Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oke.
Wat doet de temperatuur sensor?
En wat doet de thermostaat?
Mijn probleem is dat hij te veel verbruikt. Naar mijn mening..
Aan welke van de twee ligt dat.Hij loopt stationair rond de 900/1000 toeren zowel bij koude start als bij 20/30 minuten gereden te hebben.
Kachel word onder het rijden lauw. En bij stationair gewoon normaal waarbij de temp. meter ook oploopt.Wie o wie helpt me verder?
@trashmetal wrote:
http://www.winparts.nl/652/koelsysteem/thermostaat/0122554/thermostaat

dit is een thermostaat, en die werkt niet met een stekker
maar doordat metaal uitzet gaat hij openHuuu wacht ff. Is dit ook de thermostaat die het motormanagment regelt?
Waardoor hij wss te veel verbruikt?Of is dat die met die blauwe stekker?
ik snap t even niet meer.Iemand een linkje van iets waardoor ik me beter in kan lezen?
mvg
als ik op de aangegeven plek kijk, zie ik ook geen blauw stekkertje zitten.
Kan dit kloppen? Iemand een duidelijkere foto?Edit:
Heb hem al gevonden. Onder het gasklephuis op de inlaat. Niet bij de dis riem.
Kan er moeilijk bij komen maar is te doen.mvg
En ik kan niet bij de thermostaat komen zonder t nokkenas tandwiel los te halen?
Doe t namelijk langs de kant van de weg. En qua motoren ben ik nog niet technisch genoeg.
De distributieriem is al vervangen door vorige eigenaar. Ligt er net 10k op. Is het mogelijk om de thermostaat te vervangen zonder dat je de riem los haalt?
@corsa14slow wrote:
zal me niks verbazen dat de thermostaat gaar is…
Die met het rondje kopje? Waar een enkele draad aan zit met schuif stekker?
En anders welke dan? En waar zit hij ongeveer? Mocht het een andere zijn.Mvg
-
AuteurBerichten