Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vanmorgen heeft het hier ook goed gesneeuwd.


kijk even bij mijn website onder restauratie dan zie je een A-Manta met wielranden alleen zijn deze niet van een G…f.
Die Rik doet aan autocross dus hij zal hem wel gaan gebruiken hiervoor.
Jammer als dit zo is.Alleen dit is een niet bestaand kenteken.
er was weer een hint vandaag en die luide,
Hoeveel leden bestaat new kids, antwoord 5
Vandaag in de parkeergarage Oranjerie in Roermond een vevtra c v6
met een kofferbakspoiler. Ook een kinderzitje op de achterbank.
Tevens nog iets van div. Vecs op de A73 gezien. Erg druk in het mooie
Limburg.Nou er is wat meer duidelijk, een vriend van mij is daar wezen kijken en ze hebben gezegt dat deze Manta gesloopt is. Het zou inderdaad om een TE 2800 gaan maar of dit een originele was weet ik zelf ook niet.
Mocht er iemand zijn die in contact wil komen met deze firma dan moeten ze maar even zoeken op auto sloperij Treffers in Haarlem.
Wat ik weet is dat er een loods op het terrein staat met div. oldtimers.Ga niet vervelend doen bij hun als je een afspraak hebt om te kijken (als je een afspraak krijgt natuurlijk) want ze zijn niet zo makkelijk.
Tot zover mijn bijdrage omtrent de Manta.Ook welkom vanuit hier en natuurlijk gefeliciteerd met deze goede keus :P
Een hele vroege B1 heeft gehard glas en dat is een stuk sterker dan gelaagd glas.
Het voordeel van gelaagd is dat als het stuk gaat alles bij elkaar gehouden wordt door de folie.De manier die ik altijd gebruik is het volgende,
Begin van binnenuit in een bovenhoek van het voorraam het raamrubber terug te duwen
en dus hem zover mogelijk in de goot waar het raam inzit.
Heb je de bovenkant gedaan, ga dan op dezelfde manier de zijkanten doen, als je dat ook gedaan hebt dan til je het voorraam er zo uit.
Durf je dit niet aan snij dan je rubber stuk.
Zijruitjes werken op dezelfde manier maar deze kunnnen veel meer hebben, ik zou deze rubbers niet stuk snijden.
Veel succes ermee.15 november 2010 om 11:41 In reactie op: Zo ineens, van benzine naar diesel geluid (opgelost) #17756504De Vec is weer klaar en gelukkig zijn de kosten en schade mee gevallen.
De geleider was inderdaad stuk en de rest van de distrubutie was nog helemaal goed dit omdat ik er optijd bij was. De kosten 430,- euro incl. BTW en incl. 10% korting ook motorolie en filter vervangen.
Gelukkig weer rijden dus, en die scooter maar weer snel aan de kant want daar is het geen weer voor hahaha.
Motorhuis Velserbroek is toch wel weer top.
Ik ga het binnenkort uitzoeken en dan hoor je het, ik denk zelf dat het een rr is dus wees gerust.
Ik ken de familie een beetje en ze hebben een grote loods met meerdere oldtimers staan van Rolls tot Manta :PWaarom heb je dat zaterdag niet gevraagt Ton?
Misschien kwamen wij wat verder je ten slote toch in de gemeente Velsen.Ik weet misschien wel wie jij bedoeld, en die het is dan is deze auto zeker nog niet te koop.
Zit er goed uit zo op de foto, veel plezier ermee.
13 november 2010 om 10:12 In reactie op: Zo ineens, van benzine naar diesel geluid (opgelost) #17756502@2000, Ik heb niks gehoort bij het aanslaan, ik ben toch wel een chaffeur die ook met het gehoor rijdt en ik heb niks raars gehoort tot die ene keer.
Nou de diagnose is gesteld en inderdaad de geleider die dus stuk is, nu ga ik het laten maken en de gepeperde is rond de 1200,- euro :swear:swear
Nu maar is kijken of de dealer een beetje schappelijk is. We wachten af.Ben je toch nog van alles afgekomen zo, ik hoor je wel tcat
Ik heb het ook nog nooit gezien, wel een hitte schild aan de buitenkant van de tunnel waar dan ook je uitlaat langs loopt en dat gekke spaanplaat voetenplaatje meer kan ik me niet bedenken.
8 november 2010 om 18:34 In reactie op: Zo ineens, van benzine naar diesel geluid (opgelost) #17756500Dat hadden ze al gezegt dus dat ga ik ook niet doen, nu maar even weer op de scooter naar het werk.
bedankt voor jullie medeleven ;)Ik heb het ook dat deze gaat branden als er een aanhanger achter zit.
Ook met een Vec CHoeveel toeren kan je max. rijden?
Dit lijkt wel op een krukas sensor ik heb dit ook gehad met mijn vorige auto.
Maar misschien is het ook wel iets anders alleen kan ik je daar geen antwoord op geven.3 november 2010 om 15:22 In reactie op: Het zat niet mee vandaag (schade aan de Vec gemaakt) #17741448Zo vandaag de Vec weer opgehaald en hij is weer als nieuw, alle steenslag we en de krassen van de bumper.


Als ik mijn oude Omega velgen eronder wil doen zit ik niet met de bandenspanningsensoren (wat een woord)?
Raak de ECU niet van slagIk kan je wel helpen aan die rubbers,
denoods heb ik ook nieuwe knipperlichten
units voor je. Bij intresse stuur me maar
een email (zie onderschrift)1 november 2010 om 19:51 In reactie op: Het zat niet mee vandaag (schade aan de Vec gemaakt) #17741446Vandaag even bij de Vec wezen kijken en het ziet er veel belovend uit, nieuwe motorkap nieuwe grill en meteen de voorbumper en zijschermen steenslagvrij. Dus voor mij zit er aan deze schade toch weer een voordeel.
Foto’s volgen als ik de Vec weer terug heb.Leuke A-Manta en veel plezier met de restauratie.
Scheeld er veel aan???Er is kneedbaar staal/ijzer in de handel, ik heb het zelf ook wel is gebruikt en als je het gebruikt volgens de beschrijving op de verpakking gaat het goed.
Mijn Manta was door die roestgaatjes afgekeurd en na de behandeling met het vloeibare staal goed gekeurd.
Het werkt perfect (althans bij mij) -
AuteurBerichten