Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
das ook de truuk van de overheid makkelijk geld in het laatje
ik heb hem al bekeken maar tis niet veel soeps zit erg veel werk aan
maar het is nog net geen “lijk” :shock: :shock:
yep om servo te monteren moet je een stuk uit je brandschot halen en een kommetje er weer in lassen
niet zo makkelijk als bij een c commo
ring bij de oliefilter ????
heb ik nog nooit gezien
onder het motto ,ik heb liever dat ze over mn fiets lullen dan over mn……………………………………..
zal ik ook even mn zegje doen hierzo zodat iedereen weet hoe het in elkaar steekt
vanaf nu [is al een paar weken aan de gang] tot aan de kerst worden inderdaad een heleboel voorraad naar andere handelaars verkocht [meestal duitsers] dit zijn meestal de grotere en duurdere onderdelen
die meestal ook nog nieuw zijn
ook de meeste motoren versnellingsbakken en achterassen zijn dan weg
vanaf januari volgend jaar heb ik dan nog wel een heleboel delen maar de grote bulk is dan wel weg denk ik
maar ………………..
vanaf volgend jaar ben ik dan ook gewoon een forum of marktplaats handelaartje
dat wil zeggen als ik iets heb wat ik niet voor mn eigen auto`s gebruik dat ik daar ook gewoon op een zaterdag of op een meeting vanaf probeer te komen
voor vriendenprijsjes :angel
vanaf dan zal ik ook proberen mensen te helpen alleen niet meer met zoveel druk erop
gewoon op een hobby basis [geen factuur meer en zelf ophalen]
als ik het niet heb moet je verder zoeken of ik geef je het adres waar ik het altijd weghaalde
maar zogezegd alles op hobbybasis dus lullen op zaterdag of op de meeting okee maar verder geen gehoor en ook via de mail niet altijd snel antwoord !
vanaf nu heb ik alleen nog mn transport bedrijf wat ik met veel plezier doe
en daarnaast gebruik ik mn kostbare vrije tijd voor mn gezin en mn hobby`sdus hopelijk is alles nu een beetje duidelijk voor al mn forum collega`s
en als je zaterdag`s langs wilt komen en ik ben thuis is dat geen probleem iedereen is welkom
en dan kan er altijd nog gepangeld en gehandelt worden [is tenslotte ook een van mn hobby`s :D]groeten en happy opeling :thumbup
net terug van een ritje engeland met de rekord 2.3 TD met dik 500 kilo zooi erin en een kruissnelheid van 140 KM per uur [op de teller] geen centje pijn en een verbruik van boven de 1:10 zo slecht zijn ze dus niet………………………….. :hmmz
ik denk geel want groen heb ik bij mijn weten nog niet gezien
maar lukt het niet met een 7 puls ??
want 6 pulsgevers zijn bijna niet meer te krijgen
gr rob
zweeds
hij stond laatst op blocket.se te koop
11 april 2012 om 16:42 In reactie op: gezocht draagarmen li/re achter voor opel senator a2 1983 #17805388yep en die zijn nog op ook
heb ik nog wel een setje van
van e2
zuinig op zijn deze zijn er niet veel meer
de peilplug is neem ik aan de plug aan de zijkant van het carter?
eerst door de versnellingen heen en dan met een draaiende motor peilen en vullen tot er weer een beetje uitloopt ??
gr rob
20 december 2011 om 20:20 In reactie op: Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012! #17560525@opelforever;
klopt. het is een c3.0ne met een 3.0E injectie systeem. systeem van de c30ne heb ik eventueel te koop. staat ook advertentie van op MPnee nee daar heb ik geen belang bij
maar ik was gewoon nieuwsgierig hoe dat loopt want ik heb ook een c3.0ne voor mn c commo voyage opgebouwd en die gaat er deze winter ook in
en ik wou geen gedoe met lambasonde hebben
en met een le jetronic lijkt het ook net wat orgineler :thumbup19 december 2011 om 19:46 In reactie op: Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012! #17560522C3.0NE met le jetronic motormanagement ??
keep up the good work :wors
19 december 2011 om 18:44 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #17945218respect :wors
ik had ook een vraag
hoe pak je dat precies aan als je het motormanagement aan gaat sluiten ?
ik heb een 2.5DT motor van een omega b in een a senator gebouwd het technische gedeelte
vond ik leuk om te doen en lukte perfect alles past ook goed
alleen dat met die draaden kom ik niet uit
wat een zooi zeg
misschien is daar een logische stappenplan voor ????
alvast bedankt en veel succes met je project [ik had zelf ook het idee om een 4.0 V8 van bmw in mn bitter CD te bouwen daar ligt nu een 5.4 V8 in dus dat moet ook wel lukken
tot op de draadjes na dan :swear ]
arta parts .nl :D
wat je betaald heb weet ik niet maar onder de 3500 is het zeker een koopje
de motor en bak komen uit een senator A en hebben bijna nix gelopen
voor de rest zit er veel nieuw spul op en heeft hij de voorpoten en A stijlen perfect gelast
hij wou hem nog laten spuiten maar is zeker de zin verloren
met wat finisching is dit een van de betere stations [en zoveel echt goede zijn er niet]
alleen de kleur vind ik nix maar dat is persoonlijk
ik vind reviseren altijd beter dan weet je naderhand dat het weer nieuw is
met gebruikte klauwen moet je altijd maar afwachten of het dan goed is en hoe lang:hmmz
als de diesel en automaat en voor remmerij eruit is heb ik ook nog een omega B voor je voor oud ijzer geld
ik denk als het een beetje meezit en op het werk het niet al te druk is
dat ik dit jaar bijna alles voor monza senator A commodore C en rekord E op voorraad heb nieuw
gebruikt is alles er al
revisiedelen zoals remmerij komen dit jaar ook op voorraad
ook heb ik een grote voorraad onderdelen voor 24V [maar niet alles]
voor alles op de site staat met orginele foto duurt nog wel even [want is veel werk]
aanvragen gaan het snelst als je alle info over je auto geeft of bestelt met het orginele opelonderdeel nummer:);)
Misschien heeft Garage Romijn die nog liggen. Opel4ever dacht ik niet.
zeker wel maar staat alleen nog niet op de site :o:D
de koelvin zit bij de 18s niet op de waterpomp maart op een afzonderlijke as
ow dat klinkt eigenlijk wel logisch
ik dacht misschien is de ene soort orgineel en de andere imitatie
maar niet dus
thanks !
kijk kilian nou weten we wat we moeten zoeken
ik zit weer op de normale snelheid met afsturen
ze kosten een euri p.s.
-
AuteurBerichten