Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat doet een nok van 1.7 beter of anders dan die van een c20ne of seh?
de cabrio komt niet heel vaak meer voor.. en zeker niet in een knappe staat.
degene die ik heb was showmodel van nederland.. heb alle documentatie erbij.
mooi exemplaarnou ik ben een C liefhebber, heb nix met de B of A ascona..
hier mijn 3e… welke nog steeds in bezit is en hopelijk ook een tijdje blijft.




is inmiddels omgebouwd naar c20ne handgeschakeld.
waar is de cali heen menno?
toevallig ook een dakraam?
haal je achterlichten er ook even uit… is ook zo’n leuk plekje :hmmz
mooie bak…
alleen als je voor de auto staat lijkt de rechter lens van je koplamp wel lager te liggen dan de linker…. de lens blijft beetje hangen achter de bumper..
ik had ook angel eyes in mn cali en kan me niet heugen dat die zo diep wegvielen..
verder mooie bak en nice km stand.
16 december 2012 om 11:11 In reactie op: aankoop vragen auto met nap maar wel geimportreerd #18084981tja niet om alles over een kam te scheren maar schept veel duidelijkheid
16 december 2012 om 09:02 In reactie op: aankoop vragen auto met nap maar wel geimportreerd #18084979dus terugschroeven wordt zo wel makkelijker…..
15 december 2012 om 21:03 In reactie op: aankoop vragen auto met nap maar wel geimportreerd #18084977dankje voor je reactie ik zal eens zien
toevallig een dakraam??
heb je toevallig je radio onlangs aangesloten…
haal je radio er eens uit.. helemaal koppelen
28 oktober 2012 om 11:46 In reactie op: Zitten er hier ook beveiligers die werken op een azc #17968215gewaarschuwd mens telt voor 2;) have fun..
27 oktober 2012 om 17:28 In reactie op: Zitten er hier ook beveiligers die werken op een azc #17968203ik ben ook beveiliger geweest, detentie en azc, ik zou alleen wel even heel goed uitkijken als ik jou was met wat je neerzet over mensen die ontoerekeningsvatbaar zijn en die overgeplaatst worden enz.. dat is namelijk persoonlijke info (indirect) die je niet zomaar mag delen..
ik ben hier in het verleden ook wel eens mee op mn bek gegaan…er hoeft maar 1 snuggere harry te zijn die dit doorbrieft en jij komt op t matje en wordt er gevraagd waarom je zulke dingen (die toch al enigzinds onder geheimhoudingsplicht vallen volgens mij) op een openbaar forum neerzet.
t is maar een tip;)
niels/ rallyastra heeft hem nu.. had hem toevallig van de week aan de tel..volgens mij gaat ie uit elkaar..
rallyastra hier op t forum heeft eigen bedrijf dhz twente.
die kan dat zeker doen voor je.pulsgever kadet gsi, indien je dat wil hebben een oliedruk sensor, als het goed is het je er 1tje met enkele draad, en van gsi heeft er 2.
verder misschien handig om ff te weten waar de kleuren voor zijn.je hebt ook 2 stekkers bij je digi dash….
aan de zwarte ‘analoge’ stekker zit:
zwart groen; rechter knipper
zwart wit; linker knipper
buin wit; handrem lampje
bruin: aarde
bruin geel: abs
bruin blauw: motor management
wit: groot licht lampje
wit geel: lichten lampje
zwart: aanhanger lampje ?
zwart; spanning
groen wit: onbekend: dit draadje zit er wel in maar wordt nergens vernoemd?!vervolgens de witte data stekker:
2x zwart spanning
3x bruin aarde
2x grijs groen: olie nivo lampje
blauw water temp
blauw rood km/u meter
blauw wit accu meter
blauw zwart benzine meter
groen toerenteller
blauw geel oliedruk meter
blauw groen oliedruk lampjehey buurman…
helaas zijn calibra’s behoorlijk in wil en prijs gezakt…
apktje helpt inderdaad stuk beter..v6 is leuk maar ook moeilijker te verzekeren onder de jongere mensen onder ons.
daarnaast is het verbruik misschien 1:11 maar de benzine prijzen en belasting stijgen de pan uit.. men zal dus eerder geneigd zijn om een zuinigere auto te kopen.kun je hem niet bij hannes en foeke onder bedrijf aanbieden? dat hun hem verkopen voor je?
kan ook zijn dat je dynamo de geest aan het geven is.
wat je zo 123 moet aanpassen..
– aandrijfassen (je doet sowieso al andere bak dus gelijk met aandrijfassen)
– benzine pomp
– veerpoten/ remmerij
– kabelboomzo zullen er nog wat dingen zijn maar dit is waar je rekening mee moet houden.
3 juli 2012 om 08:44 In reactie op: Update voor geinteresseerde!! HELP !! ?? Combo 1.3 16v cdti #18042649had ditzelfde probleem bij mijn seat toledo tdi, hier wordt het de n75 klep genoemd.. dit was bij mij ook de oplossing.
mijn eerste idee is je bobine die niet meer goed is…
had het bij mijn c14nz, (kadett e) had het zelfde probleem.. was de bobine, tijdens rijden afslaan en ene keer gelijk weer starten andere keer volgende dag pas.
even goed warm draaien en dan eens flink blazen zodat het schoongebrand wordt.
niet zelf afstellen…kijk anders een op tdiclub.nl daar is heel veel info te vinden…ik weet ook lang niet alles
te laag vacuum zal niet direct tot kapotte turbo leiden…vaak 9can de 10 x zijn het de schoepen die vastzitten of de klep of slang die niet goed zit…maar uitlezen bied in deze de beste oplossing dan zie je ook de waardes enz tijdens rijden
-
AuteurBerichten