Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die van mij zit ook geschakeld op de zekeringkast moet dus wel kunnen lukken
maar dit gaat dan over een gt
mag nooit een constante plus zijn dan blijft er stroom op staan
en gaat de choke bij een koude motor niet meer dichtzundapp: ziet u niet dat alles precies past
als het een varajet is wel
dan moet er een geschakelde + op komen
dus pas stroom er op als je de auto op contact zet
anders blijft ie op de choke lopenje kan het zien of je hoofdremcilinder inwendig lekt
dan moet je even de vacuumslang van de bekrachtiger er af halen
dan met een lamp of met een schroevendraaier even in het gat steken
om te kijken of er ook olie in je bekrachtiger ligtmisschien stoelverwarming?
een gewoon accu heeft een hoge stroom afgave als ie helemaal vol is
en een gelaccu kan langere tijd dezelfde aantal amperes afgevenongeveer tot halverwege de veerstop is ie weg
andere kant zit er nog wel helemaal opmoeten ze er voor de APK wel opzitten dan??
ik heb zelf een gt en aangezien dat niet de grootste auto
uit de opel familie is maar verkleindmist achterlicht is niet altijd verplicht auto word gekeurd naar de eisen van die tijd heb zelf een opel gt van 1970 en is dus ook niet verplicht om een mistlamp te voeren
-
AuteurBerichten