Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Belgische keuring gaat er niet simpeler op worden, integendeel. Neem dat van me aan. Elke week krijgen we wel meer afkeurcriteria.
Reden zou zijn dat Nederlands vrachtwagens die in de haven van Antwerpen staan niet op en af moeten naar Nederland voor keuring. Gewone wagens worden ook gekeurd. Ben benieuwd wat het gaat geven maar ik vind het zelf ook een beetje dom. Ik bedoel strax moeten we ook wagens van Zjackamacka gaan keuren. Ik vind dat het gewoon mag blijven hoe het is. En als ze dit dan toch willen doen vind ik dat men overal in Europa moet kunnen gaan en dat overal in Europa dezelfde regels gelden. Maar ja dit is simpeler gezegt dan gedaan.
9 september 2008 om 19:16 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360016Ik heb net hetzelfde gedaan met men kadettje c1, de wielrand véél te groot gelaten en ik ben er ettelijke uren mee bezig geweest om deze mooi strak te krijgen. Maar geduld is een schone deugd en na enige tijd kwam de vorm er wel mooi in. Het lastige is om de naad mooi recht te laten lopen omdat ge daar juist mee uw plaat overgang zit.
Dit zijn gewoon de rubberblokken waarmee je motor tegen het chassis is gevezen. Als er daar eentje van gescheurd is dan kan je motor gaan kantelen en zal hij trillen
8 september 2008 om 19:53 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360013aflassen! want na idd enige tijd kan de plamuur gaan scheuren door trillingen
ophangingsrubbers (silent blocs) van de motor mss versleten
31 augustus 2008 om 18:16 In reactie op: zondag 26-okt Opel onderdelenbeurs Tolbert (VERKOPERS GEZOCH #17421076spijtig dat dit weer zo ver weg is
Kunt ge daar niks oplassen en die zo los wringen?
jawadde goe bezig :wors kzen is curieus wanneer em klaar ga zijn.
En straks ligge bleite dat er iemand rond den boom is gedraait! Nee hier dient een auto echt niet voor!:fy1
banden met een te zachte rubbersamenstelling?
dat zou ik nu eerlijk gezegd precies niet doen :hmmz. Lijkt me nogal raar. Het is natuurlijk wel mogelijk
Idd dat klopt.
Heb jij je Kadettje niet meer?Nee het kadettje heb ik al eventjes verkocht omdat ik geen zin had om het te laten spuiten en ik was et zowa beu om er aan te werken. heb dan wat gespaart en gezocht naar de wagen die ik altyd al wilde hebben. Een Opel Monza 3.0E
Sorry maar ik werd een beetje groen toen ik dit zag. Maar je kan dit allemaal wel een beetje verzorgder doen. Ik ben zelf carrossier geweest en ik weet dat als je de wagen zo gaat spuiten zoals hij er nu bij staat je nx anders dan aftekeningen gaat krijgen van waar je door je grondverf geschuurd hebt, plak ook nooit af met rechte lijnen, dus spuit je grondverf een beetje uit. Een lijn grondverf kan je wegschuren maar deze zal later altyd terug komen als je in je lak gaat spiegelen. Probeer ook zo weinig mogelijk met spuitbussen te werken want die laten later je lak inzuigen waardoor je matte plekken gaat krijgen. Toch hoop ik voor je dat het een mooie en strakke wagen gaat worden en je er veel plezier aan gaat beleven.
Regi & Kate Ryan – Spoiled
Bent gij ni afkomstig uit Oostham? Dan heb ik al eens een paar onderdelne bij jou gekocht. En ben je die gele kadett c coupe in Arendonk gaan halen? Want ik ben ook eens naar dat exemplaar gaan kijken maar dat was me een beetje te veel werk. Véél succes met je project.
Als ik alleen woon wil ik zo een stuk snuit van een kadett c of ascona aan de muur hangen. Niet de gehele motorkap natuurlijk maar zo de eerste 20 cm. En dat je er dan de koplampen van kan laten branden. :cool: Die zal datt ook mss van plan zijn met zijn witte ascona.
Zo weet ik nog een ascona a staan. ik ben al eens gaan vragen om hem te kopen maar de eigenaar wil hem absoluut bijhouden omdat hij later veel gled waard zou zijn zei hij. Die staat daar gewoon buiten met het mos erop en natuurlijk gewoon weg te rotten!! Doodzonde want er is echt wel iets mooi van te maken.
Een filter zit er niet voor de versiering dus ik zou niet lang zonder rijden.

3.0E van men Opel Monza.Ik heb een LPG instalatie laten leggen in mijn astra twintop cosmo 1.6xep motor en ik heb er 2100€ voor betaald. Ik had er een VSI instalatie van PRINS in laten leggen. Helaas was ik er toch niet tvreden van en heb ik de wagen verkocht. Het rijplezier daalt drastisch met LPG vind ik. Soms voel je een schokje enzo en dat ergert me mateloos. Ze konden dit niet verhelpen en dit bleek een typisch probleem van Opel te zijn en het zou hem in de ontsteking steken.
7 juni 2008 om 20:06 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357358Echt een prachtwerk waar je veel tijd en geduld in hebt gestoken! Maar ik werk op de technische controle in België en als wij daar zien dat de wagen in 2 stukken heeft gelegen dat je het kan vergeten om hem terug in het verkeer te krijgen. Misschien dat dit in Nederland anders is. Gelukkig valt dat allemaal wel weg te werken :D. ik hoop dat je er véél plezier van gaat beleven want dat verdien je zeker.
Kheb nen corsa d OPC-line (een beetje ne wannabe :P) Kben met de 125 paardjes en 92Kw die onder men motorkap zitten ook al tevreden en benzine zou véél te duur zijn met de kilometers die ik doe :(





heb nu ook zen ruitjes laten blenderen, mss kome de opc spiegeltjes er ook nog op

Airco bijvullen kost iets van een 50€. paar jaar geleden was de aircopomp van mijn Astra f 1.8 kapot en dat is toch bst een prijzige zaak. (gelukkig viel het bij mij nog onder de tweedehandsgarantie) maar een orginele pomp van Opel koste hier 1200€ een namaak pomp was de helft van de prijs.
kijk of er druk op het aircosysteem zit, eventjes op de aansluitnippel duwen. als je druk hebt mss eens ander airco gas laten steken en anders zal het de aircopomp zijn die het niet meer doet.
-
AuteurBerichten