Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tschint dat dit een nieuwe Monza moet worden heb ik ooit gelezen. maar heb er verder nx meer van gehoord, de achterlichten hebben er wel wat van weg

Heb een volledig nieuwe uitlaat van voor tot vanachter bok Opart in Schelle gekocht voor 150€
idd , zou ook voor een diesel gaan. Heb ook 2X gas gehad en niks dan miserie met dat spul
ik hou het dan wel bij men benzineslurpende Monza 3.0e :D
Ik vind de mijne toch nog te dorstig naar mijn goesting ;), ik rijd er per week toch 300km mee en dat telt natuurlijk wel op. Gasinstallatie wil ik er niet inleggen want wil hem orgineel houden en heb vroeger ook wat liggen klodden met zo een installatie.
heb geen automaat, er steekt een handgeschakelde 5bak (256 getrag) in.
Ik zou er bij mij heel graag een 24V in hebben liggen maar heb het materiaal hier niet echt om het klaar te krijgen. Misschien een projectje als deze motor de geest eens moest geven
Heb hem van de week zien staan langst de kant :D, ziet er zéér goed uit! (moest je kilometerstand lager zijn dan in de vorige teller attest schrijven voor de keuring dat hij vervangen is ;) ) Als hem hoger is kan het niet gecontroleerd worden. Dat hij snel de baan op mag want er hingen nog geen platen op zag ik.
Ja kijk ook op men tankmeter maar vind het leuk als dat er ook zou bij opzitten :D. Een Monza A2 heeft blijkbaar zo een lichtje dus mss dat op een A is in te bouwen.
Hoeveel kilometer doen jullie eigenlijk met een volle tank? Als ik hem vol doe en volledig leegrijd dan kom ik 550km
ik denk dat uitboren een beter opties is.
Veel plezier en dat je véél antwoorden op je vragen mag krijgen, plaats ook wat :kewlpics van je wagen. Daar zijn wel dol op :P
Tis wel zo dat als je naar een meeting rijdt je wel buite de 25km en snachts moogt rijden maar dan moet je dit kunnen aantonen.
Met gewone platen moet je jaarlijks naar de keuring, met O-platen slechts één keer en dan nooit meer. Bij een keuring voor O -platen worden ook enkel maar documetne, de remmen, stuurinrichting en aanwezigheid van gevarendriehoek nagekeken
Is mss niet get geen wat je vroeg :P. Dit zal de nieuwe eigenaar moeten doen om hem in te kunnen voeren in België
langst de douane gaan, die geven je formulier 705 (roos papier met groene sticker), dan een gelijkvormigheids precedure laten uitvoeren in een daarvoor bevoegd keuringsstation. Krijg je een nieuw identificatieplaatje. Gelijkvormigheidsattest bij de dealer aanvragen. Als je deze documenten hebt een keuring voor verkoop doen en kan de wagen ingevoerd worden.
[quot]dr zijn zat van die daken toch ??
ik snij ze er altijd af bij de posten en verkoop zo het complete dak
volgens mij heb ik er nog wel een paar [/quote]
Wat moete die dan koste :P want tis niet bij de deur voor mij en ik wil die voorruit enzo ook nog kome halen, dus dan zal dat allemaal ineens zijn :P
ik ben zelf al héél lang op zoek naar een manueel schuifdak van men Monza en het is echt nergens te vinden. Ik ben het aant overwegen om er een niet orgineel schuifdak in te plaatsen
Hopenlijk is het niet de dieselpomp die de geest aan het geven is want dit is een ziekte bij de astra’s en ook nog eens een zéér kostelijke zaak
nokkenas denk ik niet dat het is want eens hij in de gang is draait hij zeer proper en heb ik er geen last meer van. Hij heeft het ook maar soms en niet altyd.
Ik trek men wagen niet altyd naar de 6 a 7000tr/min maar af en toe is het wel eens leuk om al zen vermogen op de weg te zetten. Meestal rijd ik zeer rustig met de wagen anders slurpt hij echt benzine.
is te hopen dat ze er ongedeerd zijn uitgekomen, want dat moet toch een serieuze klap geweest zijn. En natuurlijk weer doodzonde van die ascona :(
volgens mij heeft het echt puur met de ontsteking te maken die stilaan vervangen moet worden, het ziet er allemaal nog mooi en goed uit maar dat wil niet zeggen dat het zo ook is. Tis ook maar af en toe dat hij het heeft en ook niet altyd, dus zal binnenkort dit allemaal eens vervangen.
Weet mss iemand van jullie waar ik nieuwe bougiekabels kan kopen en hoeveel ze ongeveer kosten?
nee hij heeft het enkel als ik hem koud start dat hij tegenprutteld, maar eens hij draait heb ik geen last meer en draait hij zeer proper (buiten dat hij soms precies wat schud op stationair toerental maar dat kan ook gewoon de indruk zijn hoor). Eén keer hij warm is start hij perfect en wel meteen. Ik denk dat ik de kabels, rotor en verdelerkap zal vervangen en dan eens kijken wat hij doet.
polieren is de enige optie en dan hopen dat hij er mooi uitgepoetst raakt
spuit hem maar ineens goed vol met dinitroll en dan kan hij der weer jaren tegen. Ziet er echt weer super uit :wors
is idd afstelbaar aan de luchtmassa meter maar ik regel er liever niet aan nu hij mooi loopt.
heb CO gemeten op het werk en hij had 1.5% terwijl hij 4.5% mag hebben :wors
-
AuteurBerichten