Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
c1 staan de pinkers onder de koplampen, je hebt er dus met ronde en vierkante
benzinedrukregelaar volgens mij
moet het wel tegen kunnen hoor, de benzineleidingen aan de injectors worden ook mee warm met de motor en die hebbn er geen last van
alles is mogelijk.
politie gaan-verlies van papieren.
nieuwe papieren aanvragen bij opel.
is belgisch gelijkvormigheidsattest-hebben ze geen gegevens van.ken zo iemand die al verschillende op papieren heeft gekregen.
alleen het papierwerk kan tot 1 jaar duren.
een tijd geleden stond in belgië nog een corsa b met c20xe te koop,ingevoerd vanuit duitsland.
er zijn genoeg mogelijkheden-als ik het 4 jaar eerder had geweten
Snap ik niet, zo simpel is het niet hoor. Alles staat in het PVG van uwe wagen beschreven dus, zult ge via Opel een andere PVG nummer of europees goedkeuringsnummer moeten aanvragen. Ja als ge der nen andere motor insteekt komt dat niet overéén en zit ge dus weer vast.
Werk op de controle in België en je gaat dit idd niet voor elkaar krijgen. Opel moet dit goedkeuren (dat doen ze niet) in Brussel moet de FOD (federale overheidsdienst) dit ook goed keuren en die doen dat zeker niet. En als je je begint met verbouwen zonder toelating vang je gewoon jezelf. Kost geld en als we het op de controle zien kan ja alles weer orgineel gaan ombouwen, moest je achteraf ook een zwaar ongeval hebben (en dan spreek ik niet over een gebroken arm) zal de vezekering ook alles uitpluizen en als op u schuiven. Zo had ik kort geleden een oldtimer kever die van een gewone kever een cabriokever gemaakt had, allemaal zeer mooi en netjes gedaan. echter vergeten dat een cabrio een totaal ander chassis had. Menheer kan 10000€ weggooien want hij zal hem nooit ingeschreven krijgen.
zoooo zonde van al die autootjes :D maar echt wel leuk om naar te kijken :wors me gras me gras!!!!! :worsking:
Met een kleine schroevendraaier moet je het plastieke “airbag” plaatje eruit wippen want deze zorgt ervoor dat de b stijl vast zit.
Hoe kan ik eigenlijk zien wat voor bak er onder men auto hangt? Bij men Monza steekt er een manuele 5 bak onder maar geen idee wat voor model
Vriend van me heeft dit bij een BMW 318tds ook gehad; Starte koud meteen en warm moest hij enkele leren rondgaan om in gang te raken. Dit was verholpen toen we in de winter zijn kapotte batterij vervangde en er een zware diesel batterij in plaatste. Die gooide de motor véél sneller om en daardoor ging hij koud als warm weer steeds snel in de gang.
is ondertussen al hersteld met ééntje van een senator :D draait terug als een zonnetje
hahaha ja ben ik 5km verder ook gaan doen. Wilde is ziee hoe ver ik raakte en het zijn 853km geworden met een volle tank
Ik zou er mee uitkijken en zeker op kanten hoeken. Kan zijn dat hij door je lak schuurt en dat wil je zeker niet
Mijn astraatje gtc had er daarnet 5555km op zitten

:wors:wors je blijft goed bezig!!!
Kan je eerst eens niet proberen er met een tap over te gaan zodat je weer mooie schroefdraad hebt? Of is hij te hard beschadigd? Heb wel geen idee of je ze apart kunt vervangen, denk wel dat het een nieuwe steekas zal worden
verkloot anders een kadett, super zonde van de wagen want dit trekt echt op geen kl*ten
:cry:cry:cry zoooooooooooooooo zonde :cry:cry:cry
11 april 2009 om 15:55 In reactie op: ook ik ben weer eens aan de beurt!! (en natuurlijk geen brie #17477008uitdeuken zonder spuiten, moet lukken. Vroeger in de garage kwamen er véél wagens met hagelschade, achteraf was er gewoon niks meer van te zien. Wel kl*te dat je het uit eigen zak zal moeten betalen
blijf zoiets toch zonde vinde :cry
De mijne blijft er ook zo een 2cm uithangen maar ik heb hem wat schuin gekanteld zodat die vanboven wel aansluit en dan valt het minder op. Maar hij verhuist 9 van de 10 het handschoen kastje in. Eerst nog een orginele radio vinden, het blauwe frontje voor de radio zit nog bij de auto :afro
zijn dat krassen op het leder van de achterbank?? Zou wel zonde zijn. Maar leer geeft idd net nog dat ietsje meer vind ik
super strak kadettje c ook een dikke 9 natuurlijk :D
De ruit durft ook wel eens beginnen lekken. Heb ook ooit eens een Opel Combo C moeten herstellen met een lek. Was ook niet te vinden. Tot ik alles afgebroken had en toen bleek er langst het dak een luchtbelletje tussen de kit en het dak te zitten langst waar het water binnenkwam. Dus zo zie je maar dat het van de gekste plaatsen kan komen.
Heb het ook meegemaakt :mad::mad: Ik werkte bij Opel St-Cristophe in Turnhout als carrossier. Eerst allemaal mooie verhalen over ne nieuwe bouw waar we kwamen te zitten (er werd ook werkelijk gewerkt aan ne nieuwe bouw) Later krijgen we te horen dat St-Christophe failliet is, en dat we worden overgenomen door Renault Kenis in Turnhout samen met het personeel. Als het puntje bij paaltje kwam ging het niet meer door en heeft Opel Barto de boel overgenomen in Turnhout. Het personeel had tegen dan al ander werkt gezocht natuurlijk. Dus zo ben ik op de autokeuring verzijld geraakt.
Blijkbaar staat de site nog steeds online. Is ondertussen al 1.5jaar dicht
http://www.garagestchristophe.be/In Belgie is mag vooraan voor pinkers wit of oranje en achteraan oranje of rood
-
AuteurBerichten