sleutelcode staat idd op het staafje van het kofferbakslot :thumbup
Ik heb gebeld met Sleutelprof-Luke die heeft het nagekeken en het was geen enkel probleem :thumbup 1 sleutel kost idd 15 euro en een 2e kost je dan 5 euro
Heren ik ben jullie vreselijk dankbaar,scheelt me weer een hoop werk :thumbup
Ik zou ook netjes de ATS velgen houden, staat gewoon echt het mooiste onder een B1 GT/E maar smaken verschillen natuurlijk ;)
origineel gepost door Ghanz
:o met een sleutel van je oude B1 openen.. ????tijd voor nieuw sloten setje in de krim dus :P:P:P:P:P
Heb idd nog een reserve sleutel van je B1 :P de orginele
Naar ik dacht het contactslot bij die van jouw onlangs ook al een keer vervangen te hebben? of was dat nou bij mijn mantzel :D Maar maak je geen zorgen ik zal je GT/E niet pikken :vertag mocht je de sleutel nog willen hebben kan ik je hem wel opsturen heb er destijds ook niet aan gedacht ;)Ik ga morgen mijn kofferbakslot er eens uithalen en informeren bij de dealer,
iig al vast bedankt voor jullie info@freestyler en @mr.f ook als het gaat om een manta van 1978 ???? lijkt mij niet echt dat daar nog gegevens van in computers staan :hmmz
Het zal toch altijd een beetje van de staat afhangen, dus een echte richtprijs is zo niet te geven lijkt mij, het is gewoon wat de gek er voor geeft, Heb zelf een setje gekocht nieuw gepoedercoat voor 200 euro en nooit meer onder de auto gezet zaten nog in de folie verpakt, die gozer wou gewoon weer wat anders, vond het een mooie vonds mis allen de gepolijste naafdoppen met opellogo nog :mad: @hans verkoop je mij die niet los :D:P:hmmz-offtopic:jerry
origineel gepost door manta_dennis
origineel gepost door opelmantagek
toch voelt de kachellucht dan nog steeds erg lauw aanwaarschijnlijk zit er ook een dunne kachelradiateur in je behuizing. probeer eens een kachelradiateur van een GSI of één van de latere manta’s, die waren namelijk dikker en gaven meer warmte af.
Nee want als ik er een stuk karton voor de radiator zet en oploopt tot mooi in het midden wordt het knats heet in de manta ;)
Vandaag weer lekker stuk gereden, maar niet warm te krijgen weer,het blijft vrijwel gelijk als dat het was met de andere termostaat :cry de radiator koelt volgens mij toch echt te hard, met de rijwind die ik vang en de hogere toeren die ik maak koelt die nog harder, ben het zat nu en bestel de nieuwe visco iets anders kan het niet zijn denk ik, of zou het nog kunnen dat mijn radiator niet vlot genoeg doorloopt :hmmz het was wel een behoorlijke viezerik!!!!!!!!!!!!
Zijn dit alle foto’s dan die ze in die 2 uur tijd hebben gemaakt? Vind ik wel weinig dan, en veel te weinig detail foto’s en alles uit één hoek geschoten vind ik ook jammer is wel de mooiste positie om een auto te fotograferen maar toch. Wel mooi zo zonder een achtergrond en puur alleen de auto het is een mooi showroom modelletje zo :thumbup wil mijn GT/E ook in nieuwstaat brengen wel stap bij stap want het blijft wel mijn daily :) heerlijk gewoon zo’n oude frikandel rijd gewoon prins heerlijk als een nieuwe gewoon :wors Wees er zuinig op zo zie je ze nog maar weinig ben zelf ook helemaal weg van de chrome bumpers op een B1 1000x mooier als een GSI irmscher :vertag
Mag ik vragen wat je voor zo’n prive shoot heb betaald. :kewlpics
origineel gepost door Freestyler
Rijd anders gewoon eens een stuk, kijk wat ie dan doet.Ga ik morgen even doen
92 graden termostaat zit er nu in, en hij wordt al wel weer wat warmer, duurd wel gruwelijk lang heb hem 3 kwartier stationeer laten draaien toen haalde die net het eerste witte streepje na het blauwe vlakje, toch voelt de kachellucht dan nog steeds erg lauw aan en ook de slangen worden niet echt heet :agent ben er dus nog steeds niet echt tevreden over, zit er toch aan te denken een nieuwe viscokoppeling te bestellen :hmmz
Mooie foto’s en mooie B1, maar idd had de fotograaf wel wat meer vanuit andere hoeken mogen fotograferen :thumbup
origineel gepost door Ben_M
al vaker gespot, vandaag weer, in wanssum, voor die boerenbond achtige zaak, een witte B cc met 400 bestickering (iig de vlakken)Die staat er altijd al jaren, waarschijnlijk van iemand die daar werkt ;)
origineel gepost door Freestyler
Intussen al iets geprobeerd?Nee heb de hele week moeten overwerken dus nog niet in de gelegenheid geweest een andere termostaat te halen, waarschijnlijk morgen er ligt er wel al 1tje voor me klaar iig.
Dit staat in mijn typeplaatje onder mijn motorkap
Farbe color acrylic 125.25.791
Jij hebt dat plaatje ook nog onder je kap zitten Hans moet je maar eens vergelijken of dit overeen komt :hmmz
Ziet er goed uit @hans
Hoop dat het de termostaat is heb straks nog een stuk gereden gewoon binnenwegen hooguit 80 km per uur loopt die tijdens het rijden en deze buiten temperatuur in limboland van ongeveer 24 graden wel iets meer op ongeveer midden het blauwe vlakje, wat ik toch vreemd blijf vinden is dat mijn kachel dan nog steeds koude lucht blaast. Hoop dat dat beter word want de manta zal ook in de winter gebruikt worden, ik weet het is zonde maar ik zal hem goed behandelen en bijhouden want deze is echt nog bikkelhard kriksteunen balken reservewielbak punt gaaf voor zijn leefttijd maar de manta heeft toch wel zijn gebruikerssporen kwa krassen en dergelijke in de lak, voor het echte mooie zal ik gaan sparen voor een nieuw jasje volgende zomer als mijn 1ste klas spuiter dat nog wil doen een komplete auto want hij heeft reuma gekregen en doet daarom niet veel meer beunen. Ik zal alles zelf moeten gaan strak maken zodat hij alleen maar de spuit erover heen hoeft te gooien :P
Zo weer genoeg gelult ga nu biertje vatten op het terras :D
Als ik dinsdag niet hoef over te werken ga ik even een 92 graden thermostaat halen (die zit er standaard ook in als het goed is),
Dan horen jullie het wel hoe het afloopt.Bedankt voor het meedenken @deziggy en @freestyler :thumbup
Even wat anders nog even over de viscovin ik las ergens op een ander forum iemand die hem ook had vastgezet dat je dan wel vermogensverlies hebt en meer brandstofverbruik?? wat denken jullie hier van mij lijkt het een beetje een lul verhaal :hmmz
kan mij niet voorstellen dat het op die 4 graden zoveel uitmaakt
origineel gepost door deziggy
zal aan de 83° liggen…..?????? de oude was 87 graden
Hoeveel graden moet ik er dan wel instoppen
-
AuteurBerichten