Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Maurice89 wrote:
@RISL wrote:
Aangezien niemand nog een foto heeft gepost (foto is geleend van google):

M’n pa heeft het ook met de Vec-C, rijdt veel korte stukken. Alsie vervolgens naar Frankrijk rijdt (ongeveer 1250 km, doen ze een paar keer per jaar) dan verdwijnt de sludge.
Is dit nu puur door korte ritjes? Een kamaraad vroeg net tijdens het paintballen wat het kon zijn. Hij verbruikte laatste tijd wel redelijk wat olie zei die. En net zoals op deze foto zo’n dikke drap.
Zoals ik lees gewoon keer flink rijden en niet druk maken? Is een astra g 1.6 ik vemoed een x1.6szr
nou als je olie er zoiut zie dan denk ik dat het niet goed is
gebruikt hij ook veel koelvlooistof of nietgr
8 april 2012 om 08:20 In reactie op: Aangereden in mn Vec… UPDATE: schade-uitkering bekend #17878401dat is echt zonde man
laat mijn het maar raden die in die 206 was een vrouw ???????nee maar echt zonde voor ale bij hoor
gr
@wim-v6 wrote:
@opelfreak3 wrote:
ik moet ook bij mijn de distreubitie doen maar ik ben bij de opel 236 euro kwijt en dat is ales rollen en riem ik heb bij mijn opel astra gsi ook zelf gedaan ik was er zo klaar mee het
je moet zogen dat je goed begint
maar oke dat is met alesgr
Geen waterpomp????
nop geen waterpomp aleen de rollen
maar ik vind het wel een beetje raar bij mijn pa die rij in een opel astra g 1.6 16v maar die is
300 euro kwijt ok hij is van 2001mar daar hebben ze ook niet de waterpomp gedaan
gr
het kan ook zijn dat zijn koppanking kapot is dan krijg je ook wite smuri onder je dop van je olie ?????????????????????
gr
@sw_reijnders wrote:
absoluut
wel de goede eindverhouding van de bak?
waar komt die bak onder uit?die bak komt onder een vectra b x18xe de zelfde als mijn auto
die beste man hebt hem via de kenteken gekeken dus moet wel passengr
nou we zijn er achter mijn bak is dus overleden
dus dat word een nieuw maar goed ik heb nu een anderen gekocht voor 200 euro een gereviceerd en ook nog een nieuwe klopeling er bij dus dat is niet zo duur
vind ik dan hoor
en hij word er ook onder gemonteert en daar ban ik 250 euro voor kwijtdus in het totaal 450 dat vind ik een koop je
gr
ik moet ook bij mijn de distreubitie doen maar ik ben bij de opel 236 euro kwijt en dat is ales rollen en riem ik heb bij mijn opel astra gsi ook zelf gedaan ik was er zo klaar mee het
je moet zogen dat je goed begint
maar oke dat is met alesgr
@Haasje17 wrote:
Als het remolie is en je hebt hydraulische koppeling kun je niet meer schakelen, maar controleer ook eens de schakelstang. Giert de bak bij rijden? Hoor je dat er iets stuk is?
de schakel stang is niet stuk die is just goed ik den meer dat mijn bak overleden is
weet iemand waar ik goed koop een anderen bak er onder ken doen
en ik wil wel zelf voor die bak zorgen want ik heb er al 1 op het oog een gereviceertdevoor een f18 bak waar moet ik op letten als ik zo.n bak gaat hallen
gr
@wim-v6 wrote:
De Vectra is dus van voor 1999.
F18 bak..
Doet deze kraken bij schakelen naar achteruit???
willem
ja hij is van 96 en nu is het denk afglopen hij wilt niet meer inzijn achteruit en in zijn 5 de 1234 die
doen het wel en heel mijn linker wiel zat onder de olie
maar ik denk niet dat het van mijn bak maar rem olie wand olie zat aleen op mijn wiel en nietveder onder de auto
ik weet niet wat er aan de hand is met die auto maar ik denk dat die afgelopen is
met deze autogr
@sw_reijnders wrote:
uit je bak komt echt knal rooie olie iig en geen zwarte olie.
ga er maar van uit dat je blok zweet.en natuurlijk ga je niet bij de opel je koppeling vervangen . . . die beginnen al te schrijven zodra je 1 voet over de drempel zet.
zoek eerst eens een goeie vak garage in de buurt op en vraag het daar nog eens.een koppelingsset incl lager kost bij de brezan 400 euro, dus dan rekent de VOD je nog eens 587 euro voor het werken aan de auto ;).
dus dan is het zekker dat het mijn krukaskiring is
gr
@sw_reijnders wrote:
dan heb je dus een x18xe
als de bak slecht schakelt, kan het zijn dat de koppelingsplaat slecht wordt.
olie bij kappen in de bak is nooit goed!!!
te weinig olie is niet goed, maar te veel ook zeker niet!!bij een F17 bak zit er een bout links in de bak die fuctioneert als een overloop plug als de auto horizontaal staat.
of die bij de F18 ook zit, durf ik niet te zeggen.koppeling vervangen is wel vrij prijzig.
druklager is hydraulisch en vrij duur.en je lekkende olie . . . welke kleur is die?
rood?nee de olie is niet rood maar zwart
ik dacht eerst dat het motorolie is maar dat is het niet wand mijn olie pijl blijft het zelfde
dus die zakt niet
en de plug die heb ik ook onder mijn bakja dat het vrij prijzig is daar was ik ook achter gekomen bij de opel ben ik 987 euro kwijt
niet normaal meer
gr
@Haasje17 wrote:
Als je je koppeling intrapt en je geeft flink gas, ga je dan toch vooruit als hij in zn versnelling staat?
ja ik ga vooruit maar als ik van zijn 1 naar zijn 2 wil gaat dat moeilijk
en ook de rest van de versnellingen
kijk ik weet niet of dat mijn bak overleden is wand hij lekt ook daar olie
gr
@sw_reijnders wrote:
vertel eerst eens wat voor 1.8 je hebt :vertag
want in de vectra b en c zijn 4 verschillende 1.8’ten geleverd ;)hier kun je al vinden wat voor motor en bak je hebt:
http://www.opel-infos.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;het gaat om een opelvectra b 1.816v ecotech en ik heb een f18 bak
wandaar ben ik achter gekomen
gr
kennen jullie beter geen foto van maken dan week ik waar het om gaat want bij mijn dat ding ook een hoop herrie dus ik denk dat ik hem ook afsluit
gr
zo lachen man het lijkt er wel op zoek het verschil
hahahahaha
maar is wel toeval
gr
als je de bak er af haald loopt er dan ook olie er uit
want bij mijn is dit ook het verhaal
en ik wil het ook zelf doen
en gelijk mijn koppeling vernieuwengr
er zit toch ook verschilde lipjes aan of niet moetje kijkenwel uit komt
gr
dus dat wilt zeggen dat ik een f18 bak heb
1.8 16V
• Beauty
• Bel Air
• CD
• CD Exklusiv
• CD Sport
• Hattrick (nur Caravan)
• Komfort
• Sport
• Vectra X18XE 85 / 5400 L79 & NA5 Schaltgetriebe:
F18WR, 3,94,
F18CR, 3,74
Automatikgetriebe:AF20, 2,81 (11/95? -) 10/95 – 11/98
gr
bij mijn op mijn kenteken staat ook sport op maar wat hout den in als je er cd op hebt staan
gr
als je accu lampje blijft branden dan is volgens mijn je dynamo kapot
was bij mijn astra ook het geval en toen was mijn dynamo kapot
gr
volgens mijn is dat niet echt waar dat ze alleen in een v6 zijn ik dacht dat ze ook in een 1.8 16v zijn hoor dan is het de sport versie
ik heb paar jaar geleden een opel vectra b willen kopen en datwas bij een opeldaeler
en dat was een een echte i500 een grijse
dusgr
weet iemand hier een goed koop een i500 achter klep spoiler tekoop
kleur maarkt niet uit
gr
ik zal is een foto van maken dan kennen jullie het zien wat ik bedoel
gr
@D.J.R. wrote:
zeker een vectra b uit 98?
Ik had een 1.6 16v van 98 en die had ook z’n ding maar wist ook nooit wat dat was.
Wim heeft je vraag beantwoord en nu weet ik het ook.
Ik rij nu een B2 van 2000 z18ex en die heeft het weer niet.nee het is een auto uit 1996
gr
@evertfisherman wrote:
Dat is dus 1 op10 :???:
ik heb gekeken op de rdw en dan via mijn kenteken 13.7 maar ik geloof het niet zo
ik heb op een 45 liter 350 km geredendus dan ga ik er van uit dat hij op een vole tank 5 a600 rij
dus 1 op10 nee dat geloof ik niet ik heb een ford galaxy 2.3 16v autom gereden die ree 1op9
elke 400 km tankenen nu halfe tank dat is ongeveer 30 a40 liter 350 km nee geen 1op 10
gr
-
AuteurBerichten