Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
inmiddels wat tijd verstreken en nog niks verder.
ook de sensor vervangen hielp niks
koelvloeistof loopt wel door de radiateur en word na een tijdje draaien zo’n 75-80 graden in de radiateur
als ik de draad van de sensor afhaal dan is de meter uit.. gewoon helemaal koud dus
zeker een leuk stukkie!
ik heb daar zelf ook over nagedacht. op de contactstand heb ik hem niet geprobeerd.
in de radiateur zie ik wel koelvloeistof vloeien. als ik een temp. meter bovenin de radiateur leg staat die na een tijdje draaien tussen 75 en 80 graden. de slangen worden niet warm bovenkant van radiateur word iets warm maar niet heet.
ik ga waterpomp toch proberen denk ik, ik moet wat…
origineel gepost door MantaTeamTwello
ik weet niet waar het inzit.. maar dat lijkt me onlogiesch..
als hij binnen 3 minuten op de meter aangeeft aan de kook, en met een losse meter in je radiateur +- 80 graden…
dan lijkt mij met mechanische gedeelte wel goed…maarja op een gegeven moment raak je rade loos..
ja mij leek t ook onlogish maar ik weet t anders ook niet hoor
hahahah:jerry
strak zo hoor robje:wub
ook sensor helpt niet
dan toch maar in de mechanische onderdelen zoeken als waterpomp:thumbdown
net even wat onderdelen gehaald bij Drachten in Friesland
scherm en deur incl gratis engelmanns en alles in de kleur:wors
word met een beetje werk wel weer strak:afro
nieuwe sensor komt morgenochtend:thumbup maar eens proberen:hmmz
net even gemeten aan de cc is ook gewoon 12v op de draad.
dus dat zou t nie wezen denk ik
ik weet nie hoe groot ie is maar ze zijn er zeker wel:
http://dbcars.nl/beheer/uploads_garage/1_20091215092209.jpg
is inderdaad wel een renault maar op kenteken staat Opel
binnen 3 minuten staat hij in het rode gedeelte en gaat hij de teller uit
ik ga maar eens een nieuwe draad trekken denk ik
onderdelen geregeld voor de Manta cc gt
verder storing gezocht aan de Manta GSI
en met de Astra gereden
:jerry
origineel gepost door tmug
? Is een grote laadbus, en die heeft opel nou eenmaal niet ;)owneee??
wij hebben een movano in onderhoud die maar krap aan in onze werkplaats past:jerry
ik heb ook een keer zo’n LT gehad op mn oude werk met gebroken snaar.
ook hier was motorschade
ja daar denk ik nu ook aan.
aangezien er tussen de massaklem en die kabel 12V spanning is. terwijl het alle 2 een massakabel is. kan dus niet kloppen.
als ik tijd kan vinden maar eens een nieuwe draad trekken
zeker niet leuk ding!:D
ja die word massa geschakeld dacht ik
nu ik dat zo bedenk is het raar want ik meet van die kabel naar massa.
dat zou dus betekenen dat er ergens een onderbreking zit?
nee is zo maar een originele witte GSI word langzaam aan wel wat zeldzamer
nee heb ik getest.
die spannig op de draad naar de temp. sensor, hoeveel moet die wezen? als ik hem los van de sensor heb is hij 14v de laadspanning.
mn chef zegt dat dat ongeveer 6v moet zijn klopt dat? als ik de draad op de sensor heb is ie 12v.
ik heb m gewisseld maar het helpt niet
de draad op de temp sensor blijft 14v of 12v als hij niet draait
ik snap dr niks van:thumbdown wat kan t zijn??:sleeping
beetje oud topic ja:P
hahah die hadden hun dag niet zeker
schitterende kip:wors:wors:wors
er ligt inmiddels al turbo in
volg het wel eens op het astratuningclub forum
-
AuteurBerichten