Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je kan als je de pookhoes eraf trekt de sigaretten aansteker er zo uitwippen van onder af.
Dan een draadje bij de geschakelde plus zetten (nieuw stekkertje er op zetten of bij solderen) die geschakelde plus door naar je radio trekken (achterlangs) en dan op de gele draad door linken.. :) als je dan je zenders niet onthoudt moet je geel en rood even omdraaien.dan zou gewone xenon dus zonder problemen passen :)
met het aan en uit knopje kun je hem ook gewoon aan en uit zetten, maar ik wilde graag dat hij via contact liep.. geschakelde stroom zit niet in de kabelboom dus moest k die appart trekken, dat heb ik ook gedaan van de sigaretten aansteker af.. en nu werkt hij gewoon op contact.
canbus setje is gelijk stuk duurder ook…
ok…
ik heb wel canbus, maar de man van xenonlamp.nl zegt dat tot 2007 de ” gewone ” setjes ook gewoon kunnen en daarna pas echt canbus lampen moet hebben.. ik mocht ze terugsturen als het begon te knipperen..dus ja zal wel goed zijn dan.
ik heb ook een corsa uit 2005 :)
heb de geschakelde plus weggehaald bij de aansteker en alles werkt inmiddels zoals het hoort :)
ik ben ook bezig met radio inbouwen :) zie mijn topic,je moet je huidige radio eruithalen, dan een 1din ombouw hebben kost ongeveer 2 tientjes… dan kijken of je een verloopstekker nodig hebt :) en dan eventueel een geschakelde plus regelen :P afhankelijk of je een canbus hebt of niet (vanaf 2005)
als je dan toch bezig bent om een radio te gaan kopen.. ik zelf heb net een alphine gekocht voor mezelf en mn vriendin, deze heeft een ingebouwde carkitt met microfoon die je in je a stijl kan plaatsen.. heb mijne al compleet werkend en werkt echt perfect, deze radio kost 139 euro maar is zeker de moeite waard.. veel functies :)
de 174bt is het..
lol topper.. dankjewel :) we gaan knutselen..
ow…. waar kan ik hem dan t beste weghalen?
kun je me een beetje in de richting wijzen (how to) ik dat moet openmaken daar ? :)
ok.. morgen maar eens kijken waar ik wat kan weghalen, las iets over sigarettenaansteker..
bedankt :)duidelijk antwoord.. maar dan de volgende vraag, hoe kan het dat de originele radio dan wel uitgaat als de sleutel eruit haalt? want dat is toch ook dezelfde stekker?
als je kijkt op de stekker van de foto die uit de auto komt dan zie je een rode draad en een bruine draad.. (het linker blok zeg maar) dan in dat zelfde blok zitten nog 2 draden, is dat dan de geschakelde plus?
ok na wat lezen ben ik inmiddels (als ik het goed heb) zover dat… ik de rode draad in de adaptor moet pluggen zodat die op de rode draad van de auto komt… maar die gele is dus de geschakelde plus die er voor zorgt dat de radio uitgaat als het contact uitgaat… waar (in de bovenste foto) zit dan die geschakelde plus…. want er komen naar plus en min nog 2 andere draden in die stekker… had het idee dat dat voor canbus was….
als ik de originele radio er weer opzet dan gaat die gewoon uit met het contact.. dus er zit wel ergens een geschakelde plus… alleen welke is dat, want daar moet ik dus die gele inpluggen toch :)
wat ik nu heb gedaan….
ik heb de adaptor gepakt, daar de rode draad erin gezet ipv de gele.. dan hou ik dus de gele over.. later bij de iso stekker zit er een verloop aan de rode draad… aan dat verloop heb ik dus de geel uit de iso stekker gekoppeld…. nu onthoudt hij zijn zenders wel maar gaat niet uit als ik het contact uitzet…
dus als ik het nu goed begrijp moet ik dus de gele draad uit de adaptor trekken, daar de rode draad in pluggen en dan die gele bij de rode erbij…..(verloop stukje) welke draad van de originele stekker van opel is dan de geschakelde plus? want op het opel blokje heb k daar die rode en bruine draad zitten, en nog 2 andere ??
Ik heb nu de rode en gele bij elkaar geplugd dus omdraaien gaat niet dan toch??
Nee hijgaat niet uit op contact.. hoe zou dat moeten dan??
ik heb de rode plug die ik overhad bij de gele gedaan op de verloopstekker.. en ineens heb ik radio.. probleem opgelost denk ik:)
dankjewel :) dan gaat het feest niet door.. zo’n frame kost 2 tientjes.. maar wil het wel knap. :) bedankt :)
top dankjewel :)
dankjewel voor je bericht :)
kun je me vertellen welke koppelstangen je hebt gebruikt? en waar te koop?
Mvg
nu afwachten of het droog blijft :P
Hey kerel :)
het knokkelen is niet de band in de wielkast.. die loopt vrij 100% zeker, maar omdat je lager dan 3 cm gaat, zijn je koppelstangen te lang is er gezegd, of dat echt zo is wil k hier te weten komen :)
Wat we willen qua velg is een dikke duitse stijl, maar dan hij dus niet aanloopt…. vandaar de vraag wat er onder pas… de dame wil zelf 14 inch verbreed staal.. ET waarde speelt daarin natuurlijk ook een rol… maar 7.5J moet dus te doen zijn…
Bedankt voor je bericht btw :)
niemand ? :)
-
AuteurBerichten