Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
10 januari 2010 om 17:03 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585181
nou inderdaad ik ook
dit ben ik wel weer zat
laat t mooi een end warmer worden dan kan de Manta de schuur uit:thumbup
10 januari 2010 om 16:57 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585179@wim-v6 zeker waar!
tis wel goed voor de verkoop van winterbanden dit weer:thumbup ze vliegen eruit bij ons alle gebruikte sets ca15 verkocht in een 2 weken en dan nog alle nieuwe sets
ik krijg wel signaal als ik m uitlees op de tech
alleen staat er niet gediff… zoiets
10 januari 2010 om 12:04 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585169origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door stillekracht
Winter banden hebben al effect als de tempratuur 10 gr of daaronder is
je kan ze de iedere winter de hele winter gebruiken, en je zomerbanden slijten niet, dus daar doe je ook langer mee.Je moet alléén een bedrag van 400 euries investeren, en wat is dat nu op een mensenleven.
Dat zeg ik, ik was 126 euro kwijt voor 2 Vredestein Snowtrac’s 3, DE winterband!!
dus voor 260 euro heb je een extra setje banden…
Willem
goeie winterband maar wat een klereherriemaker
snowtrack 2 was stiller
dat zowieso Johny haha
die van neo vind ik wel leuk ja
moet ik er nog ff bij halen haha
mooi hoor
vooral die originele:wors
hij komt uit borculoooooooooooooooo :P
mooi werk man die Manta ziet er goed uit:wors
ik vind t altijd wel leuk oudere auto’s
die 2004 shit ken ik onderhand wel:jerry
mooi werk:thumbup
ook wij bij de dealer doen er 5w30 in
gewoon olie van GM die voorgeschreven staat voor alle Opel modellen door Opel zelf
ik weet het niet heb het nooit inbebouwd
klopt
maar als je door je rem trapt en geen remmen meer hebt is het je eigen verantwoording..
wel erg jammer van hun leugentje
9 januari 2010 om 17:20 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585154ik heb ook weinig last met mn michelins
al hebben winterbanden wel echt beter grip met dit weer ik heb er van de week veel mee gereden het klopt wel
maar ik heb zo’n verrekte dure 16″maat onder die astra zitten en die goedkope velgen zien er ook nie uit
en dat voor die 1000 km die ik in een winter rij
daar ga ik ze niet voor halen…. die bangmakerij die zorgt voor files de hele radio en tv zijn er vol van
ja denk ik wel als ik t zo lees
zafira a cosmo was er niet
kijk aan die wordt weer gered goed werk:wors
hou ons hier op de hoogte! zijn we dol op:jerry
origineel gepost door mayhem
nu weet ik een andere garage hier waarvan de keurmeester E kadett gek is, maar die zet een schroevendraaier tussen je veerschotel en buigt hem open.
opzich super, want ik weet maar al te goed dat een veerschotel hard kan zijn, en de balk eronder rot. MAAR, je gaat niet met een grote platbek me veerschotel naar beneden drukken, dan mag je m dus ook mooi zelf opnieuw tectyleren..
zou ik ook doen anders moet ik m goed gaan keuren met een verrotte veerschotel meld m af krijg een steekproef en trekt de controleur de veerschotel open kan ik een punt inleveren en is ie als nog weg
tis een lastig verhaal met roest ik heb liever een duidelijke afkeur als een net niet afkeur
origineel gepost door lenn0
als die schaatser nou wat minder over vroeger had zitten lullen en die ene vent van die sektefamilie nou niet zo vaak zn neus had zitten ophalen dan hadden we waarschijnlijk allemaal wel popke zn stukje kunnen zien… :jerry
:jerry:jerry
@jozo: goed planhet ziet er inderdaad zeker op een Zafira een stuk beter uit
je moet inderdaad een setje hebben om de nippels aan de leiding te maken
verder hoef je niet bijzonder veel te kunnen je draait hem aan 2 kanten los met een leidingsleutel 10 of 11
er tussen uit halen nieuwe klaar maken er tussen vouwen weer vast draaien ontluchten klaar is keesking::P
ja bakjes e.d. er even uitklikken daar zitten wat verborgen schroeven
verder hard eraan trekken (niet te hard:P) want zit met drukkers vast geklikt
en even oppassen met evt stekkers die er in zitten
er kan wat viezigheid op de sensoren zitten
nee je kunt niet zo de schakelunit vervangen geloof ik.
achteraf inbouwen kan wel lijkt me
bij de Opel dealer gebruiken we 5w30 VOL synteet voor deze auto’s
mooiste is demonteren en onderin gaatje boren
-
AuteurBerichten