Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik rij met mijn C ascona c20ne met 292 nok, 3.5 brandstofdruk, lexmaul inlaat, spag uitlaat 1:13
dat zou kunnen ja…
kijk willem:D dat is het dus niet:P haha nu weten wat t niet is:D
zit dat niet aan de rechterkant.. en dit zijn zoals bij de astra f gsi 2 knopjes op de kopse kant van de ruitenwisser hendel..
boordcomp geeft temp en tijd aan.. zitten 2 drukknopjes waarmee je tijd kan instellen denk ik..
het is allemaal nieuw voor me dus weet niet alles…
maar als ik dus die 2 knopjes druk gebeurd er niets, ook niet op de boordcomp.
of ik kijk niet op de goede plek..is je thermostaat nog wel ok?
even moterombouw.. ach ja t kan sneller he:P
leuk bezig:D:D
alles is voor de juiste prijs te koop…
heb andere auto op het oog, waar ik uiteindelijk het spul wil inzetten.
heb geen zin om momenteel de ascona te gaan opknappen (binnenkant) en spuiten) koets is helemaal hard, nergens geen roest.. durf ik mijn hand voor in t vuur te steken.
heb hier nog onderdelen van c20ne liggen om de moter weer normaal te krijgen, nok, in en uitlaat… misschien dat ik de snelle nok, lexmaul, en spag spruitstuk op de nieuwe auto zet en de ascona weer standaard maak..
die is over 2 jr belasting vrij
en origineel 20ne op kenteken.. 115 pk op kenteken lol:Dhoezo jammer??
dat ben ik
had andere plannen … maar ben toch weer overgestapt op ander plan, k d8 dat ik hem verwijdert had:oedit.. nu nie meer.
ik heb t oude blok van sw16v, sjoerd willem.. en moet zeggen dat ie gewoon over hele toeren gebied beter pakt.. en idd.. hogere toeren gaat ie..heb 292 nokk spag 421, en lexmaul.
gister bij garage geweest die jongen doet ook in de cross enz.. en die had ff stukkie gereden haha die wilde het blok wel kopen voor de cross want hij deed absoluut niet onder voor een 16v..ik wil het blokkie met de tijd nog chippen om het netjes af te maken.
ik wilde jullie deze niet onthouden mensen..
voor de liefhebbers:D:D




is er niet ergens 1tje op marktplaats te koop.. of bij een sloop..
bij de dealer zijn die dingen altijd dubbel zo duur:swear
:kewlpics:kewlpics weer lekker bezig:D nu alleen nog ff mooi weer bestellen
20 maart 2008 om 15:17 In reactie op: klep actief koolstoffilter tbv brandstofdampafzuiging storin #17394902dankjewel:D:D
20 maart 2008 om 05:17 In reactie op: klep actief koolstoffilter tbv brandstofdampafzuiging storin #17394900een niet werkende gaskleppositiesensor wat het probleem..
hij heeft geen storing meer:D
dankjewel voor je advies, zo zijn we ook te werk gegaan..
19 maart 2008 om 05:29 In reactie op: klep actief koolstoffilter tbv brandstofdampafzuiging storin #17394898we zijn ff bezig geweest..
foutcode 12: volgens die jongen begin signaal dat ie de foutcodes door gaat geven.
dan foutcode 31 ( schijnt opgelost)
en foutcode 73, te lage spanning op lmm3 verschillende eraan gehad, en draad door gemeten.. zelfde resultaat:(
enig id?
:kewlpics zeker dikke shit:D
kan ik mijne dr ook naast zetten:D ik heb ook nog audio die ingebouwd moet worden:jerry
:kewlpics
heel simpel gezegd, de 4-1 is dat je meer koppel krijgt in hoge toeren, en de 4-2-1 is om te zorgen dat je meer koppel krijgt in lagere toeren.
te samen met lexmaul.. wil dat best wel:Pja dat was op een 8v.. ik heb hem nu:P alleen heb ik er een 421 op gezet ipv de 4-1.. heb al snelle nokkenas en lexmaul inlaat en gaat als de brandweer.. heb de 421 erop om ook gewoon lekkere flow in lage toeren te hebben.
doe k ook wel:D maar zie liever nu je dikke kadett eens verder onder handen genomen worden:P
ben ik er ff niet:P en gelijk bruut aan het sleutelen geweest:P jullie blijven maar lekker bezig denk lol:D goeie zaak die opeltjes nieuw leven inblazen:D
zeker :kewlpics erg leuk om te zien zo
8 maart 2008 om 16:12 In reactie op: klep actief koolstoffilter tbv brandstofdampafzuiging storin #17394896hmm ben niet zo technisch lol:D k geef t wel door aan degene die het doet :D
8 maart 2008 om 16:03 In reactie op: klep actief koolstoffilter tbv brandstofdampafzuiging storin #17394894auto staat niet bij huis dus kan nu niet meten.
weet wel dat de spanning van de gasklepsensor te hoog was bij stationair draaien, 3.9 volt ipv 0 tm 1,3 volt -
AuteurBerichten