Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat klopt weet zo even niet welke je dan moet hebben, maar misschien iemand anders hier wel
kunnen normale bougies in
bij losmaken eerst – en dan +
bij monteren net andersom dus eerst + en dan –@Fearless wrote:
@opelgteetje wrote:
heb ooit is een motor met he hogedrukspuit schoon gemaakt.
misschien is er een wasstraat in de buurt die ook motorreiniger in zn programma heeft.
werkt goed.Moet je hem daarna niet een tijdje laten staan. Zo had ik een keer de de zuigers vast zitten. De zuigerveren begonnen te roesten.
Scheelde wel dat dat toch vervangen ging worden :angelhad toen de zuigers er al uit.
was kaal onderblok en thuis gelijk droog gemaakt met de compressor
cilinders moesten toch gehoont worden voor nieuwe zuigerveren
dus echt een ramp was het nietde rooie cirkel kan een knopje in voor de mistlampen voor
de gele kan een regelaar in voor het dimmen van het dashboard den ik
zou ook nog kunnen dat daar de regeling voor de koplamphoogte kan.heb ooit is een motor met he hogedrukspuit schoon gemaakt.
misschien is er een wasstraat in de buurt die ook motorreiniger in zn programma heeft.
werkt goed.weet niet waar je woont maar misschien is er wel iemand in de buurt die je wil helpen met een opcom ofzo.
ik heb deze niet.
om zo tot een oplossing te komen en natuurlijk de kosten te drukken28 november 2012 om 05:20 In reactie op: Rij jij in een klassieke Opel, vul dan de enquete in #18078711Ook gedaan.
motornummer staat meestal op voorkant onderblok aan de kant van de versnellingsbak.
z1.6xep met originele opel 5w30 olie
1.2 n 10w40 originele opel olienog niet gerzien daar .
mezelf daar nu ook neergezet.
kan eventueel wel op slot.eingenlijk gister al gedaan.
keering aandrijfas in versnellingsbak vervangen
pakking deksel differentieel vervangen
[nieuwe olie in versnellingsbak
nieuwe olie en filter in de motor gedaan.
lekker bezig geweest dus.Is goed zelf te doen. Denk wel om je ogen. Staat namelijk druk op de leidingen.
Weet niet waar je woont,anders is er misschien wel iemand van het forum die je helpen wil.als je nou in de auto gaat zitten met de deur dicht.
auto op contact zetten en dan knopje op sleutel (dicht) drukken.
reageert ie dan wel of ok niet?
is namelijk de manier om de sleutel weer te synchroniseren met de cv.@opelgteetje wrote:
ik heb een hh kast er in zitten.
gaat om een astra station van 2005.
heb zekkering 22 en 23 er niet in zitten,maar 24 wel.
heb alleen nog niet gekeken waar die voor dient.
zou die codering niet iets te maket hebben met de fabriek waar de auto gemaakt is?bedoelde eigenlijk of iedere fabriek zijn eigen codering gebruit, en het misschien per type of bouwjaar kan vewrschillen.
ook gedaan
ik heb een hh kast er in zitten.
gaat om een astra station van 2005.
heb zekkering 22 en 23 er niet in zitten,maar 24 wel.
heb alleen nog niet gekeken waar die voor dient.
zou die codering niet iets te maket hebben met de fabriek waar de auto gemaakt is?anders wil ik ze dr wel voor je in zetten. moet je alleen ff naar heerenveen rijden. ben de hele week wel thuis. hoor het wel.
19 september 2012 om 10:41 In reactie op: Waterpomp vervangen, dist riem ontspannen en weer aanspannen #18067059Oude pomp er af halen en mee nemen naar de winkel.
Weet je zeker dat je de goede krijgt.welkom hier, en foto’s zien ze hier heel graag
beetje donkere foto. een 7
@BlueAstraG wrote:
Snellere nokkenas(sen), Spaghetti spruitstuk, groep A uitlaatsysteem van voor naar achteren, Cold Air Intake en dan een chip op maat. Dan heb je toch wel aardig wat PK erbij :thumb
hoe wou je dat doen een chip op maat bij een ohv blokje
rook toch een pakje of 3 brandaris met drum vloei weg in de week. nu ook maar weer eens roken….
zou dan alleen je olie en oliefilter vervangen.
rest doe je eigenlijk alleen bij een grote beurt dus kan nog wel even zitten.ben 33 en rij al weer bijna 2 jaar in een astra h station van 2005
-
AuteurBerichten