Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vandaag in Zeewolde bij Greve op t industrieterein:

hij kon gelijk zijn rijbewijs inleveren en kreeg een rijverbod van 9 uur
snelle afhandeling tegenwoordig:jerrymaar das nie zacht gegaan nee en dan net je rijbewijs meteen afnemen en nooit weer geven zo’n misselijk ventje
levensgevaarlijkziet er goed uit!
sodemieters das echt een bonk werk ja
origineel gepost door TonSR
ik ben het afgeleerd om mij ergeren het heeft toch geen zin
en je zal altijd kneuzen houden op de weg
vgr tonsr.idd druk maken helpt niks:thumbup
origineel gepost door Uniek
ik heb er helemaal geen verstand van maar ik weet wel wat ik al die jaren betaald heb bij de dealer:wtf:puke:swear
en in vergelijking vindt ik dit erg goedkoop (sorry)en het flesje ruitensproeier vloeistof heb ik altijd betaald en nooit gezien:hmmz (wel een keer ruzie over gemaakt:P)
die beurten zijn ook spotgoedkoop van chevrolet
ik ga dit jaar ook voor t eerst:wors
origineel gepost door wim-v6
Let op, deze systemen schakelen vaak weer naar N na uitschakelen contact.
Wilem
easytronics niet. die gaan pas naar N als je de auto weer start. en de eerste moet je zelfs dan nog handmatig in de N zetten anders start ie helemaal niet
origineel gepost door eerste-opel
origineel gepost door McKaamos
R is van Reverse, niet Return ;) [/taalnazi]En sja, ik zet m’n auto altijd in de versnelling weg. Handrem gebruik ik alleen als ik de motor laat draaien terwijl de auto stilstaat en ik moet uitstappen.
Heeft je auto geen “P” mode? Parkeerstand dus? Of een speciale parkeer-rem?De “P” mode oftewel Parkeerstand heeft mijn auto naar mijn weten niet. Ik heb de 3 voorgenoemde mogelijkheden (“N”, “A” en “R”). Ik heb hieronder een foto gezet voor de mensen die minder bekend zijn met het easytronic systeem.

Waar dit systeem nu instaat is de neutraal, als het goed is zie je achter het pookje ook een halve “N”. Voor de rest lijkt het me duidelijk. Zo een systeem heb ik dus.
@Maurice89, waar mijn auto staat. Zeker niet langs een muur. Eigenlijk ‘gewoon’ op een speciaal ingericht stuk weg met parkeerplaatsen. Geen vakken, maar kunnen er 3 zo achter elkaar. Wel altijd aan een van de kanten struiken maar die zullen ook weinig tegenhouden.gewoon in zn 1 uitzetten dan staat ie in de versnelling, met starten weer in de N zetten
en ik gebruik ook nooit handrem, heb al zoveel auto’s gezien die daar problemen mee kregen
ik had dus laatst ook al een Astra H in de werkplaats met dit probleem.
ik heb de rubberen doppen eruit gehaald om het weg te laten lopen en nu maar proberen
origineel gepost door gts power
als het goed is sta ik de hele dag met men vec bij de dealer in almelo.samen met nog 4 andere vectra’s van het vectrateam:thumbup
hele dag???:jerry zoveel te doen daar?
ik ga hem uiteraard wel even bekijken
maar geloof dat ie echt reteslecht is:thumbdown
boeiuhhhhhhhh:jerry:jerry
14 oktober 2010 om 16:19 In reactie op: goede afbeelding gezocht Zilver-grijze Manta B1 GT/E #17742177toch mooi zo’n gte:wub
leuk ding ja
had laatst ook al plaatjes gezien en zo te zien was ie in aardig goede staat:thumbup
origineel gepost door funkycorsa
oranje manta met een bord erin van olde opels :hmmz kan hem vanuit mijn huiskamer net zien staan hier in ede :) :wtfOLDE OPELS:thumbup:thumbup:D:D
is denk ik een van de wagens van Black magic geweest
ja das wel schandalig. meld het in ieder geval je doet t toch nie expres?
al ken ik ook beunpraktijken die niet helemaal kloppen. altijd mee uitkijken.
stel dat er wat gebeurt kan het een behoorlijk wellus nietus verhaal worden.ik kijk zelf altijd een beetje uit met klussen als distributieriemen enz.
maargoed je word er niet vrolijk van als je zo’n speeltje effe kort rijdt. dan heb je wel wat uit te leggen:jerry
origineel gepost door arjontje
origineel gepost door Opelkees
bij ons (dealer) word nagegaan wat hij gehad heeft en evt aan toe is maar normaal:kleine beurt:
olie + filter
algehele check natuurlijk
en evt pollenfilter de modellen die dat nodig hebbengrote beurt:
algehele check weer
remmen reinigen
voorwielen balanceren
olie + filter
remvloeistof verversen
luchtfilter
brandstoffilter
bougies ( indien nodig)
pollenfilter
en natuurlijk even wassen en uitzuigen:PVergeet de batterij van de sleutel niet. (1 keer in de zoveel tijd)
owja! haha en sommige auto’s nog wel eens klepspeling controleren
@maurice: ga eens kijken wat een beetje olie tegenwoordig kost.. en tsja meestal komt er nog wel es wat bij aan onverwachte kosten. er gaat het een en ander aan tijd in zitten,
al met al is het gauw duurder als leuk is.kijk in de beun werkt het anders.. maar dan heb je die service dingen ook niet:jerry
12 oktober 2010 om 19:32 In reactie op: goede afbeelding gezocht Zilver-grijze Manta B1 GT/E #17742162trouwens
OpelMantagek heeft er een moet je hem misschien eens vragen
12 oktober 2010 om 19:29 In reactie op: goede afbeelding gezocht Zilver-grijze Manta B1 GT/E #17742161heb wel wat zilvergrijze gevonden op foto’s maar alleen met zwarte bumpers
je zei al dat t wat tegen viel ja:jerry
ik kan je wel gelijk geven inderdaad
nu alweer weg?
ja ik heb t al vaker gezien hoor
een monteur effe wat olie van een uitlaatspruitstuk afspuiten, resulteerde ook in een beste vlam.
remmenreiniger als startpilot gebruiken kan ook gevaarlijk zijn. wij hadden een peugeot partner (aardig nieuw) die sloeg meteen op hol.
bij ons (dealer) word nagegaan wat hij gehad heeft en evt aan toe is maar normaal:
kleine beurt:
olie + filter
algehele check natuurlijk
en evt pollenfilter de modellen die dat nodig hebbengrote beurt:
algehele check weer
remmen reinigen
voorwielen balanceren
olie + filter
remvloeistof verversen
luchtfilter
brandstoffilter
bougies ( indien nodig)
pollenfilter
en natuurlijk even wassen en uitzuigen:P6 november ja weer een verplichte dag werken:jerry
hopen dat bij ons ook weer eens wat leuk spul komt ipv al die bejaarden met agila’s
was ook een knappe manta!:wors
-
AuteurBerichten