Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Originally posted by Emiel-Manta
nog alternatieven voor een setje goed knallende 3weggers dan?en zou je die mening van je eens kunnen onderbouwen?
wil geen miskoop begaan.. vandaar ;)Wil wel eens voor een alternatief kijken hoor maar dan wel eerst je budget weten. Zie trouwens ook dat ze 1000W zijn, das echt belachelijk veel en kan gewoon niet voor ovalen. Moet je minimaal door 10 delen en als je er dan 100W echte rms opzet gaan ze nog moeite hebben denk ik om dat te kunnen verwerken. Boschmann is nu eenmaal een merk dat niet bekend staat om zijn kwaliteit en het klinkt, vind ik, voor geen meter.
Idd zoals al gezegd heel schel, niet gedetailleerd en zet je er redelijk wat vermogen op en wil je een hoog volume dan krijg je gewoon een grote brij aan geluid waarin geen enkele definitie valt te ontdekken. Zoiets valt met een versterker wel deels te regelen maar nooit helemaal. Ben je totaal niet kritisch op geluid en geef je niets om kwaliteit dan kan je ze wel kopen, anders zou ik ze lekker laten liggen.Het al genoemde MTX is al een stuk beter alternatief.
Maar geef eerst eens welk vermogen je versterker heeft (+merk) en wat je budget is.Greetz
OpelfreakAls je te spreken bent over het geluid moet je het gewoon doen, ik zou persoonlijk never nooit Boschmann kopen want vind het troep. Er is echt veel en veel beter te krijgen tegen niet eens zo gek veel duurder en dat heb ik toch echt liever.
Als daardoor je merk overleeft en het liefst ook de eigen identiteit behouden blijft doe dan maar, alles beter dan het merk Opel van het toneel af.
You spin me ‘round – Dead or Alive
Originally posted by Dirk
Als je nu niet betaald en je zou er mee weg komen kom je wel in de problemen als ze je volgend jaar eens staande houden. Dan wordt het cash betalen en dat zal wel iets meer zijn dan 40 euro ;)Een oud-collega van me heeft het eens geprobeerd met een bekeuring uit Frankrijk, ging ook over een paar tientjes. Maar die had net de pech dat ze hem van de weg plukte toen ie het jaar erop weer in Frankrijk was. Of ie ff 200 euro wilde aftikken en dan waren ze hem nog mild werd hem uitgelegd celstraf was optie 2.
Zou idd ook maar gewoon betalen, als je denkt dat Fransen erg zijn met boetes etc. dan ken je de Zwitsers nog niet………..dat gaat nog net wat verder:(
4 december 2008 om 21:31 In reactie op: Ervaring met Philips BlueVison, Power2Night of XtremePower v #17451981Heb vroeger ook Blue Vision gehad, was er erg tevreden mee:thumbup
Zit aan Innocenti te denken maar kan het type niet vinden:hmmz
Fiets zelf niet maar we hadden hier vroeger op ons dorp wel twee broertjes die nogal goed waren en overal fiesten en wonnen. Dat waren Peter en Jimmy Vermeire.
265-60-15 op 8J dan kan je zeggen dat een 3 centimeter smallere band dan moet passen op een 2.54 cm smallere velg. Dan zou je tov je originele maat zelfs nog 0.46cm overhebben:D
De steek is hetzelfde dus wat dat betreft moeten ze er gewoon op kunnen. Vraag me alleen af of de veel hogere ET-waarde geen problemen op gaat leveren bij bijv. max stuuruitslag. Hoe hoger je ET-waarde hoe dieper je velg in zijn wielkas valt, kan me voorstellen dat een verschil van 14mm mss wat groot is en bij maximale stuuruitslag mss net iets aanloopt binnenin?
Maar goed, alleen als je het probeerd zal je het weten……..kan de dealer waar je de C haalt niet even aanmeten zodat je kan proberen?
De ET-waarde staat los van de grootte van je velg denk ik. Het gaat tenslotte om het meten van de afstand vanaf een vast punt op je auto zelf.Hmmmmmmm, ik twijfel toch wel een beetje over die breedte hoor of dat past. Ik heb bij mijn eigen wagen 225 liggen op 8.5J en dat staat net iets getrokken. Kan me voorstellen dat nog een maatje breder op een velg die 1.5 inch smaller is mss wat veel is? Wat ligt er origineel onder dan?
PGO is Frans, erg klein merkje. Bouwen wel op basis van het speedster model van Porsche iddking:
Mijn gok: C Kadett
Op een andere plaats ook eens te koop gezet, poetsen doen we volgende week weer. Gelukkig worden binnenslapers niet zo snel vies als ze met regen niet buiten mogen:P
Hm, dat dubbele achterruitje doet me denken aan een Lamborghini Espada. Een conceptversie mss?
5 november 2008 om 20:08 In reactie op: waarom plaatsen zoveel mensen dure velgen en goedkope banden #17411069Die 4 stukjes rubber die het wegdek raken zijn imo het belangrijkste van de hele wagen en moeten dus goed zijn. Vind het spelen met je leven daar op te bezuinigen en koop dus goede banden, geen goedkope en onbekende prut.
Heb die aflevering gister ook gezien, lekker boeltje daarzo:thumbdown
Voor mijn Astra G waren zulke ringen in ieder geval gewoon te krijgen, dus moet voor de F ook wel lukken denkt ik. Pas alleen wel een beetje op met je inbouwdiepte zodat je ramen nog omlaag kunnen. Bij mij zitten de speakers ook max naar voor (nog wel achter hun grille) om ruimte aan de ramen te geven.
Ff heerlijk gereden en daarna gewassen / gepoetst:wors
23 oktober 2008 om 21:08 In reactie op: wat is in jullie ogen de top 3 mooiste opel van opel-forum.n #17421052Maak geen top 3, je doet er teveel auto’s tekort mee:sleeping
Heb zelf KW maar een maatje van me had Weitec en was daar super tevreden over.
Lloyd LP400S
IK zou idd ook alle subs die je noemt zoveel mogelijk links laten liggen. Voor je budget is er veel beter te krijgen. En of Caliber A-kwaliteit is kan je over discussieren, ik vind iig zeker van niet, maar alles moet naar je budget zijn. Ik weet iig wel dat ze qua vermogens wel eens wat aan de hoge kant zitten zeg maar.
Wat sub betreft kan je idd aan MTX en Kicker denken, ik persoonlijk zou er met jou budget een Rockford Fosgate indoen:
Kijk eens op rondevries.nl en dan bij het merk Rockford Fosgate naar de: Rockford Fosgate P1S412
Die kan met zijn 150 rms denk ik jouw versterker wel aan.Mijn ICE bestaat uit een Alpine head-unit en voor de rest alles DLS reference spul. Puur luistergenot en zeer zuiver:)
Head-unit is een Alpine CDA-9812RB:
Geen foto maar wel een link:
http://www.beslist.nl/elektronica/d0000180864/Alpine_CDA-9812RB.htmlCompo in de voorportieren is de DLS R6A:
http://www.berkshirecarsounds.com/dls-r6a-p-388.htmlVerder is de kofferbak ook niet echt meer te gebruiken, ingepakt in hetzelfde soort en kleuren leer als mijn interieur met:
DLS 1070 7X10 ovalen in de zijpanelen
DLS W712 sub op een speciaal gemaakte ring zodat hij vlak ligt op het ronde gedeelte
DLS Reference RA-50 versterker

Of stop gewoon veerwegbegrenzers (ik heb teflonbusjes tussen de aanslagpunten) in je schokbrekers dan hoef je ook niet uit te rollen. Nadeel is alleen wel dat het comfort echt nergens meer op slaat. Ik heb zelf achter nog 1-1.5 cm over:hmmz
-
AuteurBerichten