Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
24 februari 2011 om 18:51 In reactie op: intercooler upgrade klaar!!terug van V-max: 269pk en 424nm.. #17821768
ja goed bezig ziet er goed uit !
en dat met die kou respect !misschien ben ik vanplan om dit vliegwiel te kopen mede om de prijs
maar wou tog eerst hier is vragen of het ook wel wat is
het merk zegt mij vrij weinig
hier is de link van het vliegwiel
http://cgi.ebay.co.uk/Astra-GSi-Turbo-Coupe-SRi-Lightened-Flywheel-5-6kg-/140508081046?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20b6ef2b96nou ik ben der uit !
er komt een andere bak op met een sper waar al een sper in zit
heb namelijk een mooie deal kunnen sluiten en ga hem volgend weekend ophalen
moet aleen nog even kijken waar ik een vliegwiel vandaan haal en of ik die toch ook egt nodig heb ?
ik hou jullie op de hoogte17 februari 2011 om 21:35 In reactie op: bak problemen. update een F23 AW is ook een srt bak. #17807209ik heb je een pm tje gestuurd want miss heb ik wel wat voor je als je nog een bak zoekt
ja ik weet het zijn dure grapjes ja :)
maar gelukkig heb ik al een sachs sinterplaat en drukgroep dat valt dan weer meeen waar heb jij dat vliegwiel vanddan dan ?
ok bedankt is wel al wat duidelijker hoe en wat
en zit het blok dan aan de rechterkant nog vast aan de motorsteun
en merk je verschil met licht vliegwiel ?
en zijn er nog belangrijke dingen waar ik op koet letten?[rquote=1869205&tid=142612&author=altocabrio]hey,
Ik heb ook problemen gehad met mn koppeling, deze slipte door. Heb de koppeling zelf vervangen voor een sachs sinterplaat koppeling in combinatie met licht vliegwiel.
Het is nogal een karwei maar het is best zelf te doen met wat hulp van een 2e persoon.
Heb het sub-frame volledig gedemonteerd en het stuurhuis en radiateur opgehangen met ty-raps.
Het blok opgehangen met een bok die afsteunt op de spatschermen en vervolgens zo ver mogelijk scheef laten zakken naar de bak zijde. En vervolgens de bak gedemonteerd.
Na montage van het geheel is het aan te raden om de voorwielophanging weer opnieuw uit te laten lijnen.Als je verder nog vragen heb, laat maar weten. Ik heb eventueel ook nog wel wat fotos.
Groeten
[/rquote]
zou wel handig zijn ja als ik tegen die tijd is wat zou kunnen vragen als ik iets niet weet
en een paar foto`s is altijd welkom kan ik is kijken hoe en wat
alvast bedankt !kijk daar heb ik nog is wat aan
als jullie zeggen dat het zelf te doen is ga ik het ook zelf doen.
heb gelukkig zelf een garagebox dus komt wel goed denk . en ik ga er dan denk ik maar gelijk een project van maken want ik wil dan ook een licht vliegwiel en ga er dan ook een atb sper in de bak doen maar dat laat ik dan doen bij dhz twente .
denk dat ik toch wel geld uit spaar als ik zelf alles demonteer en de bak weg breng en zelf weer monteerniemand die mij wat wijzer kan maken:sleeping
gewoon naar v-max ik weet zeker dat je der geen spijt van krijgt
ben der zelf ook geweest aleen maar loforigineel gepost door Cheungy
wat voor type demper en merk heb je der onder? of kan je die klep los kopen en der in zetten ?
zo iets is wel makkelijk voor chill rijdenmerk is raceland
is een complete demper met alles der op en aan inc 2 afstandbediening dacht uit me hoofd zo rond de 200 euorigineel gepost door OPCdriver
Makkelijkst is het kopen ervan.
Gehele frame met motor en bak etc. moet dan zakken.
Of het frame losbouten van alles en de motor ophangen dan kun je de bak eraf
halen en je sper kan er dan in gemonteerd worden.
Ik zou er gelijk een goede koppelingset ook in monteren als je alles uit elkaar hebt.
Gehele operatie is een specialisten klusje volgens mij of iemand die een tool heeft
zodat je het hele frame kan losbouten.Groet Marcel
ja dat had ik ook al gedacht dat het een best klusje zou worden, maar zoek iemand die er ervaring mee heeft
origineel gepost door Fearless
Grappig die klep, verschil is goed te horen :P
Heb je dan een pijp langs je middendemper of knijp je heel je pijp dicht?nee dit zit in de einddemper daar zit een klep.
als de klep open is dan is er gewoon een open systeem.
maar als de klep dicht is gaan de uitlaat gassen door de demper zelf .
aan het begin van de demper zit een gat daar gaan de uitlaatgassen door als de klep dicht is en komen dan weer achter de klep uit in me eindstukjes zal ik maar zeggen
en dat blazend bijna schreeuwend geluid komt doordat de uitlaatgassen tegen die klep worden geblazen
hoop het zo duidelijk te hebben verwoord.ik heb vandaag nog met de gene gesproken die de motor en software enz heeft verzorgt.
die zij dat het vrij normaal was en dat ze dat allemaal wel hebben of krijgen.
en om niet te vergeten die van mij is ook behoorlijk gekieteld + geen cats er meer onder open uitlaat enz
en op 1.1 bar word er ook wel redelijk wat peut door heen gepompt
en als je goed kijkt is het alleen maar wanneer er op het gas gegaan word en dan gas los dat er dan een pluim rook uit komt en niet de heeletijd
want anders als ik een olie lek of iets dergelijks zou hebben dan zou het de heeletijd moeten wezen.ja ok maar als het 5 graden is buiten welke auto rookt er dan niet volgens mij is het gewoon damp ofzo
de gene die achter reden en filmde en er reden er nog meer mee die zijden ook dat ie rookte ja maar het was absolut geen blauwe rook
en idd had ik wat anders kunnen reagereneh hallo moet ik hier !!! nou nog op reageren ofzo
post je wat en je krijgt gelijkt allemaal stront over je heen van je mag er maar 100 ja hallo weet ik ook welja je dumpvalve is het beste dat ie zo dicht mogelijk bij het gasklephuis zit
ja idd sorry als er al de lichtste in zit zou ik idd ook denken dat het daar in zit jaheb er zelf ook 1 van forge maar werkt perfect
miss een zwaardere veer er in doen dan je kan ze los verkrijgen geloof ikik heb hem na me werk gewassen en daarna lekker ouderwets wezen gummmen en daarna weer in de garage gezet !!!
8 maart 2010 om 19:53 In reactie op: Wie rijd er met de evo310 van vmax en wat vind je ervan???? #17540139nette calibra
denk beetje zelfde setup als mij ik rij ook 1.1 bar
heb je ook een vermogens uitdraai kwa vermogen ben wel benieuwdja het vorige blok is helemaal in de soep gedraaid denk dat ie de 260 pk nie leuk von ofzo
en heb er toen een nieuw z20leh blok in gehangenorigineel gepost door Jerk
Erg netjes resultaat :thumbupWat heb je gedaan aan de motor om tot dit aantal pk’s te komen?
Ik zie een fmic zitten en weet van de leh turbohet zit namelijk zo dat de z20let heeft plaats gemaakt voor een z20leh motor uit een astra h opc en aan die motor is niks veranderd
en heb verder idd alleen de fmic en dan natuurlijk een 3inch open uitlaat zonder cathey jongens filmpje staat er nu ook op heeft even geduurt maar ja
origineel gepost door InjectTheVenom
origineel gepost door opelfreakmartin
origineel gepost door InjectTheVenom
Ja wrijf het er ff in joh :jerry Morgen meteen ff in de foon klimmen ik hou het niet meer!mag ik vragen wat hier mee bedoeld wor
Uiteraard, het betekent dat ik zit te trappelen om voor Evo310 te gaan terwijl een paar mensen dit onlangs al gedaan hebben en ik het geduld nog maar amper op kan brengen om ook die richting op te gaan :D
Alleen even wachten op een belangrijk berichtje en dan maak ook ik de afspraak!ja moet je zeker gaan doen je zal er geen spijt van krijgen denk
-
AuteurBerichten