Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die is toch hoop ik naar een iets veiligere versie verwerkt :)
maar de achterlichten lijken mij wat anders
de dieselpompen durven wel eens defect raken bij deze modellen. Best een kostelijke zaak :vertag. Anders zou ik aan defecte gloeibougie denken, of blijft hij héél de ijd slecht lopen
brute Monza :o; ik heb hem op marktplaats zien staan. Het is wel eentje waar je van moet houden vind ik persoonlijk
kan zijn datj je de raamgeleider ook moet losboren, maar ben niet zeker of dit ook bij een calibra moet. Voor de rest is het de 3 vijzen loszetten en de stekker van het slot trekken.
Batterij kan defect zijn. Als je hem uitmeet kan hij perfect 12V geven maar het aantal ampere kan hij niet meer geven. Volgens mij zou het opgelost zijn met een nieuwe batterij. En anders moet je op zoek naar een verbruiker die blijft opstaan.
Hmmm :hmmz Daarvoor zal ik er eens mee langst de dealer rijden om de olie te laten verversen, want hier zal het anders een geknoei worden. Dan hoop ik dat het weg, kan je je differentieel ergens laten reviseren of is vervangen door een andere een goedkopere oplossing?
Is je interieurfilter nat? Dan durft hij ook wel eens héél moeilijk ontwasemen
Heeft de wagen lang stil gestaan? Bij mijn Monza deden de meters het soms ook niet in het begin (soms bewogen ze een héél klein beetje). Door de lange stilstand was op de meters en sensoren een kalk of vuil roestlaagje gaan zitten. Ik heb deze opgeschuurt met staalwol en laten weken in warm water en soda, en al men meters doen het weer perfect
ik heb me vandaag bezig gehouden met de mistlampen en ze werken hoor. enkel zijn het nu eigenlijk ook grote lichten. Ik heb de orginele bedrading uitgedoktert en dit blijken draden te zijn voor pharen. Het enige wat ik niet snap is als ik de mistlampen schakelaar bedien, de lampen toch steeds mee aangaan als ik de grote lichten bedien. maar daar kijk later maar eens naar
als iemand een compleet werkend manueel schuifsak van een Monza A heeft mag je het ook laten weten want ik zoek er nog eentje
Als je niet kan kiezen, ga dan gewoon voor de goedkoopste. Kan je er wat extra luxe bijnemen, verbruikt minder, goedkopere taxen. Je kan idd toch nergens meer snel rijden en je zal ook niet elke dag in Duitsland zitten
je moet hem programeren. Je steekt je sleutel in het contact, zet de wagen op contact, en dan duw je op de knoppen van de sleutel om de wagen te openen en te sluiten. Sleutel is geprogrammeerd en zou weer moeten werken
volgens mij zijn die nog te krijgen. Ik heb er 1.5 jaar geleden toen ik nog bij opel werkte nog voor een kadett d besteld en volgens mij zijn die ongeveer hetzelfde
:cool: hopen dat deze er weer een paar jaar tegen kan
inwenidige kortsluiting in de batterij, ik zou de batterij vervangen
heeft iemandeen nummer of link op de site van opel4ever waar ik ze kan vinden?
knetser is zoiets als ongeveer op je jas. zo twee stukjes ijzer die je in elkaar kunt klikken.
u2u postbusmanta
ik heb hem er maar tussenuit gehaald want dat is niet echt een deftig zicht
hahaha was me nog niet opgevallen :D
Hangt ervan af, de emblemen van de motor en model mogen er steeds af, maar als je het opel logo verwijderd vind ik het soms zeer kaal worden. Je ziet dan dat er precies iets ontbreekt maar dat is mijn eigen mening
eigen schuld zou ik zeggen, beetje onverantwoord met die snelheden
hebben ze volgens mij niet allemaal want in mijn aankoopfolder boekjes staat dit als optie genoteerd
-
AuteurBerichten